Hamarosan pályázat útján választják ki Az év utazója címet viselő akció főszereplőjét, aki 10 hét alatt beutazza Magyarországot, és élményeit folyamatosan közzéteszi videók és blogbejegyzések formájában. A pályázatra június 17-ig lehet jelentkezni, az eredményhirdetés 23-án lesz, a kalandos utazás pedig június 30-án indul.
A szerencsés nyertes minden héten másik belföldi turisztikai régióba látogat majd el, tízhetes utazása során háromfős profi stáb kíséri. Az általuk összeállított 8-10 perces anyagok hetente jelennek majd meg az Indavideón, de az utazó mindemellett blogbejegyzésekben is posztolja élményeit.
A 18. életévét betöltött sportos, tettre kész munkatárs természetesen fizetést is kap majd a munkájáért. „Magyarország legjobb állásában" olyan projektekkel kell majd megbirkóznia, mint videózás a föld felett, kalandparkteszt, wakeboardozás, tandemugrás, tihanyi tekerés, Balaton Sound, kétéltű kalandtúra, barlangban kúszás, bormustra avagy kenuzás.
Az Y generáció elérése
A nemzeti turisztikai marketingszervezet mérföldkőnek tekinti az Y generáció médiafogyasztási szokásaihoz igazodó új kommunikációs csatorna használatát. A 80-as, 90-es évek szülöttei jellemzően előnyben részesítik az online felületeket a tájékozódáskor és utazásaik szervezése során, a nekik szóló, intenzív audiovizuális ingert jelentő tartalmak hatékonyabbak a belföldi utazásra ösztönző üzenetek célba juttatásához.
Az akció médiapartnere a CEMP és a CEMP csoport utazási oldala, a Travelo.hu. A május 23-án megjelenő felhívással így a teljes médiacsoporthoz tartozó felületeken, többek között az Index.hu címlapján is találkozhatnak az érdeklődők. A Magyar Turizmus Zrt. természetesen valamennyi saját felületét is felhasználja a kampány kommunikációjára.
Az álommelóra jelentkezni ide kattintva lehet.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.