Nyaralás és édes semmittevés - erre vágynak az Y generáció tagjai

Nyaralás és édes semmittevés - erre vágynak az Y generáció tagjai 

Idén két magyar fiatal, Fülöp Levente és Pfeffer Áron 10 000 eurót kap azért, hogy négy héten át utazzon és kihívásokat teljesítsen.
Kié a luxus?

Kié a luxus? 

Kik jönnek Magyarországra luxust keresve? Kik mennek el innen ugyanezzel a céllal? Mivel lehet megfogni őket? A WTM kutatásai alapján az 1980 és 2000 között születettek a luxusutazások felének résztvevői. Milyen tapasztalataik vannak ezzel a korosztállyal kapcsolatban a hazai szakembereknek? Utánajártunk.

Az Y generáció adja a luxus utazások felét 

A bébi boomer, az X generáció után az Y, vagy más néven ezredfordulós nemzedék a következő nagy piac a nemzetközi turizmus számára. Az 1980 és 2000 között születetteket sorolják az utóbbi csoportba. Jellemző rájuk a technológiában való jártasság, a magas iskolázottság, az interneten és a digitális kommunikáción történt szocializáció. Az ezredfordulós nemzedék rajong a városlátogatásért, szeret utazásra áldozni, olyannyira, hogy jelenleg a luxus utazások felének ők a résztvevői - állapítja meg a World Travel Monitor különkiadása, az IPK International gondozásában.
Csilingel a villamos az y generációs hotelben

Csilingel a villamos az y generációs hotelben 

Színes villamosok, babzsák fotelek, kényelmes függőszékek, otthonos légkört idéző családi asztal, becsületkasszás önkiszolgáló bár a recepción, ’cool’ hangulat ugyanakkor meglepő nyugalom a Palotanegyed közepén. Leginkább ezekkel a szavakkal jellemezhetjük a pár napja nyitott nyolcadik kerületi *** superior minősítésű The Three Corners Hotels Annát. 

Budapest a legjobb 100 város között 

A berlini székhelyű Nestpick albérletközvetítő cég különböző szempontok alapján – például turizmus, munkalehetőség, egészségügy, éjszakai élet - összeállított egy listát arról, mely városok a legélhetőbbek az Y generáció számára.

JO&JOE felkavarja a szállodaipar állóvizét 

Nem unatkozik az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja, hiszen olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak. A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Az Y generáció turisztikai célpontja lehet Románia 

Az Ernst & Young tanácsadói cég felmérései szerint az Y generáció (1981 és 2000 között születettek) számára Románia csábító turisztikai célpontnak bizonyul.

Magyarországi álommeló: két és fél hónapos utazgatás fizetésért 

Új típusú kommunikációs kampányt indít júniustól a Magyar Turizmus Zrt. A szervezet a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!