hirdetés

Ibizai hidegzuhany: nem létezik a lefoglalt luxusszállás

Az internet és az online szállásfoglalás világában biztosan mindannyiunk fejében megfordul a gondolat, hogy mi van, ha nem is létezik a cég, akinek utalunk, vagy a szállás, amit foglalunk.

hirdetés

Azt, hogy ez nem is olyan elvadult ötlet, igazolja a brit házaspár esete, akik a luxus üdülőhelyre utazva tapasztalták meg, milyen nemlétező szállásra kifizetni 10 ezer fontot, számolt be róla a CNN. Ian and Denise Feltham Londonból utazott vakációra a napfényes Ibizára, ahol reményeik szerint törökfürdő, kutyabarát szállás és VIP ellátás várja majd őket. Az Airbnb-n foglalt szállás árát, több mint 3 millió forintnak megegyező fontot, két részletben már utazás előtt kiegyenlítették - írja a Travelo.hu

Odaérkezvén aztán megtapasztalták, hogy a Las Boas elnevezésű szálláshely, amelyet lefoglaltak és kifizettek, nem létezik, helyén egy magánház áll, mesélte a 75 éves ingatlanfejlesztőként dolgozó Ian. A házban dolgozó recepciós nem tudott nekik segíteni, de a házban lakó férfi elmondása szerint rendre tűnnek fel turisták a háznál a Las Boast keresve.

A sokk alatt álló házaspár azonnal az Airbnb-hez fordult, akik megdöbbenésükre azt válaszolták nekik, hogy kizárólag abban az esetben kaphatják vissza pénzüket, ha a szálláshelyre érkeznek, de nem kapnak szobát. Az Airbnb akkor visszakozott csak, amikor a The Times megkereste őket. Egyik szóvivőjük elmondta: "Az ügy kezelésében nem saját, magas elvárásainknak megfelelően cselekedtünk, így utólag elnézést kérünk a vendégektől és kifizetjük kárukat. A szállást levettük a weboldalunkról, amíg ki nem nyomozzuk az ügyet."

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai