A kerékpársport, a turizmus és az országmárka kapcsolata

A kerékpársport, a turizmus és az országmárka kapcsolata 

A biciklisek jól költő turisták, viszonylag kevés dolgot hordanak magukkal, amire szükségük van, azt megvásárolják. Hogyan hatnak a turizmusra és hogyan lehet számukra számára megfelelő szolgáltatásokat nyújtani? A többi között ezekről beszélgettük a Magyar Turisztikai Szövetség zártkörű sajtóreggelijén. 

''Magyarországot behúzzuk Budapest alá'' 

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

Lángos – pontykrémmel töltve 

Ki kell-e dobni minden régi elgondolást, ha újra akarjuk márkázni Budapestet és a Balatont? Erre a kérdésre is megkaptuk a választ az Országmárka 2.0 konferencia délutáni programjában, amikor is két téma, a városmárkázás és a Balaton került terítékre.

Megtudtuk, kik a kormány - idegenforgalmi - partnerei 

Országot márkázni gyűlt össze az apparátus és a szakma Budapesten, az Akvárium Klubban kedden, ahol a hetek óta mindenkit foglalkoztató turizmusirányítás átszervezéséről kézzelfoghatót továbbra sem tudott meg senki az ezúttal megnyitóját megtartó Rogán Antaltól, a Miniszterelnöki Kabinetiroda miniszterétől.

Terítéken az országmárkázás a világkommunikációs fórumon 

Március 10-11-én hatodik alkalommal rendezik meg a Davosi Világkommunikációs Fórumot, a világ vezető kommunikációs szakembereinek tanácskozását; Magyarországot Kovács Zoltán kormányszóvivő és Hegyi Gábor, a Capital Communications alapító-ügyvezető igazgatója képviseli.
Magyarország: NYITVA

Magyarország: NYITVA 

Egyedülálló rendezvényen mutatkozott be 2013. június 25-én, ezúttal nem csak az egyre nagyobb ismertségnek örvendő Hungary NEXT ország-márka-műhely, hanem azon három alappillérként is meghatározott terület, amelyek egyre inkább építőelemei kell, hogy legyenek az új és versenyképes turisztikai országmárkánknak. A vezető magyar brand-ek, a magyar termékek és a hungarikumok turizmust, illetve egymást erősítő, de még igen kis mértékben kihasznált kölcsönös előnyeiről tehettek fel kérdéseket az érdeklődők a már hagyományosan e témájú rendezvényeknek otthont adó Benczúr Hotelben, vagy előzetesen a közösségi oldalakon. Az előadók, ifjabbak és tapasztaltabbak, közösen keresték a szinergiákat, és egy valamit biztosan mindenki hazavitt magával, ami nem más, mint az együttgondolkodás, a kulturált párbeszéd és szakmai vita igénye és eredményessége, amely a Dr. Lengyel Márton fővédnökségével megvalósult nyílt napot is jellemezte. 
A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének

A Hungary NEXT nekifut az ország- és a Budapest márka építésének 

A tagok és érdeklődők tudásának mozgósítására találkozót szervezett hétfőn a Bódis Gábor által életre hívott Hungary NEXT ország-márka-műhely civil kezdeményezés, amely a régóta hiányzó országimázs, és elsősorban a Budapest márka felépítését tűzte ki célul.

Hungary NEXT Ország-márka-műhely 

A turisztikai és kreativ szakmában dolgozók múlt év decemberében alakult civil közössége 2013. március 25.-én tartja első Kick-off összejövetelét.

Országimázsról a MATUR klubnapon 

Rekordszámú érdeklődő jelent meg a MATUR budapesti tagozat novemberi klubnapján, amelynek témája az országmárka, az országimázs volt.

Parlamenti bizottság előtt a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve 

Az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottsága november 24-i ülésének első napirendjén a 2011-es költségvetéshez az ágazatot érintő módosítási javaslatok elbírálása szerepelt. A bevezetőben elhangzott, hogy a kormány nemet mond mindarra, ami a költségvetési egyensúlyt érintő átcsoportosítást illeti, illetve a forrás nélküli kiadást növelő javaslatokra, valamint a költségvetési intézményeknél elrendelt takarékosság fellazítását célzó, vagy egyedi nagyberuházásra irányuló tervezetekre.

MATUR klubnap programváltozás 

A MATUR budapesti tagozat november 23.i keddi klubnapjának előadója a korábbiaktól eltérően Böszörményi Nagy Gergely.

Előadás az országmárkáról 

„Országmárka 2010” címmel tart előadást a MATUR budapesti tagozat novemberi klubnapján.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!