hirdetés
hirdetés

Személyre szabott újranyitási akciótervvel segíti a szállodákat az Everguest

2020 tragikus év volt. A vendégektől hemzsegő szállodákat és éttermeket felváltották a megüresedett szobák és asztalok. A vendéglátóhelyek ajtajai bezárultak, az országok lezártak, a turisták otthon maradtak. Az Everguest most egy egyedi ajánlattal és akciótervvel segíti a bajba jutott vendéglátó egységeket, amelyeknek mindez most nem kerül semmibe.

(X)

hirdetés

Az újranyitás időpontja lassan közeledik, de a szállodák és éttermek most még időben felkészülhetnek az újranyitásra, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassanak neki a vendégek fogadásának! Tavaly nyáron megtapasztalhattuk, hogy a vendégek amint lehet, újra utaznak, így azt javasoljuk a szállodáknak, hogy fordítsák előnyükre az újranyitásig hátralévő időszakot, készüljenek fel előre. Bár még sosem kellett ilyen nehéz körülmények között újranyitni egy szállodát, ha most időben lépnek, akár a versenytársakkal szemben is komoly előnyre tehetnek szert – hangsúlyozta Belán Miklós, az Everguest ügyvezetője.



Belán Miklós szerint érdemes végiggondolni, hogy tudjuk-e mire figyeljünk majd az újranyitáskor:

  • mitől lesznek elégedettek a vendégeink
  • milyen árazási politikát kövessünk, hogy a lehető legmagasabb bevételt érjük el
  • vagy milyen marketing kampányokkal hívhatjuk fel magunkra leginkább a figyelmet.

Minél hamarabb megtervezzük ezeket, annál gyorsabban indulhatunk el új irányokba, és felelhetünk meg a folyamatosan változó vendégigényeknek. A szállásválasztási folyamat döntő tényezőire, valamint a belőlük kinyerhető információkra támaszkodva számottevő előnyre tehetünk szert versenytársainkkal szemben. Melyek ezek?

1. Átfogó képet kaphatunk róla, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek, és mire kell majd fókuszálnunk esetükben az újranyitáskor.

2. Teljes képet kaphatunk az értékesítési és bevételkezelési folyamataink hatékonyságáról, sőt, adott esetben a régóta halogatott dinamikus árazás bevezetésére is nyílik időnk, valamint lehetőségünk.

3. Megbizonyosodhatunk weboldalunk és korábbi kampányaink minőségéről, social media jelenlétünk hatékonyságáról, valamint az OTA felületeken való megjelenések marketing szempontú megfelelőségéről is.

Az Everguest most segít lefektetni az újranyitás alapjait: komplett RESTART csomagjuk keretében reputációs, revenue és marketing audittal, valamint egy személyre szabott újranyitási akciótervvel segítik a szállodákat. Ráadásul ez a legkisebb szálláshelytől a legnagyobb hotelig most nem kerül senkinek semmibe, ugyanis azzal szeretnék megkönnyíteni a szállodák újraindulását, hogy egyedi ajánlatukért csak az újranyitás után 90 nappal kell fizetni.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai