Kampány cikkek
A hazai strandokért indul a nyári kampány
A hazai strandok eredményes főszezonjához a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vízparti feltöltődésre invitáló nyári kampánya is hozzájárulhat, amelyet most indítanak el.
A szakmát népszerűsítő kampány indult fiataloknak
Ausztriában a közösségi médiában #teamtourismus mottó alatt fiataloknak szóló kampányt indított a Szövetségi Munkaügyi- és Gazdasági Minisztérium turizmusért felelős államtitkársága.
Vízparti üdülőhelyeket népszerűsít az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb kampányát belföldön és külföldön egyaránt, például Csehországban, Németországban, Lengyelországban, Izraelben és Ausztriában.
Pálinkával várják az utazókat a reptéren
A hazánkba érkező külföldiek számára indított egy hónapos pálinka népszerűsítő kampányt az Agrármarketing Centrum.
Kampány a mangalica-fogyasztás érdekében
Harminc éve még a kihalás fenyegette, ma Ázsia egyik legnagyobb prémium húsforgalmazója vette kínálatába, és New Yorktól Szingapúrig a világ legjobb éttermeinek étlapján szerepel. Egykor minden hazai parasztudvarban is megtalálható volt, ma exkluzív élelmiszernek számít a világon mindenütt.Ez a mangalica, amelynek népszerűsításáre kampány indult, hogy növeljék ennek a prémium sertéshúsnak az ismertségét a fogyasztók körében.
Így védi a nőket ez a budapesti ötcsillagos szálloda
Hazánkban, évente mintegy 8000 nőnél fedeznek fel mellrákot. Ez statisztikailag azt jelenti, hogy minden nyolcadik nő szembesül a diagnózissal és 2300 nő halálát okozza.Egy szűrővizsgálat életet menthet, hiszen ha időben diagnosztizálják a daganatot, 85% esély van a túlélésre. Erre, és a nők közötti kapcsolódásra hívja fel a figyelmet októberben a The Ritz-Carlton, Budapest.
Accor-kampány: a globális munkaerőválság miatt
Indul az Accor “A vendéglátás szíve” kampányának második évada , amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit Európa több pontjáról.
Éléskamra nyílt a Nyugatinál
A kutatások azt mutatják, hogy a COVID utáni időszakban jelentősen nőtt a hazai termékek népszerűsége. A legjobban éppen a fiatal, 18-25 éves felnőttek körében, akiknél a pandémia előtt kevésbé volt fontos döntési szempont az áruk hazai eredete.
Fél évszázados a Danubius, kampánnyal ünnepel
A Danubius Hotels április 1-jén ünnepelte 50 éves születésnapját, a márkát most újrapozícionálják, és május közepén elindítják jubileumi kampányukat.
Az utasokat jobban aggasztja az áremelés, mint a háború
Mintegy 9 millió eurós (3,4 milliárd HUF) büdzséből átfogó nyári kampányt indít az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet: az Österreich Werbung – jelentette be április 4-ei sajtótájékoztatóján a társaság vezérigazgatója Lisa Weddig.
Ne csak húsvétkor kerüljön juh és bárány a magyar asztalokra!
Kevesen ismerik az emberi szervezetre gyakorolt pozitív hatásait a juh- és bárányhúsnak, ezért fogyasztásösztönző promóciós kampányt indított az Agrárminisztérium a Juh és Kecske Ágazati Szakmaközi Szervezet az Agrármarketing Centrum (AMC) közreműködésével.
Egzotikus szelfipont a budapesti villamosmegállókban
Monstre promóciós kampánnyal rrukkolt elő az üdítőital cég: a színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívuma a különdíj ihlette szigetek.
Márciusban ismét barlangok hónapja
A "Barlangoljunk!" kampány célja hazánk különleges barlangjainak bemutatása, népszerűsítése, hiszen nemzeti park igazgatóságok nem csupán a természet élő elemeinek megőrzéséért felelősek, hanem az élettelen természeti értékek megóvása is feladatkörükbe tartozik - mondta az Agrárminisztérium (AM) környezetügyért felelős államtitkára Budapesten, a Szemlő-hegyi-barlangban a szaktárca keddi tájékoztatása szerint.
