Budapest Winter Invitation - felhívás szállodák részére

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

A Magyar Turizmus Zrt. felhívása:

A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt kampányok sikerének kulcseleme volt.

Az idei évben egy kiemelkedően fontos újítást szeretnénk bevezetni a nyitottabb és gördülékenyebb kommunikáció érdekében. Az eddigi években alkalmazott papíralapú voucherek kiadása helyett online rendszert fogunk üzemeltetni az adatok feldolgozására.
Mindemellett idén tovább bővítjük a kampány stratégiai partnereinek körét: egyéb turisztikai szolgáltatások képviselői, éttermek, illetve kulturális intézmények is csatlakozhatnak, melyek hozzájárulnak alaptermékünk újabb vonzerőkkel való kiegészítéséhez.

A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A legmegfelelőbb ajánlatot biztosító OTA partner kiválasztás alatt van. Természetesen a célpiacok meghatározó OTA szereplői közül kerül ki a partner utazási portál, a partnereink visszajelzései alapján. A tavalyi évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték már csatlakozási szándékukat, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó lehessen.

A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (www.budapestwinter.com).

A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (2=3 éj és 3=4 éj) biztosítása mellett az alábbi nettó részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak:

SZÁLLODÁK ( FT/EGYSÉG):


 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.
Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket

Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket  

A korlátozáson kívüli területeket érintik a változások.
Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat 

Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk élményeit.
A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.