hirdetés
hirdetés

Top 10 belföldi úti cél - 4. helyezett

Az már biztos, hogy a turizmus szempontjából rekordév volt 2018. A tavalyi egész éves hivatalos statisztikai adatokat még nem ismerjük, még nem adta ki a KSH, azonban a szállás.hu adatai alapján már született top10-es lista a legnépszerűbb úti célokról. Ebbe a listába került a tavalyi helyezését megtartva Hajdúszoboszló.

hirdetés

Mire vágyik az utazó? Valószínűleg erre tapintanak rá a legnépszerűbb belföldi úti célok szakemberei, akik azt is tudják: ez önmagában még nem generál vengégforgalmat, sikeres városmarketing is kell hozzá. Hajdúszoboszló gyógyvizének köszönhetően vált az ország egyik legjelentősebb turisztikai desztinációjává. 2008. óta minden évben rekordot dönt a fürdő forgalma. 2018-ban összességében az előző évhez képest 3 %-al nőtt a fürdőkomplexum vendégforgalma, ahol ez idő alatt több mint 1,8 millió fürdőszolgáltatást és 800 ezer gyógyszolgáltatást értékesítettek. 2017. óta a várost a Debrecen, Hajdúszoboszló, Hortobágy, Tisza-tó kiemelt turisztikai térség részeként tartják számon, mely lehetővé teszi a gyógyturisztikai és élményközpontú attrakciók további fejlesztését, illetve egy rekreációs park és egy szórakoztató övezet létrehozását is.

kép forrása: hajduszoboszlo.hu

Bagoly Enikő, a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. értékesítési és marketing managere szerint a város sikere abban is áll, hogy képes az évtizedes múltból táplálkozó turisztikai hagyományait szinkronba hozni a modern piaci elvárásokkal: napjainkban az utazók pihenésükben a szellemi feltöltődés lehetőségét, új élmények forrását keresik. A város programkínálata a gyógy-és élményfürdőzés mellett, bepillantást enged a hagyományokba, és a hajdúsági ízek, termelői piac rajongóit sem hagyja magára, a szabadtéri színpad nyári estéit pedig folklór- és modern zenei előadások változatosságával tölti meg.

kép forrása: hajduszoboszlo.hu

Kommunikáció

Hajdúszoboszló szisztematikusan felépített, modern arculatának, kifejezetten erős online és offline marketing jelenlétének köszönhetően komoly turisztikai „brandet” képvisel hazánkban. Versenyképességét a sokrétűsége garantálja, melynek célja, hogy életkor és utazási motiváció tekintetében is képes legyen széles utazóközönség számára értéket és felejthetetlen élményt kínálni, túlmulatva a szezonalitás korlátain, négy évszakos „felüdülőhelyként” funkcionálni. Nem elhanyagolható az sem, hogy a város nem csak magára gondol: Hajdúszoboszló honlapján egész Hajdú-Bihar megyéből szemezgethet programokat a látogató.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai