Jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt a Pow Wow-n

Nemrég Anaheimben rendezték meg több mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt, az IPW-t. Magyarországot idén 17 fő képviselte a helyszínen, a látogatásnak pedig meglett az eredménye, hiszen számos sikeres tárgyalást is folytattak.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Amerikai nemzeti parkok, utazási irodák, vidámparkok, bevásárlóközpontok, légitársaságok, szállodaláncok és gépkocsikölcsönzők mutathatták be a világnak hónap elején, mire képes valójában az Egyesült Államok turisztikai ipara. A kiállítók mintegy 70 ország turisztikai szakembereivel léphettek kapcsolatba, köztük például Magyarország képviselőivel is, ezzel elősegítve az Amerikába beutazó közönség számának növelését. Hazánkat a Discover America Magyarország és az USA nagykövetségének jóvoltából 17 fő képviselte az International Pow Wow (IPW) elnevezésű nagyszabású rendezvényen a kaliforniai Anaheimben.

A magyar szakemberek könnyen megtalálták a közös hangot az amerikai kiállítókkal, ami részben annak is betudható, hogy a tavalyi évben a beutazások száma Magyarországról jelentős mértékben, több mint 15 százalékkal növekedett, ezért az ottani vállalkozók nagyobb potenciált látnak a magyar turistákban. „Bátran mondhatjuk, hogy ez volt az utóbbi évek egyik legjobb vására. Remek volt a fogadtatás a kiállítók részéről, jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt. Több sikeres tárgyalást is folytattunk, ennek következtében szeptemberben Key West bemutatkozik Budapesten a sajtó és az utazási irodák képviselőinek. Sőt, a közeljövőben reményeink szerint több amerikai szolgáltatóval és idegenforgalmi hivatallal is találkozhatunk Magyarországon” – mondta Farkas Miklós, a DAC Hungary elnöke. Mint fogalmazott, az egész vásáron pozitív volt a hangulat, az amerikai beutazó piacon folyamatos a növekedés és ezt a tendenciát várják az elkövetkező években is.

Farkas Miklós arról is beszélt, a szolgáltatók folyamatosan fejlesztenek, állandóan újdonságokkal találkozhatunk. Ez igaz a szállodaipar résztvevőire és a programszolgáltatókra egyaránt. „Egyre népszerűbbek a lakóautós nyaralások, főleg a nyugati parti nemzeti parkokba érdemes így ellátogatni, de az egész országban vannak felvételi és leadási pontok. Hatalmas a választék, a legegyszerűbb a kétszemélyes, alapfelszereltséggel rendelkező lakóautótól a több mint tíz méteres, minden igényt kielégítő járműig bármit választhatunk” – mesélte. Példaként említette továbbá, hogy egyre több helyen találkozhatunk az amerikai borturizmussal, a Napa és a Sonoma völgy mellett több más neves borrégió is képviselte magát a kiállításon. A DAC Hungary elnöke szerint nem véletlenül egyre népszerűbb úti cél az Egyesült Államok, hiszen rengeteg a látnivaló, a program, jó a konyha és egyre magasabb színvonalúak a szolgáltatások. Farkas Miklós mindenkinek azt javasolja, aki Amerikába szeretne utazni, forduljon a Discover America Magyarország valamelyik tag utazási irodájához, ahol készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.

A Discover America Hungary Egyesületről

(Discover America Committee Hungary - röviden DAC): A 2010-ben alapított Discover America Hungary Egyesület (DAC) küldetése, hogy aktívan támogassa az amerikai idegenforgalmat. Tagjai utazási irodák, légitársaságok, szállodák, idegenforgalmi hivatalok, és az USA-ba irányuló magyar turistaforgalom élénkítéséért elkötelezett más cégek, magánszemélyek. Az egyesület széles körben népszerűsíti az Amerikai Egyesült Államok által kínált bámulatos turisztikai látnivalókat és programlehetőségeket, ezzel inspirálva az utazókat, hogy fedezzék fel az országot. A DAC szorosan együttműködik az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Irodájával és az Egyesült Államok mint turista desztinációért felelős marketing szervezetével, a Brand USA-vel.

Forrás: Turizmus Online


A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába

A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába 

A The Boring Phone elnevezésű, valóban nem sokat tudó készülék e héten, a Milano Design Weeken debütált.
Új kiállítások Ausztriában, amelyeket látni kell

Új kiállítások Ausztriában, amelyeket látni kell 

Három új kiállítás, ahol átélhetjük az osztrák életérzést.
Nem áprilisi tréfa: a gyerekek idén nyáron tényleg ingyen szállnak meg a dubaji szállodákban

Nem áprilisi tréfa: a gyerekek idén nyáron tényleg ingyen szállnak meg a dubaji szállodákban 

A tavaly meghirdetett és szuper sikeres Kids Go Free promóció idén is elindult és már 56 dubaji szálloda ad lehetőséget a 12 éves kor alatti gyerekkel utazóknak, hogy kedvezményes áron nyaraljanak idén.
Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból

Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból 

Topdesigner termékek készülnek újrahasznosított kávézaccból.
Ingyen bort kínál egy étterem a telefonjukat nem használó vendégeknek

Ingyen bort kínál egy étterem a telefonjukat nem használó vendégeknek 

A veronai Al Condominio étterem tulajdonosa azt mondja, hogy a kezdeményezés pozitív fogadtatásra talált.
Ausztria meghosszabbítja a határellenőrzést Szlovénia és Magyarország esetén

Ausztria meghosszabbítja a határellenőrzést Szlovénia és Magyarország esetén 

Május közepétől Ausztria további hat hónappal meghosszabbítja a belső határellenőrzést Szlovéniával és Magyarországgal.
Három kihagyhatatlan látnivaló Bázelben

Három kihagyhatatlan látnivaló Bázelben 

Svájc legrégebbi egyetemvárosa a magyarok körében olyannyira népszerű, hogy a Svájcba irányuló repülős forgalmat a Budapest-Bázel útvonal vezeti.
Rekordévet zárt az osztrák dizájner bevásárlóközpont

Rekordévet zárt az osztrák dizájner bevásárlóközpont 

A számok alapján 2024-re is új látogatói rekordra számítanak.
A világon először: a görög kormány kártalanítja az erdőtüzek által sújtott turistákat

A világon először: a görög kormány kártalanítja az erdőtüzek által sújtott turistákat 

Az ingyenes utalványok május 31-ig, illetve az őszi szezonban lesznek érvényesek.
Dubajba készül? Ezek a meglepetések és látnivalók várják...

Dubajba készül? Ezek a meglepetések és látnivalók várják... 

Idén nyáron 65 napon át tartó kedvezmény-fesztivállal várja Dubaj a magyar látogatókat.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.