hirdetés

Budapesti szálloda az első helyen

A Trivago brit, szállodai árakat összehasonlító portál tízes listáján - mely ezúttal tíz európai bevásárló úti cél szállodai árait hasonlította össze.

hirdetés

Az összehasonlítás során alapvető szempont volt, hogy a szállodai szoba ára a lehető legalacsonyabb legyen, hogy a bevásárló turisták "beszerző körútra" félretett pénzét minél kevésbé fogyassza a szállásdíj.

Amszterdam és London a legdrágább

A 10 városban felsorolt 10 szálloda a 4 és 5 csillagosok közül került ki. Az árak 22 és 45 font között változtak. Legdrágábbak London és Amszterdam voltak személyenként egy éjszakára 45 fonttal, Londonban reggelivel együtt. Jellemző ár a vizsgált szállodák esetében a 30 font körüli egy fő/éjszaka ár volt, többnyire reggelivel együtt és abban az esetben, ha az árat egy bizonyos foglalási oldalon kapja a bevásárló turista.

Az összehasonlítások szerint a budapesti Hotel Novotel Budapest Centrum szerepelt első helyen, a legalacsonyabb 22 fontos árral, egy főre, egy éjszakával, reggelivel a Trivago tájékoztatása szerint. Ugyanakkor a fogalalási oldalakon található ár reggel nélkül értendő és személyek számától függetlenül ugyanannyi, azaz egy fő is 44 fontot fizet. A Trivago-ról lekattintható, különböző portálokon november 26-28 közti időszakra vonatkozó foglalások árai a 22 fonttól indulnak és változnak foglalási oldaltól függően. 

A szállodák:

Budapest, Hotel Novotel Budapest Centrum, 22 font

Isztambul, Romance Hotel, 25 font

Berlin, Hotel Henriette, 27 font

Krakkó, Rubinstein Hotel, 32 font

Barcelona, Hotel Regencia Colon, 32 font

Lisszabon, Hotel Tiara Park Atlantic Lisboa, 32 font

Milánó, Andreola Central Hotel, 39 font

Párizs, Hotel Champlain Paris, 38 font

Amszterdam, Hotel Citizen M Amszterdam City, 45 font

London, Church Street Hotel, 45 font

Niklai Ákos, a Magyar Szállodaszövetség ügyvezető testületi tagja a Napi Turizmus érdeklődésére elmondta: egyfelől pozitiív reklám az országnak az alacsony ár, eddig is kommunikáltuk a turisták felé a kedvező ár-érték arányt. Másfelől - tette hozzá Niklai Ákos - a jövőre vonatkozóan figyelni kell a szállodáknak az árengedmények mértékére; nem biztos, hogy további árengedmények további vendégeket is hoznak. 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Hogy érinti a vállalkozásukat a februárban bevezetésre kerülő új SZÉP-kártya rendelet, amely már élelmiszervásárlást is engedélyez?

Kiadónk társoldalai