hirdetés
hirdetés

Bemutatkozik a Budapest Conventation Bureau

Újjáalakult szervezet segíti a MICE piac indulását. Új működési modell, kihívásokkal teli indulási időpont.

hirdetés

A Magyar Kongresszusi Iroda Nonprofit Kft. (Budapest Convention Bureau) a tavaszi járvány kirobbanása idején szerveződött újjá. Így a kihívásokkal teli időkben a szaktudásával és forrásaival segíti a meetings industry területén érdekelt szolgáltatók munkáját, hogy hatékonyabban kiaknázhassák az MICE piacban rejlő potenciált.

MTÜ-ből váltak ki

Cél, hogy Budapest olyan MICE-desztináció legyen, amely felveszi a versenyt minden olyan várossal, amely világelső a kongresszusi piacon. Budapest a jelenlegi kapacitásaival is nagyobb arányban részesülhetne jobb kihasználtság esetén a nemzetközi rendezvénypiacból, amelynek elengedhetetlen eszköze a stratégia mentén történő aktív értékesítés és a célpiacok igényei szerint kialakítható desztinációs marketing. A Magyar Turisztikai Ügynökség égisze alól (MTÜ) kivált és önállóvá vált iroda első félévének legjelentősebb feladata a világvárosok gyakorlatában általánosan elterjedt „convention bureau"-k mintája alapján új működési modell és kibővített szakértői csapat (vállalati- és szövetségi értékesítés, marketing és kommunikáció, valamint kutatás és elemzés) felállítása. Erre épülően kezdődött meg az új desztinációs brand, valamint az értékesítési és marketing stratégia kialakítása.

A Budapest Convention Bureau folyamatosan bővülő csapata
A Budapest Convention Bureau folyamatosan bővülő csapata

Húzós kezdet

2020 májusában social media kampánnyal indult a #PowerOfLiveEvents kezdeményezés, amely a turizmus és rendezvényszakma tagjainak széleskörű összefogásaként szimbolizálta, hogy a szakma egységes és kész a megváltozott körülmények között is dolgozni. A kezdeményezést a BUD CB nemzetközi szinten is példaértékűnek tartotta, ezért támogató partnerként csatlakozott a kampányhoz. Az iroda erejével a kezdeményezés kilépett a virtuális térből és szeptember 10-én többszáz fős élő eseménysorozat formájában hívta fel a figyelmet az üzleti rendezvényeket érintő egyedi szabályozásra és a jó gyakorlatként bemutatott biztonsági protokolljára.

Jön 2021, jöhetnek majd a rendezvények 

Az elmúlt hónapokban a BUD CB eredményes pályázási munkájának köszönthetően két nagy, a meetings industry területén jelentős MICE fórum is Budapestet választotta a 2021-es eseményének helyszínéül. Az MCE Central & Eastern Europe, valamint az m&i Private Europe rendezvények vendégül látása kimagasló desztinációs marketing értékkel bír és hajtóereje lesz az ágazat regenrálódásának.

Az őszi hónapok másik nagy eredménye, hogy a BUD CB újraélesztette a korábban sikeres Konferencia Nagyköveti Programhoz tartozó Pályázatot (KNP) megújult feltételrendszerrel és kibővített forrással. A Pályázat célja a nemzetközi tudományos kongresszusok szervezési jogáért folyó pályázást anyagi támogatása.

 

(forrás: Budapest Convention Bureau / Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai