Csilingel a villamos az y generációs hotelben

Színes villamosok, babzsák fotelek, kényelmes függőszékek, otthonos légkört idéző családi asztal, becsületkasszás önkiszolgáló bár a recepción, ’cool’ hangulat ugyanakkor meglepő nyugalom a Palotanegyed közepén. Leginkább ezekkel a szavakkal jellemezhetjük a pár napja nyitott nyolcadik kerületi *** superior minősítésű The Three Corners Hotels Annát. 

A Grand Opening a szállodát jellemző laza stílust idézte, ahol a hangulatos kerti parti vitte a prímet. A házigazdák food truck-os ínyencségekkel, forralt borral, punccsal és csapolt belga sörökkel várták a szakmai látogatókat.  Az új szállodáról Gonda János igazgatót kérdeztük. 

Milyen szállodalánc a The Three Corners Hotels?

A szállodalánc működése 30 évvel ezelőtt kezdődött a Vörös tengernél, ahol a belga Lambrecht család elindította a ma is sikeres hotelbizniszt. Az első európai szállodájuk, a budapesti Hotel Art 2013-ban nyitott, majd nem sokkal ezután átvették a Bristol üzemelését is. Látva a turizmus fellendülését Budapesten, úgy döntöttek, hogy tovább folytatják a beruházást és idén júliusban megnyitották a négycsillagos Lifestyle hotelt a 9. kerületben, mely egy teljesen új építésű szálloda. Időközben látótérbe került a Hotel Anna is, melynek felújítási munkálatai idén márciusban kezdődtek. A 7-8 hónapig tartó felújítást követően szeptemberben nyitott szálloda 80-90%-os foglaltsággal üzemel azóta.

Kit gondolnak a szálloda vendégkörének?

Alapvetően a 35 év alattiakat szeretnénk megszólítani ezzel a dizájnnal, az elhelyezkedéssel és a szolgáltatásainkkal, de nyitottak vagyunk más korosztályra is. Inkább egyfajta életstílust képvisel a szálloda, hiszen érkeznek idősebb vendégek is, akiket kimondottan a szálloda fiatalos, otthonos stílusa, dizájnja ragad meg. A soft opening időszak tapasztalatai azt mutatják, hogy van igény erre a termékre és az árat is jól sikerült belőnünk, megtaláltuk a szálloda célközönségét.

Van-e a többi budapesti szállodával közös üzemeltetés, hogyan használják ki a szállodalánc előnyeit?  

Van egy közös online értékesítésünk a 16. kerületben, offline értékesítésre is van egy irodánk és van közös F&B igazgatónk is, de ezen túl önálló egységként működnek a szállodák.

MIben különleges az új szálloda?

A 3 csillagos piacon elég nagy szobaméretekkel rendelkezünk, szobáink 20 nm felettiek, a fiatalos dizájn és a szolgáltatások pedig, melyekkel a fiatal generációt célozzuk meg, egészen elütnek a klasszikus budapesti szállodáktól. Az online checkin szolgáltatásunkkal például a vendég már otthon kitöltheti a bejelentőlapot, melyet előre elküld nekünk, így lényegesen gyorsabb a bejelentkezés. Van egy becsületkassza alapon működő önkiszolgáló bárunk is a recepción, melyet szintén nagyon kedvelnek a vendégek. A mai generáció képviselői sokkal önállóbbak, szeretik ha a kezükben tarthatják az irányítást, nem kell sokat várniuk ugyanakkor fontos számukra a közvetlen hangulat is. Amit még igazán értékelnek, az a csend a város közepén. A The Three Corners Hotel Annából a vendég 6 perc alatt eljuthat a Kálvin térre, 2 perc alatt a Kazinczy utcába, de a hotel falai között vagy a zöld udvarban mégis nyugalmat talál.  

Marie-France Andre, Belgium magyarországi nagykövete beszédében kiemelte, hogy ami leginkább elnyerte a tetszését a The Three Corners Hotels szállodáiban, hogy minden szálloda más és más koncepcióra épül és saját vendégkörére nagy hangsúlyt fektet.  Didier Lambrecht vezérigazgató arra hívta fel a figyelmet, hogy ez a szálloda nem csak egy újabb hotel. A céljuk az volt, hogy ezzel a szállodával felkerüljenek az y generációt kiszolgáló termékek palettájára. Kelemen Csilla belsőépítész rendkívül nagy igényességgel dolgozta ki a különleges dizájnt, de sokat köszönhetnek Dr. Érsek Zoltánnak is, akitől a fejlesztés ötlete indult. Sára Botond nyolcadik kerületi alpolgármester a kerület turisztikai programjáról, beruházásairól beszélt, kiemelte, hogy a nyolcadik kerületben további 4 szálloda nyílik a közeljövőben és a Blaha Lujza tér teljes felújítása is napirenden van.  

 

A helyszínen játékkal egybekötött bejárásra is lehetőség nyílt a már üzemelő szállodában. A 44 kényelmes szoba kialakítását a négy klasszikus elem: a levegő, a föld, a tűz és a víz határozza meg. Mindegyik modern felszereltséggel és nyitott fürdőszobai koncepcióval rendelkezik. Az ágy mögött - a természetesen csak álmainkban csilingelő - villamos a legkülönfélébb színekben bukkan fel. Az egyedi dreamroom pedig baldachinos ágyával, függő fotelével és dupla babzsákjaival idilli balatoni hangulatot idéz. Az ágyak minőségére sem lehet panaszunk, hiszen színvonala ugyanaz, mint a lánc 4 csillagos szállodáiban, hasonlóan a fürdőszobák felszereltsége, de a reggeli is a négycsillagos standardot nyújtja.

Az igazi kedvencünk mégis a lobby lett az y generációnak tervezett színes közösségi térrel, ahol az otthonok meleg hangulatát idéző hatalmas családi asztal, színes puffok, a barátságos recepció, önkiszolgáló kávépult és 'honesty' bár is helyett kapott.


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.