hirdetés
hirdetés

Hírességek a Budapest Brand új kampányában

Ahhoz, hogy újra kinyissanak az éttermek, a mozik vagy a kávézók, arra van szükség, hogy minél többen beadassák maguknak a koronavírus elleni védőoltást. Erről beszél Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál, Fischer Iván, Gerendai Károly és Marco Rossi Budapest új kampányában. A film végén Kulka Jánost is hallhatjuk.

hirdetés

A Főváros új kampányában a kulturális élet, a sport és a vendéglátás kiemelt szereplői hívják fel a figyelmet a koronavírus elleni védőoltás beadatásának fontosságára.

A videóban olyan népszerű közszereplők, mint Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál, Fischer Iván, Gerendai Károly és Marco Rossi fordítják meg Budapest kultikus helyszínein a zárva táblát, szimbolikusan újranyitva ezzel a budapestiek kedvelt helyeit.

"Az oltás a társadalmi szolidaritás gesztusa" - emeli ki a közleményben az Örkény Színház igazgatója, Mácsai Pál, aki a vakcina beadását inkább közösségi feladatnak, és nem az egyén feladatának tartja. A labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya, a magát félig magyarnak valló Marco Rossi a Kelen SC sportpálya öltözőjéből üzen magyarul (!), és alig várja, hogy a stadionok megteljenek újra élettel és szurkolókkal. Gerendai Károly üres étterméből, Winkler Nóra a látogatók nélküli, kihalt Kiscelli Múzeumból, Ónodi Eszter pedig a Corvin Mozi sötét és üres nézőteréről üzen. Legyen vége a bezártságnak, és nyissuk ki együtt Budapestet! Erős város, erős közösség. Budapest. - zárja a filmet reménykeltő mondatokkal Kulka János mindenki által kedvelt hangja, keretezve és még inkább hangsúlyossá téve az üzenetet.

 

 

  

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai