Az Y-generációra hangolva
A JO&JOE egy energikus élettér, egy külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek, továbbá azoknak, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást és az élményeket.
A JO&JOE a Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egy egyedi megoldást kínálva az Y-generációs trendszetterek hatalmas, piacot forradalmasító közösségének. Az új igényt kiszolgálva, a JO&JOE gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt tervez nyitni 2020-ig, olyan desztinációkban, mint Párizs és Bordeux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paolo.
A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól. A projekt egy „exkubációs” példa, melyet az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja vezetett, mely olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak.
A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.
Milyen a JO&JOE életmód?
A JO&JOE egy élettér, egy új és innovatív „Nyitott Ház”, mely „Townstereket” (közelben lakókat) és „Tripstereket” (városba utazókat) is fogad. A koncepciót az interakciók elősegítésére és a pozitív közösségi életre tervezték, köszönhetően a közös tereknek, melyek egyaránt nyitottak a külső és a belső világra.
A helyi közösségi élet szerves részeként a JO&JOE-ban mindig zajlik valami, legyen az koncert, jógaóra vagy egy „DIY” (csináld magad) foglalkozás.
A JO&JOE csapata a Townsterekkel és a Tripsterekkel közösen gondoskodik a folyamatosan aktív és pezsgő életről, többek között a márka geo-social applikációjának köszönhetően, mely segít embereket összehozni.
Otthonos hangulat a cateringben is
Reflektálva a Csoport stratégiájára a JO&JOE cateringje az Y-generáció igényeiről szóló mélyebb kutatások alapján lett összeállítva. Az eredmény egy hagyományostól eltérő ajánlat, mely egy 10 Eurós menüvel indul, az interakcióra, a megosztásra és az egyszerű, egészséges ízekre fókuszálva:
A bár a JO&JOE közösségi élményközpontja. Különleges kialakítása és az utca felőli jó láthatósága arra buzdítja a helyi lakókat, hogy vendéggént csatlakozzanak egy italra a széles választékból, mely egy kiemelt termékre fókuszál (bor, sör vagy koktélok) a helyi kézműves termékek különleges skálája mellett. A helyi és megfizethető kézműves konyha minőséget nyújt, minden modorosságtól mentesen.
A JO&JOE számos egyszerű és autentikus éttermi koncepciót ajánl otthonos hangulatban: grill, barbeque, wok vagy fatüzeléses pizza.
A kollaborítív konyha lehetőséget ad a vendégeknek a kulináris tehetségük kamatoztatására és legjobb receptjeik megosztására. Azon vendégek, akik árérzékenyek, használhatják a teret, hogy megfőzzék az ételeiket maguk, vagy a társaságuk számára.
Az élmény van a középpontban
A „Happy House” egy privát tér, ahol a Tripsterek kikapcsolódhatnak, dolgozhatnak, főzhetnek vagy kimoshatják ruháikat, ahogy otthon is.
A „Together”, mely megtestesíti a márka esszenciáját, egy ötletes, moduláris alvótér, melyet a vendégek megosztanak a magánszféra feláldozása nélkül. A nagy ágyak, privát zárható szekrények, olvasólámpák, USB-portok mellett, a vendégeknek közös rekreációs terekhez és fürdőszobákhoz is hozzáférése van.
A „Yours” olyan szobákat és apartmanokat takar kettőtől öt emberig, melyek privát fürdőszobával és a formátumtól függően saját konyharésszel rendelkeznek, teljesen új megvilágításba helyezvén a hagyományos hotelszobát, az egyedi formájú és hihetetlenül kényelmes ágyainak köszönhetően.
Az OOO! (Out Of the Ordinary – Különleges) váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen.
Forrás: Vendég&Hotel Online