Az Invia.hu egyre bővülő, mára 28 vidéki és 2 fővárosi irodával büszkélkedő hálózatának képviselői az idén október végén megrendezett éves találkozójukon összegezték a tavalyi év eredményeit, illetve rögzítették a 2020-as célokat. Utóbbi kapcsán a vállalat képviselői hangsúlyozták, hogy jövőre is kiemelt szerepet kapnak a napi munka során használt, modern, az ügyfélélmény javítását célzó rendszerek fejlesztései, valamint az ezek használatára irányuló képzések és a folyamatos szakmai támogatás biztosítása a munkatársak számára. Az Invia.hu által kínált partneri együttműködés egyedisége abban rejlik, hogy a cég a partnerirodák sajátosságait minden rendelkezésére álló eszközzel igyekszik erősíteni.
Az adminisztratív folyamatokat az erőforrások optimalizálása érdekében központosítja, azaz a pénzügyi, az ügyfélszolgálati - és gondozási kérdések tekintetében tehermentesíti az irodákat. Mindezt nem csupán a feladatok átvételével segíti elő, hanem az ezek átadásához szükséges saját rendszerek folyamatos fejlesztésével a hozzáférés, a használat egyszerűsítése, megkönnyítése mellett. Az így felszabaduló erőforrásaikat a partnerek az értékesítési feladatokra fordíthatják, aminek köszönhető többek között az, hogy a 2018-hoz képest az idei évben az új ügyfelek közel fele már a franchise hálózaton keresztül érkezett be az Inviához. A vállalat a jövőt is ebben látja, ezért az Invia.hu továbbra is kiemelten kezeli a hálózatbővítést, valamint az abban részt vevők minden területre kiterjedő támogatását.
Forrás: Turizmus Online