Kiadvány készült a Villányi Francról

A nyomtatvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.

A prémium és a szuper prémium kategóriákba sorolt fajtatiszta 100%-os cabernet francok Villányi Franc márkanév alatt kerülnek a boltok polcaira, várhatóan 2014 végén. A cabernet franc egyediségét és különlegességét számos nemzetközi és magyar borszakíró, borász, borszakértő emelte ki és díjazta már. A Villányi borászok kezdeményezésére az eredetvédelmi rendszer kiegészült a szuper prémium borminőségi kategóriával, amelyben csak 100%-os cabernet francból készült borok találhatók, így a prémium és szuper prémium kategóriákban palackozott 100% cabernet franc esetében használhatják a jövőben a Villányi Franc nevet.

A Villányi Marketing Műhely, a Borút és a Villányi borvidéki Tanács összefogásával egy közös Villányi Franc kommunikációs kampányt folytat, amelynek számos eleme van: borbemutatók, PR cikkek, mesterkurzusok, stb. Ennek szerves része az a kiadvány, amely a fajtára releváns adottságainak bemutatásával emeli ki a termék egyediségét, fontosságát és küldetését, valamint bemutatja a Villányi Borvidéket is.

Célcsoportja azok a 25-50 év közötti elkötelezett borrajongók, akik érdeklődnek a borok iránt, szívesen beszélnek és osztanak meg információt a borokról a közösségi médiában. Igényesek megjelenésükre, borválasztásukra, kultúrafogyasztásukra. Kíváncsiak a Villányi borvidék legújabb fejlődési állomására, az itt dolgozó pincészetek sikereire, elköteleződésére. Szól továbbá az olyan borszakíróknak, újságíróknak, (villányi borászok) is, akik szívesen megosztják, feldolgozzák a kapott információkat.

A kiadvány óriási segítséget jelent a Villányi borvidék közösségi kommunikációjában.

A projekt az MNVH Elnökségének értékelése és javaslata alapján, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósult meg.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.