Szőlő ízű új üdítőital
A „Színes egyéniségek” kampány a játékos, vidám, őszinte, friss lelkületű emberekhez szól. Ennek keretében egy új íz is csatlakozik a termékcsaládhoz, frissítő szőlő ízben.
Édességreceptek Oreóval
Oreo keksz az alapanyaga az új kampány receptjeinek. Torta, muffin és shake is készült a keksz felhasználásával. Az Oreo Műhely hazai elindulását most egyt kampány segíti, olvasható a Kreatív Online site-on.
Mi az, hogy tudatos alkoholfogyasztás?
Nem, nem azt jelenti, hogy tudatosan egyre többet igyunk, hanem egész mást. Edukációs kampány is indult e témában.
Fotókiállítással és látványkonyhával a halfogyasztásért
Idén több rendezvényen, köztük a Budavári Borfesztiválon, az Etyeki Pikniken, a Nemzeti Vágtán és a Tatai Öregtavi Fesztiválon is népszerűsítették a hal fogyasztását, illetve november folyamán a médiában is találkozhatnak a kampánnyal.
A V4 elnökség jegyében telik az ősz
Mostantól három héten át televíziókban, online felületeken és országszerte plakátokon találkozhat a közönség a Visegrádi Négyek kampányával, amely felhívja a figyelmet a magyar V4 elnökségi évre. Az őszi kulturális szezon több izgalmas programot tartogat, amelyekről a folyamatosan frissülő v4elnokseg.hu weboldalon tájékozódhatnak az érdeklődők - tájékoztatta lapunkat az MTÜ.
Kampány a fecskék megmentéséért
Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért.
Nyalogatható tapétával kampányol a brit szálláskereső oldal
A Laterooms.com hotelszobája a kultikus Charlie és a csokigyár 50. évfordulóját ünnepli csokiszökőkúttal, csomó gumicukorral és gyümölcsízű tapétával- írja kiadónk reklámszaklapja, a Kreatív.
Utazóknak hirdet kampányt a Dubaji Turisztikai Hivatal
A számos digitális kommunikáció, mint például a #TillWeMeetAgain, a #ReadyWhenYouAre és a #LiveYourStory folytatása után a Dubai Presents a város biztonságos voltára épít, egy mindenképpen látni érdemes úticélként mutatja be Dubajt, miközben a nemzetközi utazók számára lenyűgöző betekintést nyújt a város változatos életébe és látványosságaiba.
Elindult Pécs új országos turisztikai kampánya
2021. június elsejével indult a pécsi önkormányzat és partnerei #Pécs NYITVA országos turisztikai kampánya, amelynek részleteiről Péterffy Attila, Pécs polgármestere, a program szakmai vezetője és a turizmusban érintett partnerek számoltak be a pécsi Király utcai Trezor Rendezvényházban tartott sajtótájékoztatón.
Kampány indult a pezsgő népszerűsítésére
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Pezsegj szabadon!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt.
Belföldi kampányt indított az MTÜ
Magyarország újraindult! címmel kampányt indított a belföldi turizmus népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.
Akkora stressz a szállásfoglalás, mintha Rosa Diaz vallatna közben
A Hotels.com kampánya szerint nincs ok most a szorongásra, ha ingyenes a lemondás.
Hírességek a Budapest Brand új kampányában
Ahhoz, hogy újra kinyissanak az éttermek, a mozik vagy a kávézók, arra van szükség, hogy minél többen beadassák maguknak a koronavírus elleni védőoltást. Erről beszél Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál, Fischer Iván, Gerendai Károly és Marco Rossi Budapest új kampányában. A film végén Kulka Jánost is hallhatjuk.
A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
METRO-kampány az éttermek életben maradásáért
A cég világszerte mindenkit arra buzdít, hogy támogassa a gasztronómiát.
Új ötletek a német városok felfedezésére
A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.
Vásár nem lesz, de kampányol a kézművesekért a BFTK
A COVID-járvány adventi időszakra várható tetőzése miatt elmarad az idei Vörösmarty téri karácsonyi vásár. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) helyette kampányt indít a hazai kézművesek támogatására, amelyben mindenkit arra biztat, hogy magyar iparművészeti termékeket vásároljanak karácsonyra, ezzel támogatva a járvány miatt nehéz helyzetbe került kézművesket. A kampányhoz további csatlakozókat is várnak.
