hirdetés
hirdetés

Mennek a magyar márkák a terminálon

Sikerrel zárult a sorrendben harmadik magyar márka, a Pick-szalámi népszerűsítő kampánya is a Budapest Airport 2. Terminálján. A szekszárdi Vida-borokat és a Royal Tokaji pincészet termékeit követően a magyar szalámi, vagyis a Pick és a Herz volt egy hónapig a sztárvendég a kampányban, amelyben ismét a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és természetesen a gyártó cég, ez esetben a szegedi Pick Zrt. vett részt.

hirdetés

Hatalmas, plafonig érő magyar szalámi reklám fogadta már az utasbiztonsági zóna kapujában a külföldi vendégeket a Budapest Airport 2. Terminálján. Az egy hónapig tartó, a magyar szalámit népszerűsítő reklámkampány és kóstoltatás beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Annak ellenére, hogy ezúttal nem volt árkedvezmény, hanem elsősorban a kiemelt jelenléttel és a nagyon népszerű kóstoltatással lepték meg az utazókat, az egy hónapig tartó promóció alatt másfélszeresére emelkedett a Herz és Pick termékek eladása a duty free üzletben.

A kóstoltatásra a lehető legjobb helyet, a SkyCourt indulási szintjének középső részét, közvetlenül az utastájékoztató konzolok mellett választotta ki a Budapest Airport. Az akció sikeréhez minden bizonnyal hozzájárult a személyes kommunikáció is, hiszen a mosolygós hostessek által kínált szalámit 30 %-ban magyar utasok is megkóstolták, pedig róluk joggal feltételezhető, hogy jól ismerik a Pick és Herz termékeket. Persze a kínálótálcán különleges termékek is megjelentek, így a Mangalica csemege szalámi és a Mangalica páros kolbász is. Összességében a promóciónak köszönhetően az előző év májusához képest a szalámi-eladások értéke a másfélszeresére nőtt, egyharmaddal többen vásároltak a hungaricumoknak ebből a kategóriájából és hasonló mértékben emelkedett a forgalom is.

„A mostani, sorrendben harmadik magyar termék eladásösztönző promóció igazolta az előzetes elképzeléseinket és egyben teljesültek a várakozásaink is.” – jelentette ki Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. A repülőtéri kereskedelmi szakember hozzátette: „Most már elmondhatjuk, hogy jól bevált a repülőtér, a duty free üzlet és a magyar gyártók közötti hármas kereskedelmi együttműködés a tranzitban. Ennek legjobb bizonyítéka, hogy még a magyar utazók - és nem csak a külföldiek - is szívesen kóstolták és vásárolták a hazai termékeket. Másrészt a mosolygós hostessek és a különleges helyszín a kóstoltatáshoz újabb színt vitt a repülőtér amúgy is pezsgő életébe. Úgy gondolom, hogy érdemes lesz folytatnunk az ehhez hasonló promóciókat.”

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk