Co-working irodák az Accor hotelekben

Az AccorHotels Europe startégiáját is megismerhettük a HOTCO második napján január 22-én.

Az AccorHotels Europe tulajdonosi kapcsolatokért felelős ügyvezető igazgatója, Europe Denys Sappey elmondta, hogy a vállalat portfóliójában 2019-ben már 33 brand szerepel és négy éve már Európán kívüli márkák is találhatók közöttük. 2015 és 2018 között 15 százalékkal 874-ről 1031-re emelkedett az általuk jegyzett hotelek száma. Európában még mindig jelentős fejlődési potenciál van és különösen a luxus illetve a budget kategória nagy bővülésnek a tanúja. A vállalat elsődleges tevékenysége a saját beruházások helyett egyre inkább a szállodaüzemeltetés, bérlés, lízingelés és franchise-jogok értékesítése. Ennek érdekében a közelmúltban adtak el ingatlanokat, hogy a már bizonyított Accor know how-t továbbfejlesszék. A bevételeket szakképzésre, brandépítésre, csúcstechnológiára költik.

A vállalat feltett szándéka, hogy 2022-re is megőrzze vezető pozícióját Európában, Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában. A portfóliót nem globálisan, hanem a piaci igényekhez alkalmazkodva fejlesztik. Házaik minél jobb kihasználása érdekében igazodnak az új trendekhez: nemrég nyitottak a közeli lakosság felé számos szolgáltatással, most például üres konferencia helyiségeiket igyekeznek világszerte kihasználni a manapság divatos co-working irodák létesítésével.

Sappey arról is beszélt, hogy a szállodatulajdonosok, befektetők - akiknek a házait üzemeltetik - fele több mint 4 hotellel rendelkezik. A közép-kelet-európai régióban most jelentősen növekedhet az érdeklődés a szállodafejlesztők, beruházók részéről, olyan városok mint Budapest és Varsó iránt, miután számos nyugat-európai úti célban szállodaépítési tilalom van érvényben (pl. Barcelona, Amszterdam) a lakosság számára nehezen elviselhető mértéket öltött turizmus visszaszorítása érdekében.

 


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.