Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?

Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?

Az Invia.hu Kft., annak 2007-es életre hívása, majd 2008. márciusi magyarországi indulása óta évente több ezer új és visszatérő utas bizalmára igyekszik újra meg újra rászolgálni, szolgáltatásai, felületei folyamatos fejlesztésével, új partnerek és utasait érdeklő desztinációk feltérképezésével, valamint az ügyfélelégedettség mérésével.

Ennek a folyamatnak egy fontos, meghatározó állomásához érkezett most a cégcsoport magyarországi tagja – a volt és leendő utasoktól, valamint a külső partnerektől érkezett értékelések értelmében a cég szeretné méltán népszerű, ingyenes szolgáltatásait minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

Az Invia célja - Közép-Európa vezető online ügynökségeként - az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, illetve annak biztosítása, hogy működése, a budapesti központ üzemeltetése mellett, a nem budapestiek számára is elérhető, követhető és kényelmes legyen.

Ennek érdekében a cég franchise programot hirdetett; ennek elsődleges célja, hogy a már meglévő, vagy működésüket hamarosan megkezdő utazási irodák az Invia hálózatának tagjaként fejlődhessenek. A cél érdekében a közös munka a partnerek részéről az Invia maximális szakmai támogatását élvezve történik majd, miközben működésükért önállóan, de az Invia know-how tapasztalatainak birtokában, annak kizárólagos helyi képviselőjeként felelnek.

A már ismert modell alapja, hogy az Inviánál minden, ami a tervezett utazás megtalálásához, a legjobb ajánlat kiválasztásához, illetve magához az utazáshoz kell, egy helyen, egy csomagban beszerezhető. Az Invia az elérhető legnagyobb, folyamatosan aktualizált kínálat mellett tapasztalt, felkészült és segítőkész utazási szakértőkkel és értékesítőkkel, valamint a korábbi utasoktól kapott visszajelzésekkel megtámogatott rendszerrel segíti ezeket a folyamatokat. A most induló franchise program révén mindez sokkal szélesebb közönség számára válna elérhetővé, lehetővé téve a biztonságos, megbízható partnerekkel megvalósuló utazást az online Világban kevésbé otthonosan mozgó, és a Budapesttől távol élő ügyfelek számára is.

Egyelőre 4 partneriroda kezdte meg működését az Invia magyarországi hálózatában (a cseh és szlovák hálózat 10 éve működik, 200 állandó partnerrel), Szolnokon, Dunakeszin, Szentendrén és a XII. kerületben, de az Invia munkatársai által folytatott egyeztetés és az új partnerek csatlakozása folyamatos. Az elsődlegesen kitűzött cél az iroda részéről a nagyobb (több, mint 10.000 lakossal rendelkező) városokban található partnerirodákkal megvalósítandó együttműködés, így a fejlődési lehetőséget és biztos hátteret kereső, az Invia által már kipróbált módszerekre és a cég tapasztalataira nyitott partnerek megkeresését továbbra is várja az Invia Franchise menedzsere, Benczik Balázs a [email protected] címen, illetve a +36 30 8276315 telefonszámon.

A cseh és szlovák hálózatok elmúlt 10 éves tapasztalata alapján a csatlakozó partnerek jellemzően 40 százalékos forgalomnövekedéssel számolhattak a csatlakozást követően, és annak visszavonására/a hálózatból történő kilépésre ez idáig nem volt példa; az Invia magyarországi csapata azon dolgozik, hogy partnerei itthon is hasonló eredményekkel büszkélkedhessenek, és közös munkájuk mind az ügyfelek, mint a partnerek, mind az Invia elégedettségét szolgálhassa, minél hosszabb távon. (X)


Új code-share járatok a Singapore Airlines és az Air India együttműködésével

Új code-share járatok a Singapore Airlines és az Air India együttműködésével 

Az Air India és a Singapore Airlines (SIA) megállapodott abban, hogy jelentősen kibővítik code-share megállapodásukat, 11 indiai várossal és további 40 nemzetközi célállomással bővítik hálózatukat, hogy jobb utazási lehetőségeket kínáljanak a utasaiknak Szingapúr és India között, valamint azon túl.
Felmérték a légitársaságok utasainak költekezését

Felmérték a légitársaságok utasainak költekezését 

Egy széleskörű új kutatás beazonosította azokat a kulcsfontosságú viselkedési mintákat, amelyek 2025-ben és azon túl is alakítják majd a nagy légitársaságok utasköltési trendjeit.
Pénzbírság a cseh és az osztrák államvasutakra

Pénzbírság a cseh és az osztrák államvasutakra 

Az Európai Bizottság 48,6 millió euró (19,5 milliárd forint) pénzbírságra ítélte a cseh és az osztrák államvasutakat, amiért a két vasúttársaság megsértette az európai uniós versenyjogi szabályokat.
Október végén nyílt toborzónap az Emirates-nél

Október végén nyílt toborzónap az Emirates-nél 

A dubai székhelyű légitársaság 2024-es nagyszabású kabinszemélyzetbővítési projektje tovább folytatódik. A globális toborzás Magyarországot is érinti, a legközelebbi nyílt napra októberben kerül sor Budapesten.
Újabb fenntartható programba kezd a WIZZ

Újabb fenntartható programba kezd a WIZZ 

A tesztelés két fontos útvonalon, Barcelona-Budapest és Brüsszel-Budapest között indul, az üzemanyagot a Cepsa biztosítja és a World Fuel Services osztja el az érintett reptereken év végéig.
 Új szolgáltatások a Budapest Airport palettáján

Új szolgáltatások a Budapest Airport palettáján 

A rejtett fogyatékossággal és fokozott érzékenységgel élőket segítik a Budapest Airport új szolgáltatásai.
Szakmai elismerés a légitársaság gyakornoki programjának

Szakmai elismerés a légitársaság gyakornoki programjának 

A Zynternship Awards szakmai zsűri döntése alapján arany minősítést kapott az egyetemistáknak szóló gyakornoki program.
Ismét sztrájk a brüsszeli reptéren, hatalmas fennakadások várhatók

Ismét sztrájk a brüsszeli reptéren, hatalmas fennakadások várhatók 

Az összes induló járatot törlik kedden a belgiumi charleroi-i repülőtéren a biztonsági személyzet sztrájkja miatt.
Aki még használ taxis drosztot, az ne a megszokott rutin alapján tegye

Aki még használ taxis drosztot, az ne a megszokott rutin alapján tegye 

Ugyanis egy többlépcsős, ütemezett taxiállomás-felújító programba kezdett a Budapesti Közlekedési Központ (BKK)
Innováció Bécsben: digitális akadálymentesítés

Innováció Bécsben: digitális akadálymentesítés 

Az osztrák fővárosban mostantól megújulnak a digitális utastájékoztató kijelzők.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.