hirdetés

Iránytű 2016: díjaztuk az év legjobb turisztikai kampányait

Április 1-jén, péntek délután ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2016-os Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai a Kazimir Bisztróban.

hirdetés

A Turizmus Trend/Vendég&Hotel idén 11. alkalommal meghirdetett versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat az elmúlt egy évből.

Idén is több újítás volt a verseny lebonyolításában. Idén is 7 kategóriában vártuk a nevezéseket, azonban a web és mobil pályázatokat idén összevontan, digitális megoldások kategóriába vártuk. A másik újítás idén, hogy kerestük a legjobb pr megoldásokat a turisztikai szektorból. A print kiadványokat, a tavaly életre hívott három alkategóriába, utazási irodai katalógusok, szállodai kiadványok és településmarketing szerinti bontásban kerestük. Ezen kívül eseménymarketing, kommunikáció az eladáshelyén, hirdetések és integrált reklámkampányok kategóriákba vártuk a nevezéseket.

Közel 60 nevezés érkezett az Iránytű 2016 versenyre. A legtöbb pályázat az elmúlt évekhez hasonlóan print kiadványok és digitális megoldások kategóriába érkezett, de az új pr megoldások kategória sem sokkal volt lemaradva. Nem csak a dobogós munkákat díjaztuk, hanem a döntőbe/shortlistre jutott megoldásokat is. A díjátadón összesen 35 oklevelet osztottunk ki a legjobbaknak. A shortlisteseken és a dobogósokon kívül  három különdíjat, valamint egy fődíjat is odaítélt a szakmai zsűri, az év turisztikai kommunikációs kampányáért.

Mit kell tudni a zsűrizésről?

A beadott munkákat szakmai zsűri értékelte, március 23-án a Turizmus Trend szerkesztőségében. A zsűri tagjai voltak: Mészáros Péter, grafikus, Berende Alexa, Turizmus Trend, online szerkesztő, Dr. Horváth Péter, Colonnade Insurance Magyarország, utasbiztosítás értékesítési igazgató, Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető, Németh Tamás, McCann/Lowe, art director, Szabó Zsuzsanna, Professional Publishing Hungary, grafikus, Szántó Zoltán, Turizmus Trend, főszerkesztő, Víg Tamás, Vitalentum, turisztikai tanácsadó.

A pályázatokban nem csak a tartalmat és a hatékonyságot figyelte a zsűri, hanem a kreativitás, dizájn, és a pályázatok koherenciája is fontos szempont volt. Maga a beadott pályázatok színvonala is sokat nyom a latba.

És most nézzük az Iránytű 2016 legjobbjait:

Print kategória

a) Szállodai kiadványok

3. helyezett: Room Service - Radisson Blu Béke Hotel - Radisson Blu Béke Hotel

Döntőbe jutott: Pandora magazin - a mezőkövesdi Pandora Zsóry Apartmanok kiadványa senior korsztálynak - Spa Hotel Relax

b) Településmarketing

1. helyezett: Győri meséskönyvem III. - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata

3. helyezett: Időtálló ízek - Büki recepteskönyv - Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület

3. helyezett: Szegedi turisztikai kiadványok – Fingerprint

Döntőbe jutott: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg

c) Utazási irodai katalógusok

Döntőbe jutott: Tengeri hajóutak katalógus 2016 – OTP Travel

Döntőbe jutott: IBUSZ zsebünkben a világ - Élmények korhatár nélkül - IBUSZ Utazási Irodák

Room Service a Radisson Blu Béke Hotel módra
Room Service a Radisson Blu Béke Hotel módra

Digitális megoldások

1. helyezett: Amadeus - Irodák Viadala - Merlin Communications

2. helyezett: Mellow Mood Hotels virtuális sightseeing app - MMG Hotels - GPS City Guide

3. helyezett: Mellow Mood Hotels központi weboldal - MMG Hotels

Döntőbe jutott: Hello Miskolc! - Integrált online turisztikai információszolgáltatás Miskolc módra - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: KidsOasis - Álom másodállás – Kidsoasis

Döntőbe jutott: Bajai séták / Baja walk - Bajai Turisztikai Nonprofit Kft.

az IBUSZ döntőbe jutott
az IBUSZ döntőbe jutott

Eseménymarketing

1. helyezett: Strandbusz - MyAd Marketing - Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

2. helyezett: Lépj be a múltba! - Történelmi időutazás Ópusztaszeren – Fingerprint

Kommunikáció az eladás helyén (POS)

2. helyezett: Memories of Hungary: vásárlóközpontú turisztika - Memories of Hungary Bazilika

Hirdetések

Döntőbe jutott: Miskolc PASSzol Hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

Aranyat kapott a Strandbusz
Aranyat kapott a Strandbusz
 

Pr megoldások a turizmusban

1. helyzett: EYOF (Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál 2017 Győr) film - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata

2. helyezett: Budapest's Finest negyedévente megjelenő ingyenes angol nyelvű magazin – BFTK Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: Körös-menti imázsfilm (Szarvas, Békésszentandrás, Kondoros) - Körös-menti Turisztikai és Kulturális Egyesület

Döntőbe jutott: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm

A Budapest's Finest magazin ezüstöt kapott a zsűritől
A Budapest's Finest magazin ezüstöt kapott a zsűritől
 

Integrált kampányok

1. helyezett: Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.

2. helyezett: Miskolc PASS - Mert Miskolc PASSzol hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

3. helyezett: Zsolnay Kávéház - Tradíció és megújulás - Danubius Radisson Blu Béke Hotel - Upfront Média

Döntőbe jutott: Megyünk egy kört? Az Országos Kékkör projekt kommunikációja - Café PR

Aranyat ért Hollókő integrált kampánya
Aranyat ért Hollókő integrált kampánya
 

Különdíjak

A minőségi tartalomért: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg

A kiváló márkaépítésért: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Az egyedülálló ötletért: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm

Az év turisztikai kommunikációs kampánya fődíj

Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.

Az év kommunikációs kampánya Hollókő lett
Az év kommunikációs kampánya Hollókő lett

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Symbol Budapest új termékkel jelentkezik a turisztikai piacon: 220 éves pinceéttermében idézi meg Beatrix királyné lakomáját korhű zene, tánc és programok kíséretében.

hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai