Online marketing cikkek
Keresőmarketing, GDPR és ötcsillagos vendéglátás a MUISZ-vacsorán
A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) április 17-én a Mystery Hotel Budapestben tartott tagjai számára konferenciával egybekötött vacsorát.
A turisztikai szektor új lehetősége a lokális online marketing
Turisztikai szereplőként megtalálhatóságot szeretnénk, azt, hogy saját környékünkön tűnjünk ki a többi vállalkozás közül. Ehhez nyújt gyors, hatékony és pénztárcabarát megoldást a lokális online marketing.
A Facebook mindent visz
2007 óta a világ internetes populációja megduplázódott. A Google több mint kétszer akkora értékben ad el hirdetéseket, a Facebookon pedig tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt.
Online marketing tananyagot dolgoz ki az Edutus
Kutatások és szakmai háttéranyagok elkészítésében is részt vehetnek az Edutus Főiskola hallgatói, illetve gyakorlati helyeket biztosít számukra a Magyar Turizmus Zrt. annak a megállapodásnak a keretében, mely a két intézmény között jön létre. A főiskola emellett kidolgoz egy olyan turizmus online marketinggel foglalkozó tananyagot, mellyel a hallgatók a legmodernebb, naprakész tudással kezdhetik meg szakmájukat - ez azon a szakmai fórumon hangzott el, melyet az online marketing eszközök és módszerek turizmusban való alkalmazásáról tartottak január 29-én a Falk1 rendezvényközpontban.
Az online marketing finomságai
Világszerte több mint 2 milliárd fő, Magyarországon minden második ember használja ma aktívan az internetet. Az utazásokat is egyre többen tervezik és szervezik online módon – derült ki az Edutus Főiskolán tartott konferencián.
Amit megspórolnak, legközelebb elköltik
Több mint 60 közösségi vásárlói oldal működik már Magyarországon. A vevők többsége nő, budapesti és 30 év alatti, ez is elhangzott Turizmus Akadémia - Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusban című konferenciánkon, amelyet kedden az Oxygen Wellness Központban tartottunk.
Az online lesz a téma a TMSZ szállodai szekciójában
Október 20-án rendezi meg első összejövetelét a Turisztikai Managerek Szövetsége Szálloda tagozata. A téma: online marketing és értékesítés.
Online marketing: árral szemben a turizmus
Nem kedveljük a 728x90-es online hirdetési méretet, pedig más ágazatoknál ez a legnépszerűbb formátum és kevés a turisztikai témájú reklámkampány a neten, derül ki a Geminus legfrissebb, 2010 negyedik negyedévére vonatkozó geminusAdMonitor jelentéséből, ami a magyarországi online display hirdetések helyzetét vizsgálja.