hirdetés
hirdetés

Online utazási irodává alakul az Air Asia

Átalakítja bevételszerzési stratégiáját a súlyos anyagi gondokkal küzdő Air Asia, szállodai szobákat és szolgáltatásokat, sőt más légitársaságok járataira szóló repülőjegyet is egyre nagyobb arányban szeretne értékesíteni - írja az AIRportal.hu.

hirdetés

Karen Chan, a légitársaság vezérigazgatója a CAPA légiközlekedési tudásközpont Live videokonferenciáján azt mondta, szeretnék, ha 2024-re a bevételeik fele már nem a saját járataikra szóló jegyek értékesítésből származna. A digitális átállási stratégia szerves része, hogy az Air Asia több legyen, online utazási irodaként bármilyen más légitársaság jegyeit, szállodai szobákat, szolgáltatásokat is árulnak majd akár csomagban, akár külön-külön.

Elmondása szerint komoly tárgyalásokat folytatnak több nagy hálózatos légicéggel, a Turkish Airlines-szal pedig már meg is állapodtak. Emellett a céget is elkezdték átalakítani, a munkavállalókat olyan területekre irányították át a bázisnak megfelelő országban, amelynek szüksége van a dolgozókra. Így fordulhatott elő, hogy a pilótákból, légiutas-kísérőkből futárokat képeztek.



Az Air Asia és főleg hosszútávú fapados utazásra szakosodott leánycége, az Air Asia X súlyos anyagi helyzetben van. A japán leányvállalatot már leállították, az indiait pedig hírek szerint a Tata Sons-nak adták el.

(forrás: Airportal.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai