Az újonnan kinevezett vezető a kezdetek óta az Invia csapat tagja. Michal Tůma az elmúlt 14 évben marketing menedzserként fontos szerepet töltött be az Invia márka felépítésében. Az online utazási piac minden szegmensére kiterjedő ismereteit új pozíciójában elsősorban a csoport stratégiájának megtervezésében és kialakításában akarja hasznosítani.
“Korábbi szakmai tapasztalataimból kiindulva kiemelt célom az utazási irodákkal kialakított kiváló kapcsolat megőrzése és ezzel együtt az utasainknak nyújtott szolgáltatások fejlesztése. Ennek érdekében feladatunknak tartjuk, hogy a teljes folyamat során elérhetőek legyünk, az online vásárlás első lépéseitől egészen az utazók visszaérkezéséig. Ugyanakkor azt is szeretnénk megteremteni, hogy utasaink kényelmesen, otthonról is összeállíthassák az igényeiknek leginkább megfelelő utazási csomagokat.” – hangsúlyozta Michal Tůma az Invia csoport előtt álló fejlesztési időszak kapcsán.
Az Invia története Csehországban és Németországban kezdődött. Ebben a két országban az ezredforduló idején egy-egy független vállalkozás indult el az online utazási piacon, majd terjeszkedett tovább a szomszédos országokban. Mire az Invia 2016-ban a Rockaway portfóliójának első, e-utazással foglalkozó tagja lett, már Lengyelországban, Szlovákiában és Magyarországon is jelen volt a cég saját érdekeltségekkel. Ugyanebben az évben Németországban, Ausztriában és Svájcban működő portálokkal bővült a hálózat, amelynek eredményeképpen megszületett az Invia cégcsoport. A 2017-es év a konszolidáció és a stabilizáció jegyében telt.
Ezt követően 2018-ban elérkezett a stratégia-alkotás ideje. Ennek egy olyan vezető, pán-európai online utazási platform létrehozása lett az alapja, ami széleskörű, rugalmasan alakítható kínálatot, valamint az ezekhez kapcsolódó, magas színvonalú szolgáltatásokat biztosít a közép-európai és a német nyelvű országok utazói számára. Az eredmények biztatóak. Tavaly az Invia csoport oldalainak 200 millió látogatója volt, összesen 3 millió utas választotta a cég szolgáltatásait, és saját portáljaikon keresztül 2,2 millió repülőjegyet értékesítettek a vállalat munkatársai.
Forrás: Turizmus Online