Elstartolt az MTÜ őszi kampánya
Szükség is van rá, mert zuhanórepülésben van az ágazat a Covid2 berobbanása miatt.
MTÜ: indul az őszi balatoni kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította új belföldi kampányát, amelynek célja, hogy bemutassa, a Balaton a hazai vendégeknek ősszel is jó célpont.
Sikeres a vendéglátóhelyek megmentésére indított akció
Már az első héten tíz és félmillióan csatlakoztak az egyhónapos Eat Out to Help Out – “Egyen étteremben és segítse a vendéglátást” programhoz, amit a brit kormány a hazai éttermek támogatására indított. Az augusztusi kampánnyal a szektor élénkítését szeretnék elérni - írja a Dining Guide.
Kampány indult a bécsi kávéházak megmentéséért
A bécsi gazdasági kamara (WKÖ) kampányt indít az alacsony forgalmú és veszteségesen működő kávéházak megmentése érdekében.
MTÜ: személyre szabott kampány
A hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak.
Indul az országos turisztikai kampány
A város turizmusának fellendítése érdekében országos tájékoztató kampányt indít a pécsi önkormányzat júliusban és augusztusban.
Németország beutaztató kampányt indít
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) kampányt indít "Germany - Dreams Become Reality"‘ címmel a németországi beutaztató turizmus újraindítására.
Hiányzik a napsütés és a turista
Lassan indul a főszezon Ausztriában, ezért rendhagyó turisztikai kampányt indított az Österreich Werbung többek között hazánkban, a magyar lakosság szomszédba csalogatására.
Elindult az Utazz velünk biztonságban kampány
A célokról közös sajtótájékoztató kertében számoltak be.
Új kampányt indít a Szallas.hu
A #maradjotthon mozgalomra válaszul a Szallas.hu „Maradj itthon!” kampányba kezdett. Otthonról induló (és ott is végződő) más akciókba is kezdtek.
Kampányt indít az átfoglalásért az MSZÉSZ
A közösségi oldalakon buzdítja a szövetség a felhasználókat, hogy ne mondják le szobafoglalásaikat, csak halasszák el azokat. A hűséget jutalmazzák is a tagszállodák.
For You! üzenet a budapesti hotelektől
Budapest üres szállodák kivilágított ablakain keresztül üzent a világ nagyvárosainak, ahol a hétvégén, sötétedés után a 4U! üzenet jelent meg.
Kampány indul a hazai síterepek népszerűsítésére
Síeljünk itthon! címmel indít kampányt az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ a Chernel István Sí- és Turisztikai Klaszter szakmai támogatásával, jelentette be Révész Máriusz, aktív Magyarországért felelős kormánybiztos az eplényi Síarénában.
Indul a regisztráció a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampányra!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos kommunikációs kampányt tervez 2019 májusától, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja a belföldi turisztikai forgalom élénkítése, valamint, hogy bemutassa, Magyarország rengeteg csodát és élményt tartogat a belföldi utazók számára.
Kemény káromkodással üzen hadat a turistáknak Santorini
A polgármester a szamarak testi épségét félti a túlsúlyos turistáktól. Szokatlanul szókimondó címmel indított kampányt.
Mangalicát minden magyarnak!
Az idén először népszerűsíti kampánnyal a mangalicahús fogyasztását "Egyél jót - a mangalicahús különleges" címmel április 18-ig az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium (AM) támogatásával és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesületének szakmai közreműködésével - mondta Giczi Gergely, az AMC ügyvezető-helyettese kedden sajtótájékoztatón Budapesten.
Az MTÜ nyári kampánya nagy segítség a szállodáknak
Jótékony hatással van a turisztikai létesítmények működésére, a kiemelt desztinációk iránt növeli az érdeklődést a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nyári kampánya - mondta Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége alelnöke az M1 aktuális csatornán hétfőn.
Kampány indult a magyar sajtok népszerűsítésére
Magyarországon gyártott kézműves sajtok népszerűsítésére indult kampány A magyar sajt jó címmel; a kezdeményezés pénteki budapesti sajtóbemutatóján a bor-sajt párosításokban rejlő lehetőségekre is felhívták a figyelmet.