Hálózatot fejleszt a vezető magyar utazásközvetítő

Hálózatot fejleszt a vezető magyar utazásközvetítő 

A hazai utaztatási piacon ebben az évben is kiugróan jól teljesít a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu franchise hálózata. Míg a külföldre irányuló turizmus vonatkozásában a szektor szereplői idén átlagosan 15 százalékos forgalomnövekedéssel számolnak a múlt évhez képest, addig a cég partnerirodái 47 százalékos bővülést értek el. Ez a siker az Inviánál a szolgáltatások magas minősége mellett a partnerirodák függetlenségének megtartásával, illetve a számukra a folyamatos, kiszámítható növekedéséhez szükséges feltételek biztosításával függ össze.
Új igazgató az Inviánál

Új igazgató az Inviánál 

Michal Tůma lett az új igazgatója az Invia cseh, szlovák és magyar cégcsoportjának, ami ma már a több száz utazásszervező iroda által kínált utazási csomagok legnagyobb viszonteladója a régióban.
A MUISZ is támogatja a bruttó részvételi díjak alkalmazását

A MUISZ is támogatja a bruttó részvételi díjak alkalmazását 

A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) reagált az INVIA Utazási Iroda bejelentésére, miszerint egy fejlesztésüknek köszönhetően a jövőben az utasok által fizetendő teljes összeget fogják megjeleníteni. 
Átláthatóvá válik az utazások teljes költsége

Átláthatóvá válik az utazások teljes költsége 

Az Invia.hu szeptember végétől a komplett kínálatára vonatkozóan bevezeti az ajánlatok teljes áras megjelenítését.

A német online utazási piac meghódítására készül az Invia 

Hivatalosan is átvette a korábban csődbe ment Unister Travel által üzemeltetett portálokat a cseh Invia. A társaság célja, hogy visszanyerjék az elsőséget a német online viszonteladói piacon.
Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?

Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre? 

Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?

Magyarországi franchise-hálózatot épít az Invia 

Az Invia célja az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, ennek érdekében a cég franchise-programot hirdetett, négy partneriroda már meg is kezdte működését az országban.

Távozik posztjáról a Weco-online Kft ügyvezetője 

2016. március 4-től távozik posztjáról a Weco-online Kft ügyvezetője.
A görög, spanyol és bolgár tengerpart lesz a sláger idén?

A görög, spanyol és bolgár tengerpart lesz a sláger idén? 

Hiába a hosszú, kánikulai nyár, a magyar utazók többsége a múlt évben a vakációt maximum nyolc naposra szabta, és közülük szinte mindenki a tengerpartot vette célba – derül ki az Invia tavalyi utazási trendjeit elemző friss statisztikájából. A felmérés arra is rámutat, hogy 2015-ben a legkedveltebb úti célnak Görögország, illetve szorosan mögötte Törökország és Egyiptom számított. Ez a tendencia idén némiképp átalakulhat. Bár Görögország megtartotta vezető helyét, a fáraók földjére már kicsit kevesebben mennek honfitársaink közül.
Sok magyarnak már tavasszal kezdődik az üdülési szezon

Sok magyarnak már tavasszal kezdődik az üdülési szezon 

Évről évre nő azoknak a családoknak a száma, akik az üdülési szezon nyitányát a gyermekeik iskolai tavaszi szünetéhez igazítják, ami idén március 24. és 29. közé esik. A visszajelzések azt mutatják, hogy a családok többsége pár nappal megtoldva a szünidőt az egy hetes, elsősorban egyiptomi, illetve európai utakra fizet be az irodákban – derül ki az Invia friss felméréséből.

Sztárok nyomában: itt nyaralnak a hírességek 

Mexikó, Thaiföld, Maldív-szigetek, Dubaj vagy Bali? A világsztárok, sportolók körében ezek is a legkedveltebb úti célok közé tartoznak, amikor ősszel pihenőt vesznek ki, hogy elvonuljanak a világtól.

First minute utakban Görögország a nyerő a magyaroknál 

A magyar utazók előfoglalás esetén leggyakrabban a görög szigeteket választják úti célul, legtöbbjük 8 napra tervezi utazását.

Személyi változás az Invia vezetőségében 

Az Invia online utazási ügynökség country managere Zakar Jozef lett.

Ennyivel költöttünk többet nyaralásra tavaly 

A 2013-as évben az Invia, a magyar piacon közismert online utazásközvetítő iroda 41%-os növekedést ért el.  A magyarok leggyakrabban Görögországba utaztak, ami az Invia utazási iroda által értékesített összes nyaralás 24%-át jelenti. 

Elindult az Invia.hu új weboldala 

Június 20-án elindította új magyar weboldalát az Invia online utazási ügynökség.

Tíz tipp a síszezonra 

A legfelkapottabb sícentrumok Olaszországban, Ausztriában és Franciaországban találhatók - az Invia.hu online utazási ügynökség szerint.

Ha üdülés, akkor a nőké az utolsó szó 

A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat. Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53%-át nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.

Kapós az all inclusive 

Egyre inkább a minőségi szolgáltatásokat keresik a magyar utazók, ezt mutatják az egyik hazai online utazási ügynökség, az Invia nyári statisztikái. Az iroda az idei évben 34 százalékkal több all inclusive utat értékesített, mint tavaly. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!