hirdetés
hirdetés

A WIZZ is beszállt a "Flight Right" programba

Az ultrafados légitársaság is csatlakozott az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének (EASA) közelmúltban elindított „Fly Right” (“Repülj helyesen”) kezdeményezéséhez. A kampány célja, hogy támogassa az utasok megfelelő és szabálykövető magatartását a repülőgépek fedélzetein.

hirdetés

Az általánosan előforduló szabálytalanságok közé tartozik a fedélzeti személyzet kéréseinek figyelmen kívül hagyása, de ittas állapot, valamint a szóbeli és fizikai inzultus is gyakorta előfordul.

A fedélzeten tartózkodó utasok és a személyzet biztonsága rendkívül fontos a Wizz Air számára, emiatt örömmel csatlakozott az EASA kezdeményezéséhez és aktívan részt vesz a most induló kampányban.

 

A „Fly Right” általános iránymutatásként szolgál, hogy valamennyi európai utas számára biztosítsa a kellemes és nyugodt utazást.

A kampány kiemelt célja, hogy az alábbi három dologra hívja fel az utasok figyelmét:

  Felkészültség: Tippek a zökkenő- és stresszmentes utazáshoz. Ide tartozik a légitársaság előírásainak megfelelő csomagolás, az általános tájékozódás, a repülőtérre történő pontos érkezés, valamint az odafigyelés a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztására.

  Udvariasság: Kedves, együttműködő viselkedés a személyzettel és az utastársakkal, a türelem és a nyugalom megőrzése, a személyzet utasításainak követése és mások segítése.

  Szabálykövetés: Az utas figyelmének felhívása a felelősségteljes és ésszerű viselkedés fontosságára, valamint a szabályok megszegésének következményére a fedélzeten.

„Az elmúlt három évben az európai légi közlekedési ágazatban megnövekedett a szabálytalanul viselkedő utasok száma és az esetek súlyossága. Ezért indította el az EASA idén nyáron a »Fly Right« kampányt: arra ösztönözzük a nemzeti hatóságokat, a légitársaságokat és a repülőtereket, hogy együttműködően, világos kommunikációval forduljanak az utasokhoz, hiszen ez elengedhetetlen a kockázatok minimalizálásához", mondta John Franklin, az EASA biztonsági promócióért felelős vezetője és a „Fly Right” kampányvezetője.

A kampány részletesen megtekinthető az EASA weboldalán.



(forrás: Wizz Air / Red Lemon)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk