Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?

Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?

Az Invia.hu Kft., annak 2007-es életre hívása, majd 2008. márciusi magyarországi indulása óta évente több ezer új és visszatérő utas bizalmára igyekszik újra meg újra rászolgálni, szolgáltatásai, felületei folyamatos fejlesztésével, új partnerek és utasait érdeklő desztinációk feltérképezésével, valamint az ügyfélelégedettség mérésével.

Ennek a folyamatnak egy fontos, meghatározó állomásához érkezett most a cégcsoport magyarországi tagja – a volt és leendő utasoktól, valamint a külső partnerektől érkezett értékelések értelmében a cég szeretné méltán népszerű, ingyenes szolgáltatásait minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

Az Invia célja - Közép-Európa vezető online ügynökségeként - az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, illetve annak biztosítása, hogy működése, a budapesti központ üzemeltetése mellett, a nem budapestiek számára is elérhető, követhető és kényelmes legyen.

Ennek érdekében a cég franchise programot hirdetett; ennek elsődleges célja, hogy a már meglévő, vagy működésüket hamarosan megkezdő utazási irodák az Invia hálózatának tagjaként fejlődhessenek. A cél érdekében a közös munka a partnerek részéről az Invia maximális szakmai támogatását élvezve történik majd, miközben működésükért önállóan, de az Invia know-how tapasztalatainak birtokában, annak kizárólagos helyi képviselőjeként felelnek.

A már ismert modell alapja, hogy az Inviánál minden, ami a tervezett utazás megtalálásához, a legjobb ajánlat kiválasztásához, illetve magához az utazáshoz kell, egy helyen, egy csomagban beszerezhető. Az Invia az elérhető legnagyobb, folyamatosan aktualizált kínálat mellett tapasztalt, felkészült és segítőkész utazási szakértőkkel és értékesítőkkel, valamint a korábbi utasoktól kapott visszajelzésekkel megtámogatott rendszerrel segíti ezeket a folyamatokat. A most induló franchise program révén mindez sokkal szélesebb közönség számára válna elérhetővé, lehetővé téve a biztonságos, megbízható partnerekkel megvalósuló utazást az online Világban kevésbé otthonosan mozgó, és a Budapesttől távol élő ügyfelek számára is.

Egyelőre 4 partneriroda kezdte meg működését az Invia magyarországi hálózatában (a cseh és szlovák hálózat 10 éve működik, 200 állandó partnerrel), Szolnokon, Dunakeszin, Szentendrén és a XII. kerületben, de az Invia munkatársai által folytatott egyeztetés és az új partnerek csatlakozása folyamatos. Az elsődlegesen kitűzött cél az iroda részéről a nagyobb (több, mint 10.000 lakossal rendelkező) városokban található partnerirodákkal megvalósítandó együttműködés, így a fejlődési lehetőséget és biztos hátteret kereső, az Invia által már kipróbált módszerekre és a cég tapasztalataira nyitott partnerek megkeresését továbbra is várja az Invia Franchise menedzsere, Benczik Balázs a [email protected] címen, illetve a +36 30 8276315 telefonszámon.

A cseh és szlovák hálózatok elmúlt 10 éves tapasztalata alapján a csatlakozó partnerek jellemzően 40 százalékos forgalomnövekedéssel számolhattak a csatlakozást követően, és annak visszavonására/a hálózatból történő kilépésre ez idáig nem volt példa; az Invia magyarországi csapata azon dolgozik, hogy partnerei itthon is hasonló eredményekkel büszkélkedhessenek, és közös munkájuk mind az ügyfelek, mint a partnerek, mind az Invia elégedettségét szolgálhassa, minél hosszabb távon. (X)


Új hidrogénhajtású repülőgép dizájnt mutatott be az Airbus

Új hidrogénhajtású repülőgép dizájnt mutatott be az Airbus 

Az Airbus bemutatta legújabb terveit a ZEROe repülőgéphez, amely teljesen elektromos, hidrogénhajtású és kibocsátásmentes lesz.
Milliárdos klub felé tart a magyar hajózási startup

Milliárdos klub felé tart a magyar hajózási startup 

A CLICKnCRUISE tőkét vont be angyalbefektetőktől, amelynek eredményeként a cég értéke eléri az 1,3 milliárd forintot.
Forgalomban vizsgázott az új magyar busz

Forgalomban vizsgázott az új magyar busz 

Jól vizsgázott az első magyar elektromos midibusz. Öt héten és 5800 kilométeren át szállította az utasokat Baján a GANZ-SOR EBN8 friss fejlesztésű prototípusa.
Kínában indul a légitaxi-szolgáltatás

Kínában indul a légitaxi-szolgáltatás 

Kína megadta az engedélyt az EHang elektromos légitaxijának (eVTOL), amely mostantól hivatalosan is szállíthat utasokat Kantonban és Hefejben.
Ült már szállítórepülő fedélzetén?

Ült már szállítórepülő fedélzetén? 

A RepTár Szolnoki Repülőmúzeum 2025-ben is különleges programokkal várja a családokat, baráti társaságokat, kirándulókat és a repülés szerelmeseit.
A LOT május 25-én indít egy járatot New York és Budapest között

A LOT május 25-én indít egy járatot New York és Budapest között 

Egyszeri charterjáratról van szó, nem közvetlen légi hídról New York és Budapest között.
Az izraeli miniszterelnök látogatása miatt gyakorlatilag lezárják fél Budapestet

Az izraeli miniszterelnök látogatása miatt gyakorlatilag lezárják fél Budapestet 

Az izraeli miniszterelnök, Benjamin Netanjahu látogatása miatt április 6-ig megváltozik a főváros forgalmi rendje.
Megérkezett az első járat Máltáról Debrecenbe

Megérkezett az első járat Máltáról Debrecenbe 

Sikeresen landolt a Universal Air légitársaság Máltáról érkező első menetrendszerű járata vasárnap délután.
Csoportok figyelmébe: vonaton, buszos utazáshoz előzetes regisztráció kell

Csoportok figyelmébe: vonaton, buszos utazáshoz előzetes regisztráció kell 

Előzetesen regisztrálni kell a csoportos utazás tervét a MÁV-csoport honlapján.
Budapest Airport nyári kínálata: 200 járat, 136 úti célra

Budapest Airport nyári kínálata: 200 járat, 136 úti célra 

A kínálatban új célállomások és légitársaságok is szerepelnek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.