Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?

Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?

Az Invia.hu Kft., annak 2007-es életre hívása, majd 2008. márciusi magyarországi indulása óta évente több ezer új és visszatérő utas bizalmára igyekszik újra meg újra rászolgálni, szolgáltatásai, felületei folyamatos fejlesztésével, új partnerek és utasait érdeklő desztinációk feltérképezésével, valamint az ügyfélelégedettség mérésével.

Ennek a folyamatnak egy fontos, meghatározó állomásához érkezett most a cégcsoport magyarországi tagja – a volt és leendő utasoktól, valamint a külső partnerektől érkezett értékelések értelmében a cég szeretné méltán népszerű, ingyenes szolgáltatásait minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

Az Invia célja - Közép-Európa vezető online ügynökségeként - az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, illetve annak biztosítása, hogy működése, a budapesti központ üzemeltetése mellett, a nem budapestiek számára is elérhető, követhető és kényelmes legyen.

Ennek érdekében a cég franchise programot hirdetett; ennek elsődleges célja, hogy a már meglévő, vagy működésüket hamarosan megkezdő utazási irodák az Invia hálózatának tagjaként fejlődhessenek. A cél érdekében a közös munka a partnerek részéről az Invia maximális szakmai támogatását élvezve történik majd, miközben működésükért önállóan, de az Invia know-how tapasztalatainak birtokában, annak kizárólagos helyi képviselőjeként felelnek.

A már ismert modell alapja, hogy az Inviánál minden, ami a tervezett utazás megtalálásához, a legjobb ajánlat kiválasztásához, illetve magához az utazáshoz kell, egy helyen, egy csomagban beszerezhető. Az Invia az elérhető legnagyobb, folyamatosan aktualizált kínálat mellett tapasztalt, felkészült és segítőkész utazási szakértőkkel és értékesítőkkel, valamint a korábbi utasoktól kapott visszajelzésekkel megtámogatott rendszerrel segíti ezeket a folyamatokat. A most induló franchise program révén mindez sokkal szélesebb közönség számára válna elérhetővé, lehetővé téve a biztonságos, megbízható partnerekkel megvalósuló utazást az online Világban kevésbé otthonosan mozgó, és a Budapesttől távol élő ügyfelek számára is.

Egyelőre 4 partneriroda kezdte meg működését az Invia magyarországi hálózatában (a cseh és szlovák hálózat 10 éve működik, 200 állandó partnerrel), Szolnokon, Dunakeszin, Szentendrén és a XII. kerületben, de az Invia munkatársai által folytatott egyeztetés és az új partnerek csatlakozása folyamatos. Az elsődlegesen kitűzött cél az iroda részéről a nagyobb (több, mint 10.000 lakossal rendelkező) városokban található partnerirodákkal megvalósítandó együttműködés, így a fejlődési lehetőséget és biztos hátteret kereső, az Invia által már kipróbált módszerekre és a cég tapasztalataira nyitott partnerek megkeresését továbbra is várja az Invia Franchise menedzsere, Benczik Balázs a [email protected] címen, illetve a +36 30 8276315 telefonszámon.

A cseh és szlovák hálózatok elmúlt 10 éves tapasztalata alapján a csatlakozó partnerek jellemzően 40 százalékos forgalomnövekedéssel számolhattak a csatlakozást követően, és annak visszavonására/a hálózatból történő kilépésre ez idáig nem volt példa; az Invia magyarországi csapata azon dolgozik, hogy partnerei itthon is hasonló eredményekkel büszkélkedhessenek, és közös munkájuk mind az ügyfelek, mint a partnerek, mind az Invia elégedettségét szolgálhassa, minél hosszabb távon. (X)


Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.
A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait 

A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.
Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is 

MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.
Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján 

Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.
Emirates: új játékok, jobb repülési élmény

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény 

A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.
Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat 

A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.