hirdetés
hirdetés

Túljelentkezés volt az MTÜ és a Google közös workshopjain

2017. októbertől decemberig hat budapesti és vidéki helyszínen tartott Digitális Turisztikai Workshopot a Google a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben kifejezetten a magyar turisztikai ágazat kis- és középvállalkozásai számára. Az ingyenes képzés célja a digitális kompetenciák fejlesztése volt, melyhez a turisztikai területről vett példákat és esettanulmányokat mutattak be az előadók. A jelenlévők száma meghaladta az előre tervezettet, a képzéseken összesen 620 fő vett részt. 

hirdetés

A Google Magyarország 2017 áprilisában jelentette be a Digital Workshop programjának bővítését, mely idén kifejezetten a magyar kis- és középvállalkozásokat célozta, amely hosszútávon a magyar gazdaság növekedését segítheti elő.

A képzéseken a kkv-k olyan kézzelfogható tudással gazdagodtak, mely lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül a valós növekedést. A képzések résztvevői ismereteket szerezhettek többek között az ingyenes piackutatási és webanalitikai eszközökről, az internetes profittermelés lehetőségeiről, a digitális marketingstratégia kialakításának módjáról.

A Magyar Turisztikai Ügynökség résztvevők között végzett felmérése alapján az előadássorozaton résztvevők 30%-os arányban vezetői, menedzseri pozícióban dolgozó szakemberek voltak. Nagy számban képviseltették magukat kommunikációs, marketing és pr szakemberek, valamint beutaztatók, kereskedelmi szálláshelyeken különböző pozíciókban dolgozók. Érdekesség, hogy szakgimnáziumok diákjai, turisztika szakos főiskolai hallgatók, oktatók is érdeklődtek az esemény iránt.

A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 95%-a szívesen részt venne turisztikai meetup sorozaton. Kiderült, hogy a résztvevők között többen vannak, akik nyomon követik a technológiai változásokat és újításokat, trendeket és ezek kompetencia képzése a javasolt témák között igényként is megjelent.

A turizmus digitális átalakításának aktualitását mi sem mutatja jobban, mint az, hogy az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) a szokásos éves rendezvényét – amelyre idén Magyarországon kerül sor – 2018-ban e téma köré építi fel („Tourism and the digital transformation").

 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai