Új igazgató az Inviánál

Michal Tůma lett az új igazgatója az Invia cseh, szlovák és magyar cégcsoportjának, ami ma már a több száz utazásszervező iroda által kínált utazási csomagok legnagyobb viszonteladója a régióban.

Az újonnan kinevezett vezető a kezdetek óta az Invia csapat tagja. Michal Tůma az elmúlt 14 évben marketing menedzserként fontos szerepet töltött be az Invia márka felépítésében. Az online utazási piac minden szegmensére kiterjedő ismereteit új pozíciójában elsősorban a csoport stratégiájának megtervezésében és kialakításában akarja hasznosítani.

“Korábbi szakmai tapasztalataimból kiindulva kiemelt célom az utazási irodákkal kialakított kiváló kapcsolat megőrzése és ezzel együtt az utasainknak nyújtott szolgáltatások fejlesztése. Ennek érdekében feladatunknak tartjuk, hogy a teljes folyamat során elérhetőek legyünk, az online vásárlás első lépéseitől egészen az utazók visszaérkezéséig. Ugyanakkor azt is szeretnénk megteremteni, hogy utasaink kényelmesen, otthonról is összeállíthassák az igényeiknek leginkább megfelelő utazási csomagokat.” – hangsúlyozta Michal Tůma az Invia csoport előtt álló fejlesztési időszak kapcsán.

Az Invia története Csehországban és Németországban kezdődött. Ebben a két országban az ezredforduló idején egy-egy független vállalkozás indult el az online utazási piacon, majd terjeszkedett tovább a szomszédos országokban. Mire az Invia 2016-ban a Rockaway portfóliójának első, e-utazással foglalkozó tagja lett, már Lengyelországban, Szlovákiában és Magyarországon is jelen volt a cég saját érdekeltségekkel. Ugyanebben az évben Németországban, Ausztriában és Svájcban működő portálokkal bővült a hálózat, amelynek eredményeképpen megszületett az Invia cégcsoport. A 2017-es év a konszolidáció és a stabilizáció jegyében telt.

Ezt követően 2018-ban elérkezett a stratégia-alkotás ideje. Ennek egy olyan vezető, pán-európai online utazási platform létrehozása lett az alapja, ami széleskörű, rugalmasan alakítható kínálatot, valamint az ezekhez kapcsolódó, magas színvonalú szolgáltatásokat biztosít a közép-európai és a német nyelvű országok utazói számára. Az eredmények biztatóak. Tavaly az Invia csoport oldalainak 200 millió látogatója volt, összesen 3 millió utas választotta a cég szolgáltatásait, és saját portáljaikon keresztül 2,2 millió repülőjegyet értékesítettek a vállalat munkatársai.

Forrás: Turizmus Online


Karintia téli arca

Karintia téli arca 

Télnyitó sajtóeseményen vehettünk részt egy valóban télre hangoló budai magaslaton, a Normafa tetején az Österreich Werbung (ÖW) magyarországi képviselete jóvoltából november 20-án.
Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.