hirdetés
hirdetés

Lehet több direkt foglalásunk kevesebb munkával? - Kérdések egy új megoldásról

Az OTA-szolgáltatók térhódítása egyre több hotelnek okoz fejfájást, akik ezért minden elérhető eszközt bevetnek a közvetlen foglalásokért. Egy budapesti csapat új, okos megoldással szeretne nekik segíteni - bonomi.io

hirdetés

Miért jelent problémát az OTA-k térnyerése?

Az OTA-k számára fizetendő jutalék mára az egyik legjelentősebb tényezővé vált a hotelek működési költségei közt, éves szinten egy-egy hotelnél akár a százmiliós nagyságrendet is elérheti. Ráadásul az így érkező vendégekkel a kommunikáció is nehézkesebb, ami a kiegészítő bevételek alakulását, a vendégelégedettséget és így a vendégek újbóli visszatérésének esélyeit is rontja.

Mit lehet tenni ebben a helyzetben?

A hotelek a weboldalukba integrált foglalási motorral, az oldalt elhagyni készülő látogatóknak felajánlott kedvezményekkel és PPC kampányokkal küzdenek az OTA-óriások ellen. Ez a küzdelem azonban nem csak marketing büdzsét, hanem egyre több emberi erőforrást is igényel: az érdeklődők egyre nagyobb arányban azonnali választ várnak kérdéseikre. Ezek az elvárások a munkaerőhiánnyal nehezített helyzetben lévő szállodák számára növekvő kihívást jelentenek.

Van olyan megoldás, ami több direkt foglalást hoz és a recepció leterheltségét is csökkenti?

A probléma összetettségére reagálva, marketing-, vendéglátóipari és technológiai szakemberekkel hoztuk létre a Bonomi Asszisztenst, amelyet egy gyors testreszabási folyamatot követően bármelyik szálloda a saját Facebook oldalához adhat. Az Asszisztens egy chatbot-alapú megoldás: vendégek és érdeklődők a mindenki által ismert Facebook Messenger alkalmazásban beszélgetnek a hotellel.

Hogy lesz ebből több foglalás?

A Facebook Messenger azért is ideális platform, mert több ponton is bevethetővé teszi az Asszisztenst. A hotel weboldalán az érdeklődők rögtön választ kaphatnak a kérdéseikre, és lehetőségük van ajánlatot kérni vagy foglalást indítani a hotel saját foglalási motorjának használatával.

Az Asszisztens arra is képes, hogy kis idő elteltével újra megszólítsa azokat, akik nem foglaltak, és a korábbi beszélgetés alapján kimondottan rájuk szabott kedvezményt kínáljon nekik. A hatékonyságra garancia, hogy tapasztalataink szerint a Messengeren kapott üzenetek megnyitási aránya stabilan 80-90% között alakul.

Ráadásul az oldal látogatóira a Facebook segítségével az Asszisztenst elindító remarketing hirdetéseket is célozhatunk, így az átlagos Facebook hirdetéshez képest háromszoros hatékonysággal dolgozhatunk!

Hogyan lesz ettől könnyebb a recepció élete?

A Bonomi Asszisztens része egy egyedi mesterséges intelligencia (AI), ami a feltett kérdések akár 65%-át képes emberi beavatkozás nélkül megválaszolni, megmentve ezzel a front desk munkatársakat a repetitív munkától. Amikor mindenképp emberi segítségre van szükség, összegyűjti a fontos információkat és rendezett formában továbbítja a hotel személyzetének.

És ez tényleg működik?

A Bonomi Asszisztenst számos budapesti és vidéki hotelben bizonyított. Ha felkeltettük érdeklődését, vagy kipróbálná valamelyik ügyfelünk weboldalán működő Asszisztenst, nézze meg honlapunkat! bonomi.io

(X)

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai