Rengeteg vendégéjszakát hozott a Budapest Winter Invitation

Minden eddiginél több plusz vendégéjszaka, elégedett résztvevők – ez a Magyar Turizmus Zrt. nyolcadik Budapest Winter Invitation kampányának mérlege. A novembertől április elejéig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű kampány eredményeinek feldolgozása a napokban zárult le.

Az összesítés szerint a BWI-akció eredménye legalább 31 148 érkezés és több mint 123 ezer többlet vendégéjszaka, ami 32%-os növekedést jelent az előző kampányidőszak eredményeihez képest. A legtöbbet az olasz, orosz és a brit vendégek generálták, többségük repülővel érkezett. A vendégéjszakák döntő többségét tél végén és tavasz elején regisztrálták.

A kampány célja tehát teljesült, növekedett a szállodák és szolgáltatások szezonon kívüli kihasználtsága. A 2013. november 15. és 2014. április 6. között zajlott téli forgalomélénkítő kampány célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni külföldi vendégforgalmának növelése volt. A kampány ideje alatt különleges kedvezményekkel invitálták az utazókat fővárosunkba. A kettő vagy három éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapták, emellett további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI-voucher segítségével. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok széles választéka tette lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része maradt az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, illetve az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben. A voucher további kuponos kedvezményeket is magában foglalt: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-éig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthattak a Bazilikánál zajló adventi ünnepen.

A kor elvárásainak megfelelve, letölthetővé vált a PocketGuide mobil alkalmazás is, amely 13 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról. Idén már 30 000 db voucherre volt szükség, a gyógyfürdőkön és a szállodákon kívüli szolgáltató partnerek is több száz kuponfelhasználást regisztráltak. A BWI kampány célpiacai Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Csehország, Lengyelország, Szlovákia, Románia és Szerbia voltak. A BWI kampány fő finanszírozójaként a Magyar Turizmus Zrt. idén is részese volt az akció szervezésének és népszerűsítésének.

 A 2013/14-es akcióhoz 54 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott. A széles körű együttműködésben a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák mellett, a következő szervezetek vettek részt: a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálok, és olyan turisztikai szolgáltatók, mint a CityTour Hop on Hop off és a Legenda Kft.

Továbbra is stratégiai partnerként jelent meg a kampányban a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál: ennek köszönhetően a nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő Caravaggiotól Canalettóig és a Budapesti Tavaszi Fesztivál nemzetközi promóciója összekapcsolódott a téli városlátogató csomagéval. A BWI kampány zárását a BTF zárásához igazították.

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.


KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.
Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból

Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból 

A Château Neercanne egykor bárók otthona volt, ma Michelin-csillagos étterme miatt Hollandia kedvelt luxusszállodájává vált.
Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás

Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás 

A négynapos húsvéti hosszú hétvége és a tavaszi szünet sok magyarnak üdüléssel telik a szállásfoglaló portál adatai szerint.
Méhlegelő és gólyafészek: az ötcsillagos tokaji ház zöld szintet lépett

Méhlegelő és gólyafészek: az ötcsillagos tokaji ház zöld szintet lépett 

A Minaro Hotel Tokaj MGallery Magyarországon másodikként megszerezte a Green Key minősítést.
MTÜ: arattak Budapest és a fürdővárosok szálláshelyei az idei első hosszú hétvégén

MTÜ: arattak Budapest és a fürdővárosok szálláshelyei az idei első hosszú hétvégén 

Erős forgalom jellemezte a turisztikai szezonnyitónak is tekinthető március 15-i hosszú hétvégét, írták friss közleményükben.
Miért fontos, hogy őszinte legyen a recepciós mosolya?

Miért fontos, hogy őszinte legyen a recepciós mosolya? 

Utazni, új helyeket megtapasztalni élmény, de vajon élmény lehet-e egy ilyen helyen dolgozni? 
Az Év Alvásbarát Szállodája ez a belvárosi hotel lett

Az Év Alvásbarát Szállodája ez a belvárosi hotel lett 

Átadták az Alvásbarát Szálloda idei minősítési díjait az Alvás Világnapja alkalmából a Magyar Tudományos Akadémián.
Újabb hétvége, újabb tűz  egy hotelben

Újabb hétvége, újabb tűz egy hotelben 

Ezúttal egy etyeki szálláshelyen égett a berendezés.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.