Hány fecske csinál nyarat, és mi az Invia válasza erre a kérdésre?

Avagy mire számíthatunk, amikor a stabil üzleti háttér, a sokéves szakmai tapasztalat és a lelkes, lokális partnerek találkoznak, hogy együtt minél több elégedett ügyfelet segíthessenek hozzá álmai nyaralásához vagy teleléséhez?

Az Invia.hu Kft., annak 2007-es életre hívása, majd 2008. márciusi magyarországi indulása óta évente több ezer új és visszatérő utas bizalmára igyekszik újra meg újra rászolgálni, szolgáltatásai, felületei folyamatos fejlesztésével, új partnerek és utasait érdeklő desztinációk feltérképezésével, valamint az ügyfélelégedettség mérésével.

Ennek a folyamatnak egy fontos, meghatározó állomásához érkezett most a cégcsoport magyarországi tagja – a volt és leendő utasoktól, valamint a külső partnerektől érkezett értékelések értelmében a cég szeretné méltán népszerű, ingyenes szolgáltatásait minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

Az Invia célja - Közép-Európa vezető online ügynökségeként - az online jelenlét megtartása mellett az offline jelenlét fejlesztése, illetve annak biztosítása, hogy működése, a budapesti központ üzemeltetése mellett, a nem budapestiek számára is elérhető, követhető és kényelmes legyen.

Ennek érdekében a cég franchise programot hirdetett; ennek elsődleges célja, hogy a már meglévő, vagy működésüket hamarosan megkezdő utazási irodák az Invia hálózatának tagjaként fejlődhessenek. A cél érdekében a közös munka a partnerek részéről az Invia maximális szakmai támogatását élvezve történik majd, miközben működésükért önállóan, de az Invia know-how tapasztalatainak birtokában, annak kizárólagos helyi képviselőjeként felelnek.

A már ismert modell alapja, hogy az Inviánál minden, ami a tervezett utazás megtalálásához, a legjobb ajánlat kiválasztásához, illetve magához az utazáshoz kell, egy helyen, egy csomagban beszerezhető. Az Invia az elérhető legnagyobb, folyamatosan aktualizált kínálat mellett tapasztalt, felkészült és segítőkész utazási szakértőkkel és értékesítőkkel, valamint a korábbi utasoktól kapott visszajelzésekkel megtámogatott rendszerrel segíti ezeket a folyamatokat. A most induló franchise program révén mindez sokkal szélesebb közönség számára válna elérhetővé, lehetővé téve a biztonságos, megbízható partnerekkel megvalósuló utazást az online Világban kevésbé otthonosan mozgó, és a Budapesttől távol élő ügyfelek számára is.

Egyelőre 4 partneriroda kezdte meg működését az Invia magyarországi hálózatában (a cseh és szlovák hálózat 10 éve működik, 200 állandó partnerrel), Szolnokon, Dunakeszin, Szentendrén és a XII. kerületben, de az Invia munkatársai által folytatott egyeztetés és az új partnerek csatlakozása folyamatos. Az elsődlegesen kitűzött cél az iroda részéről a nagyobb (több, mint 10.000 lakossal rendelkező) városokban található partnerirodákkal megvalósítandó együttműködés, így a fejlődési lehetőséget és biztos hátteret kereső, az Invia által már kipróbált módszerekre és a cég tapasztalataira nyitott partnerek megkeresését továbbra is várja az Invia Franchise menedzsere, Benczik Balázs a [email protected] címen, illetve a +36 30 8276315 telefonszámon.

A cseh és szlovák hálózatok elmúlt 10 éves tapasztalata alapján a csatlakozó partnerek jellemzően 40 százalékos forgalomnövekedéssel számolhattak a csatlakozást követően, és annak visszavonására/a hálózatból történő kilépésre ez idáig nem volt példa; az Invia magyarországi csapata azon dolgozik, hogy partnerei itthon is hasonló eredményekkel büszkélkedhessenek, és közös munkájuk mind az ügyfelek, mint a partnerek, mind az Invia elégedettségét szolgálhassa, minél hosszabb távon. (X)


A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain

A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain 

A Lufthansa gazdasági okokból leállítja a fedélzeti értékesítést hosszú távú járatain.
Emirates és Visit Hungary megállapodás

Emirates és Visit Hungary megállapodás 

Az Emirates légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Visit Hungaryvel a Magyarországra irányuló beutazó turizmus fellendítése érdekében.
A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát

A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát 

A légitársaság már közvetlenül tájékoztatta azon érintett utasait, akik a weboldalon, illetve applikáción keresztül intézték foglalásukat.
Járattörlések a belgiumi repülőtéren

Járattörlések a belgiumi repülőtéren 

A közlekedési vállalatok szakszervezeteinek sztrájkja miatt közlekedési fennakadások és járattörlések várhatók április 29-én.
Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen

Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen 

A Ryanair már januárban azt javasolta, hogy az EU vezessen be alkoholkorlátozást a repülőtereken – közölte a CNN.
Csak Itália területén robog a legújabb luxusvonat

Csak Itália területén robog a legújabb luxusvonat  

Az új La Dolce Vita gyártmány nyolc gondosan megtervezett útvonalon kínál művészeti élményeket, festői tájakat és gasztronómiai élményeket.
Balatoni vasútfejlesztések a láthatáron

Balatoni vasútfejlesztések a láthatáron 

Jelentős átalakulás előtt áll a Balaton északi partjának közlekedése.
A Singapore Airlines összebútoroztt az OpenAI-val

A Singapore Airlines összebútoroztt az OpenAI-val 

A SIA – a nagyobb légitársaságok között elsőként – együttműködésre lépett a mesterséges intelligencia szervezettel.
Nyílt nap az Angyalföldi kocsiszínben

Nyílt nap az Angyalföldi kocsiszínben 

Nyílt nappal várja az érdeklődőket a BKV Zrt. szombaton az Angyalföld kocsiszínben.
Próbautazás az autizmussal élők számára

Próbautazás az autizmussal élők számára 

Az Emirates légitársaság egy évvel ezelőtt indította el az akadálymentes és inkluzív légiközlekedési programjának újabb fejezetét, amely az autizmussal élő gyermekek és szüleik utazását hivatott segíteni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.