Lehet több direkt foglalásunk kevesebb munkával? - Kérdések egy új megoldásról

Az OTA-szolgáltatók térhódítása egyre több hotelnek okoz fejfájást, akik ezért minden elérhető eszközt bevetnek a közvetlen foglalásokért. Egy budapesti csapat új, okos megoldással szeretne nekik segíteni - bonomi.io

A magyarok is kénytelenek lesznek változtatni nyaralási szokásaikon - elérkezett az északi utak kora?
Mire számíthatnak a magyar turisták Németországban?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Czeiszing Miklóssal -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Német Turisztikai Hivatal magyarországi képviseletének vezetőjétől!

2024. március 21. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Miért jelent problémát az OTA-k térnyerése?

Az OTA-k számára fizetendő jutalék mára az egyik legjelentősebb tényezővé vált a hotelek működési költségei közt, éves szinten egy-egy hotelnél akár a százmiliós nagyságrendet is elérheti. Ráadásul az így érkező vendégekkel a kommunikáció is nehézkesebb, ami a kiegészítő bevételek alakulását, a vendégelégedettséget és így a vendégek újbóli visszatérésének esélyeit is rontja.

Mit lehet tenni ebben a helyzetben?

A hotelek a weboldalukba integrált foglalási motorral, az oldalt elhagyni készülő látogatóknak felajánlott kedvezményekkel és PPC kampányokkal küzdenek az OTA-óriások ellen. Ez a küzdelem azonban nem csak marketing büdzsét, hanem egyre több emberi erőforrást is igényel: az érdeklődők egyre nagyobb arányban azonnali választ várnak kérdéseikre. Ezek az elvárások a munkaerőhiánnyal nehezített helyzetben lévő szállodák számára növekvő kihívást jelentenek.

Van olyan megoldás, ami több direkt foglalást hoz és a recepció leterheltségét is csökkenti?

A probléma összetettségére reagálva, marketing-, vendéglátóipari és technológiai szakemberekkel hoztuk létre a Bonomi Asszisztenst, amelyet egy gyors testreszabási folyamatot követően bármelyik szálloda a saját Facebook oldalához adhat. Az Asszisztens egy chatbot-alapú megoldás: vendégek és érdeklődők a mindenki által ismert Facebook Messenger alkalmazásban beszélgetnek a hotellel.

Hogy lesz ebből több foglalás?

A Facebook Messenger azért is ideális platform, mert több ponton is bevethetővé teszi az Asszisztenst. A hotel weboldalán az érdeklődők rögtön választ kaphatnak a kérdéseikre, és lehetőségük van ajánlatot kérni vagy foglalást indítani a hotel saját foglalási motorjának használatával.

Az Asszisztens arra is képes, hogy kis idő elteltével újra megszólítsa azokat, akik nem foglaltak, és a korábbi beszélgetés alapján kimondottan rájuk szabott kedvezményt kínáljon nekik. A hatékonyságra garancia, hogy tapasztalataink szerint a Messengeren kapott üzenetek megnyitási aránya stabilan 80-90% között alakul.

Ráadásul az oldal látogatóira a Facebook segítségével az Asszisztenst elindító remarketing hirdetéseket is célozhatunk, így az átlagos Facebook hirdetéshez képest háromszoros hatékonysággal dolgozhatunk!

Hogyan lesz ettől könnyebb a recepció élete?

A Bonomi Asszisztens része egy egyedi mesterséges intelligencia (AI), ami a feltett kérdések akár 65%-át képes emberi beavatkozás nélkül megválaszolni, megmentve ezzel a front desk munkatársakat a repetitív munkától. Amikor mindenképp emberi segítségre van szükség, összegyűjti a fontos információkat és rendezett formában továbbítja a hotel személyzetének.

És ez tényleg működik?

A Bonomi Asszisztenst számos budapesti és vidéki hotelben bizonyított. Ha felkeltettük érdeklődését, vagy kipróbálná valamelyik ügyfelünk weboldalán működő Asszisztenst, nézze meg honlapunkat! bonomi.io

(X)


Sziget - világhírű brandek az idei fesztiválon

Sziget - világhírű brandek az idei fesztiválon 

A világ legismertebb party brandjei váltják egymást a Sziget fesztivál legnagyobb elektronikus party helyszínén.
Virágos Magyarország: fókuszban a zöld innovációk

Virágos Magyarország: fókuszban a zöld innovációk 

2024-ben ismét öt települési kategóriában hirdetik meg a versenyt, mellettük az idén is gazdára találnak tematikus díjak is.
Plakátokon a szabadságharc

Plakátokon a szabadságharc 

Bem József életéről és a magyar szabadságharcban is részt vevő önkéntes lengyel katonákról nyílik plakátkiállítás a Városháza Parkban.
Kastélyfeszt és tacskótalálkozó Gyulán

Kastélyfeszt és tacskótalálkozó Gyulán 

Fesztivállal ünnepli nyolcadik születésnapját a hosszú hétvégén a gyulai Almásy-kastély.
Élményközpont a Dunakanyar ékkövéből

Élményközpont a Dunakanyar ékkövéből 

Több ütemben felújítják a Visegrádi várat, valamint egy eddig ismeretlen ferences kolostort is feltárnak a vár közelében.
Pénteken teljesen felborul a közlekedés Budapesten

Pénteken teljesen felborul a közlekedés Budapesten 

A március 15-i rendezvények és gyűlések miatt jelentős forgalomkorlátozás lesz szombatig a főváros több pontján.
Travel Agency Day a BGE-n

Travel Agency Day a BGE-n 

BGE KVIK Turizmus Tanszéke és a MUISZ újra várja az utazási irodákat március 20-án a BGE Markó utcai épületének aulájában.
Újra megnyílik a pesti alsó rakpart

Újra megnyílik a pesti alsó rakpart 

A március 15-17-i hosszú hétvégén, péntektől vasárnapig a mozogni és kikapcsolódni vágyók pihenhetnek a Duna partján.
Húsvét hétfőn a gyerekeké a pécsi kultnegyed

Húsvét hétfőn a gyerekeké a pécsi kultnegyed 

Lesz tojáskereső detektívjáték, kézműves húsvéti játszóház és Gryllus Vilmos koncert is.
Nálunk forgat Hollywood - Budapest szerepel a filmekben

Nálunk forgat Hollywood - Budapest szerepel a filmekben 

Melyik népszerű fürdőben lazult Will Smith? Hol akcióztak a Mission: Impossible szereplői? Miért a Budai Várnegyedben alakított szovjet rendőrt Arnold Schwarzenegger?

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.