Promóció cikkek
Miért jó választás az üzleti reggeli?
Fordítsd a javadra – szervezz üzleti reggelit! Ahol az információ, ott az előny. (x)
Meggykóstolóval népszerűsítették a hazai kertészetet a Volton
A hazai, termelőktől vett idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB a VOLT fesztiválon.
Megtiltanák az unióban a vörös hús és a borok promócióját
Elfogadhatatlannak nevezte az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára hétfőn Brüsszelben, hogy az Európai Bizottság megtiltaná a vörös hús és a borok promócióját.
Itt az ötödik Greennovációs Nagydíj!
A Turizmus Online kiadója, a Professional Publishing Hungary a tavalyi nagy siker után idén is kiírja a Greennovációs Nagydíj elnevezésű, környezettudatos vállalati működést díjazó versenyét. A pályázatra február 12-ig lehet jelentkezni.
Te is híres lehetsz a skót whiskyvel!
Légy része valami igazán híresnek! „The Wall of Fame” néven sajátos fejlesztést indított útjára az ünnepek alkalmából a The Famous Grouse. Skócia elsőszámú whiskyjének jóvoltából a Ferenciek terén található épülethálón láthatja viszont magát az, aki saját fotójával tervezi meg egyedi címkés palackját. A játék során nem csupán pár perc hírnevet, de egy-egy üveg limitált whiskyt, vagy akár egy exkluzív skóciai hétvégét is nyerhetnek a legszerencsésebbek.
#metaxasun A Raqpart bizonyult a legjobbnak
Július végén a Metaxa igazi napsárga hangulatot csempészett a viharos budapesti estékbe. Hetekkel előtte pályázatot hirdetett Facebook és Instagram oldalán, ahol a rajongóknak kedvenc naplemente-néző helyeiket kellett feltölteniük.
#metaxasun Hol lehet Budapest legjobb naplemente-néző helye?
Elindult a Metaxa nyári játéka! A Metaxa megkeresi Neked a legjobb naplemente-néző helyet Budapesten, ahol július 29-én egy Sunset Partyval ünnepli rajongóival együtt a napnyugtát.
Budapest Winter Invitation - felhívás szállodák részére
A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.
Captain Obvious tuti szállodai tippjei
A Hotels.com szállásfoglaló oldal mutatta be legújabb, humorral átszőtt promó-videóit. A kisfilmek főszereplője igazán hasznos tippeket oszt meg a nézőkkel: Önök tudták, hogy a szállodai medencék általában vízzel vannak feltöltve vagy, az edzőteremben általában edzeni lehet? Marketingből ötös!
Harminc guggolás ingyenjegyet ér a moszkvai metrón
Ingyen utazhatunk a moszkvai metrón, amennyiben végrehajtunk harminc szabályos guggolást. A rendkívüli ajánlat december 4-ig érvényes a 2014-es Téli Olimpiai Játékok népszerűsítése jegyében.
Engedi a lájkolós játékokat a Facebook
A Facebookon eddig csak úgy lehetett a márkáknak promóciókat, akciókat, játékokat szervezniük, hogy harmadik fél által készített alkalmazásokat indítottak. Ez a nehezítés megszűnik, a kritikusok szerint azonban elöntenek majd bennünket a promóciók.
1000 jegyet osztott szét a Ryanair
Ezer ingyen repülőjegyet ajándékozott Valentin-nap alkalmából a Ryanair, amely jövő héttől 32 új útvonalat üzemeltet.
Örül az egységes fővárosi ifának a szakmai szövetség
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetség (MSZÉSZ) üdvözli az egységes fővárosi idegenforgalmi adót.