hirdetés

Változás az MTÜ szervezetében

2017. december 31-i dátummal távozik a Magyar Turisztikai Ügynökségtől (MTÜ) Bánhegyi Zsófia, marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettes. A vezérigazgató-helyettesi pozíció nem kerül betöltésre, január elsejétől közvetlenül a vezérigazgató irányítja a területet. A szakember az elkövetkező hónapokban külső támogatóként segíti az MTÜ munkáját.

hirdetés

Bánhegyi Zsófia vezetésével kezdődött meg 2017-ben az állami turizmusmarketing átalakítása és új alapokra helyezése. Elindult többek között a belföldi turizmus ösztönzésére létrehozott kommunikációs platform, a hagyományteremtés igényével megrendezésre került a hazai turizmus legnagyobb seregszemléje, a Turizmus Summit rendezvény is, valamint a turisztikai márkarendszeren alapuló marketing eszköztár megújítása is megkezdődött.

Bánhegyi Zsófia munkájával előkészítette a turizmusmarketing új stratégiai alapokra helyezését, amely a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 egyik kiemelt célja.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója Bánhegyi Zsófia távozása kapcsán úgy fogalmazott: „Zsófia szakértelmével sokat tett azért, hogy valódi paradigmaváltás kezdődjön meg a turizmusmarketingben és az állami és piaci szereplők közötti párbeszéd tovább erősödjön. További munkájához sok sikert kívánok!”

Bánhegyi Zsófia
Bánhegyi Zsófia

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol az idei Utazás kiállításról?

Kiadónk társoldalai