Eddig a Facebook nem engedélyezte a márkáknak, hogy direkt módon indítsanak játékokat, akciókat, promóciókat a rajongóik számára, hanem erre egy harmadik fél által fejlesztett alkalmazást kellett külön behúzniuk. Ezt a nehezítést szünteti meg most a Facebook – írja a Marketing Week.
Ez nem jelenti azt, hogy a promóciók azonnal megjelennének a márka rajongóinak személyes hírfolyamában.
A Facebook eddig kifejezetten küzdött a márkaoldalról indított promóciók ellen, ez eddig tilos is volt, ám a legtöbb kisebb vállalkozás ezt nem vette figyelembe, számuk növekedésével együtt pedig a Facebook sem tudta őket követni. Most inkább az a cél, hogy megszelídítse őket és üzletileg profitáljon ezekből a márkaaktivitásokból.
A cikk alatti hozzászólás azonban arra hívja fel a figyelmet, hogy az új promóciós gyakorlat könnyen átcsaphat abba, hogy a cégek mértéktelenül kezdik el használni ezt a lehetőséget és nagyobb lehet az értékvesztés minden fél számára, mint amennyit akár a Facebook, akár a márkák számára hozna.
Forrás: Kreatív Online
Forrás: Marketingweek