Invia cikkek

Hatalmas méretű felvásárlás – magyar érdekeltségű utaztatót is érint
A WP Holding felvásárolja az Invia cégcsoportot.

Hálózatot fejleszt a vezető magyar utazásközvetítő
A hazai utaztatási piacon ebben az évben is kiugróan jól teljesít a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu franchise hálózata. Míg a külföldre irányuló turizmus vonatkozásában a szektor szereplői idén átlagosan 15 százalékos forgalomnövekedéssel számolnak a múlt évhez képest, addig a cég partnerirodái 47 százalékos bővülést értek el. Ez a siker az Inviánál a szolgáltatások magas minősége mellett a partnerirodák függetlenségének megtartásával, illetve a számukra a folyamatos, kiszámítható növekedéséhez szükséges feltételek biztosításával függ össze.

Új igazgató az Inviánál
Michal Tůma lett az új igazgatója az Invia cseh, szlovák és magyar cégcsoportjának, ami ma már a több száz utazásszervező iroda által kínált utazási csomagok legnagyobb viszonteladója a régióban.

A MUISZ is támogatja a bruttó részvételi díjak alkalmazását
A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) reagált az INVIA Utazási Iroda bejelentésére, miszerint egy fejlesztésüknek köszönhetően a jövőben az utasok által fizetendő teljes összeget fogják megjeleníteni.

Átláthatóvá válik az utazások teljes költsége
Az Invia.hu szeptember végétől a komplett kínálatára vonatkozóan bevezeti az ajánlatok teljes áras megjelenítését.
A német online utazási piac meghódítására készül az Invia
Hivatalosan is átvette a korábban csődbe ment Unister Travel által üzemeltetett portálokat a cseh Invia. A társaság célja, hogy visszanyerjék az elsőséget a német online viszonteladói piacon.

Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?
Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?
Magyarországi franchise-hálózatot épít az Invia
Az Invia célja az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, ennek érdekében a cég franchise-programot hirdetett, négy partneriroda már meg is kezdte működését az országban.
Távozik posztjáról a Weco-online Kft ügyvezetője
2016. március 4-től távozik posztjáról a Weco-online Kft ügyvezetője.

A görög, spanyol és bolgár tengerpart lesz a sláger idén?
Hiába a hosszú, kánikulai nyár, a magyar utazók többsége a múlt évben a vakációt maximum nyolc naposra szabta, és közülük szinte mindenki a tengerpartot vette célba – derül ki az Invia tavalyi utazási trendjeit elemző friss statisztikájából. A felmérés arra is rámutat, hogy 2015-ben a legkedveltebb úti célnak Görögország, illetve szorosan mögötte Törökország és Egyiptom számított. Ez a tendencia idén némiképp átalakulhat. Bár Görögország megtartotta vezető helyét, a fáraók földjére már kicsit kevesebben mennek honfitársaink közül.
Sok magyarnak már tavasszal kezdődik az üdülési szezon
Évről évre nő azoknak a családoknak a száma, akik az üdülési szezon nyitányát a gyermekeik iskolai tavaszi szünetéhez igazítják, ami idén március 24. és 29. közé esik. A visszajelzések azt mutatják, hogy a családok többsége pár nappal megtoldva a szünidőt az egy hetes, elsősorban egyiptomi, illetve európai utakra fizet be az irodákban – derül ki az Invia friss felméréséből.
Sztárok nyomában: itt nyaralnak a hírességek
Mexikó, Thaiföld, Maldív-szigetek, Dubaj vagy Bali? A világsztárok, sportolók körében ezek is a legkedveltebb úti célok közé tartoznak, amikor ősszel pihenőt vesznek ki, hogy elvonuljanak a világtól.
First minute utakban Görögország a nyerő a magyaroknál
A magyar utazók előfoglalás esetén leggyakrabban a görög szigeteket választják úti célul, legtöbbjük 8 napra tervezi utazását.
Személyi változás az Invia vezetőségében
Az Invia online utazási ügynökség country managere Zakar Jozef lett.
Ennyivel költöttünk többet nyaralásra tavaly
A 2013-as évben az Invia, a magyar piacon közismert online utazásközvetítő iroda 41%-os növekedést ért el. A magyarok leggyakrabban Görögországba utaztak, ami az Invia utazási iroda által értékesített összes nyaralás 24%-át jelenti.
Elindult az Invia.hu új weboldala
Június 20-án elindította új magyar weboldalát az Invia online utazási ügynökség.
Tíz tipp a síszezonra
A legfelkapottabb sícentrumok Olaszországban, Ausztriában és Franciaországban találhatók - az Invia.hu online utazási ügynökség szerint.
Ha üdülés, akkor a nőké az utolsó szó
A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat. Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53%-át nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.
Kapós az all inclusive
Egyre inkább a minőségi szolgáltatásokat keresik a magyar utazók, ezt mutatják az egyik hazai online utazási ügynökség, az Invia nyári statisztikái. Az iroda az idei évben 34 százalékkal több all inclusive utat értékesített, mint tavaly.