hirdetés
hirdetés

Ismét akcióban a fogyasztóvédők

Formanyomtatványok reklamáló utasoknak

Megjelent a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) Mintalevelek és szerződéstípusok - a fogyasztóvédelemben című legújabb kiadványa, amely többek között olyan formanyomtatványt is tartalmaz, amely segítségével az utas jegyzőkönyvet készíthet, ha reklamálni kíván egy utazási irodánál.
hirdetés

"Sokszor tapasztaljuk, hogy utazás során a fogyasztó panasza nem kerül írásban rögzítésre, pedig azt a jogszabály is előírja, ezért készítettük el a jegyzőkönyv utas kifogásról szóló mintát, melyet javaslunk akkor is kitölteni, ha abban a pillanatban úgy tűnik, megoldódik a panasz, de elképzelhető, hogy később szükség lenne annak igazolására, hogy már korábban is felmerült probléma a szolgáltatással kapcsolatosan. Az is előfordulhat, hogy nem tudunk elmenni a tervezett nyaralásra, de lemondani csak nagy veszteséggel lehetne, ezért inkább más utasnak átengedjük az utazás lehetôségét, ezt engedményezéssel tehetjük meg, melynek egy lehetséges mintáját szintén elkészítettük" - hívja fel a kiadvány előnyeire az utasok figyelmét a FEOSZ honlapján.

Bővebb információ a mintalevelekről és szerződéstípusokról.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai