JO&JOE felkavarja a szállodaipar állóvizét

Nem unatkozik az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja, hiszen olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak. A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Az Y-generációra hangolva

A JO&JOE egy energikus élettér, egy külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek, továbbá azoknak, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást és az élményeket.

A JO&JOE a Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egy egyedi megoldást kínálva az Y-generációs trendszetterek hatalmas, piacot forradalmasító közösségének. Az új igényt kiszolgálva, a JO&JOE gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt tervez nyitni 2020-ig, olyan desztinációkban, mint Párizs és Bordeux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paolo.

A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól. A projekt egy „exkubációs” példa, melyet az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja vezetett, mely olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak.

A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Milyen a JO&JOE életmód?

A JO&JOE egy élettér, egy új és innovatív „Nyitott Ház”, mely „Townstereket” (közelben lakókat) és „Tripstereket” (városba utazókat) is fogad. A koncepciót az interakciók elősegítésére és a pozitív közösségi életre tervezték, köszönhetően a közös tereknek, melyek egyaránt nyitottak a külső és a belső világra.

A helyi közösségi élet szerves részeként a JO&JOE-ban mindig zajlik valami, legyen az koncert, jógaóra vagy egy „DIY” (csináld magad) foglalkozás.

A JO&JOE csapata a Townsterekkel és a Tripsterekkel közösen gondoskodik a folyamatosan aktív és pezsgő életről, többek között a márka geo-social applikációjának köszönhetően, mely segít embereket összehozni.

Otthonos hangulat a cateringben is

Reflektálva a Csoport stratégiájára a JO&JOE cateringje az Y-generáció igényeiről szóló mélyebb kutatások alapján lett összeállítva. Az eredmény egy hagyományostól eltérő ajánlat, mely egy 10 Eurós menüvel indul, az interakcióra, a megosztásra és az egyszerű, egészséges ízekre fókuszálva:

A bár a JO&JOE közösségi élményközpontja. Különleges kialakítása és az utca felőli jó láthatósága arra buzdítja a helyi lakókat, hogy vendéggént csatlakozzanak egy italra a széles választékból, mely egy kiemelt termékre fókuszál (bor, sör vagy koktélok) a helyi kézműves termékek különleges skálája mellett. A helyi és megfizethető kézműves konyha minőséget nyújt, minden modorosságtól mentesen.

A JO&JOE számos egyszerű és autentikus éttermi koncepciót ajánl otthonos hangulatban: grill, barbeque, wok vagy fatüzeléses pizza.

A kollaborítív konyha lehetőséget ad a vendégeknek a kulináris tehetségük kamatoztatására és legjobb receptjeik megosztására. Azon vendégek, akik árérzékenyek, használhatják a teret, hogy megfőzzék az ételeiket maguk, vagy a társaságuk számára.

Az élmény van a középpontban

A „Happy House” egy privát tér, ahol a Tripsterek kikapcsolódhatnak, dolgozhatnak, főzhetnek vagy kimoshatják ruháikat, ahogy otthon is.

A „Together”, mely megtestesíti a márka esszenciáját, egy ötletes, moduláris alvótér, melyet a vendégek megosztanak a magánszféra feláldozása nélkül. A nagy ágyak, privát zárható szekrények, olvasólámpák, USB-portok mellett, a vendégeknek közös rekreációs terekhez és fürdőszobákhoz is hozzáférése van.

A „Yours” olyan szobákat és apartmanokat takar kettőtől öt emberig, melyek privát fürdőszobával és a formátumtól függően saját konyharésszel rendelkeznek, teljesen új megvilágításba helyezvén a hagyományos hotelszobát, az egyedi formájú és hihetetlenül kényelmes ágyainak köszönhetően.

Az OOO! (Out Of the Ordinary – Különleges) váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.