Online marketing tananyagot dolgoz ki az Edutus

Kutatások és szakmai háttéranyagok elkészítésében is részt vehetnek az Edutus Főiskola hallgatói, illetve gyakorlati helyeket biztosít számukra a Magyar Turizmus Zrt. annak a megállapodásnak a keretében, mely a két intézmény között jön létre. A főiskola emellett kidolgoz egy olyan turizmus online marketinggel foglalkozó tananyagot, mellyel a hallgatók a legmodernebb, naprakész tudással kezdhetik meg szakmájukat - ez azon a szakmai fórumon hangzott el, melyet az online marketing eszközök és módszerek turizmusban való alkalmazásáról tartottak január 29-én a Falk1 rendezvényközpontban.

A XXI. századra hihetetlen módon megváltoztak a turizmusban a fogyasztói szokások. A turisták az utazással kapcsolatos információkat gyakorlatilag megszámlálhatatlan forrásból gyűjtik össze. Épp ezért elengedhetetlen, hogy a turisztikai vállalkozások megismerjék, és felismerjék az online marketing alkalmazásának lehetőségeit, és ezeket mielőbb használják is értékesítési munkájuk kapcsán. Egy felsőoktatási intézmény mindenekelőtt a know-how-val, a megfelelő, naprakész információval és tudás biztosításával tud segítséget nyújtani a szektor szóban forgó vállalkozásainak, intézményeinek.

A főiskola a turizmus és vendéglátás képzésein is a gyakorlatra helyezi a hangsúlyt – ennek megerősítéseként működik együtt a Magyar Turizmus Zrt-vel, melynek keretében a vállalat szakmai gyakorlati helyeket biztosít a hallgatók számára, akik emellett kutatások, valamit szakmai háttéranyagok elkészítésében is részt vehetnek.

A dinamikus változásokhoz igazodva pedig az intézmény folyamatosan fejleszti turizmus és vendéglátás képzési profilját, hogy a hallgatók korszerű gyakorlati ismereteket kaphassanak a területről – ennek érdekében szoros együttműködéseket alakít ki szakmai szervezetekkel, mint a Nemzetgazdasági Minisztérium turizmusért felelős államtitkársága, valamint a Turisztikai Világszervezet, melynek társult tagjaként - egyedüli magyarországi felsőoktatási intézményként - birtokában van a témával kapcsolatos legújabb kutatási eredményeknek.

A főiskola emellett kidolgoz egy olyan turizmus online marketinggel foglalkozó tananyagot, mellyel a hallgatók a legmodernebb, naprakész tudással kezdhetik meg szakmájukat. Ezen felül a főiskola rövid tanfolyamokat és továbbképzéseket indít a közeljövőben a hazai turisztikai kis- és középvállalkozások vezetőinek számára, hogy a naponta rájuk zúduló hatalmas információ-tömegben el tudjanak igazodni.

Az Edutus a Falk1 rendezvényközpontjában kétheti rendszerességgel tart szakmai minikonferenciákat, az előbb említett gyakorlati életből, gazdasági szférából érkezett eladókkal. A következő rendezvény is egy érdekes témát boncolgat: a CRM sokak számára még misztikus világát hozza ember- és vállalkozó közelbe.

Az Edutus Főiskola január 29-én az Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban - a XXI. század kihívása nemzetközi tapasztalatok segítségével címmel tartott konferenciájáról írt tudósításunk itt olvasható. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.