A jövő ma van – A mesterséges intelligencia a turizmust is segítheti – Az Everguest szenzációs újdonsága

A jövő ma van – A mesterséges intelligencia a turizmust is segítheti – Az Everguest szenzációs újdonsága 

Ki emlékszik már arra, hogy akárcsak két-három éve, még a sci-fi szintjén gondolkodtunk a mesterséges intelligenciáról? Mára nemhogy megbarátkoztunk vele, hanem segítőtársunk lehet.
Hatékonyság maximalizálás a mesterséges intelligenciával

Hatékonyság maximalizálás a mesterséges intelligenciával 

A 2024. február 1-jei Turizmus Gálán mutatta be legújabb digitális termékét a szakmai közönségnek az Everguest.
Videó: idén újra lezajlott a BookDirect MeetUp

Videó: idén újra lezajlott a BookDirect MeetUp 

Két év kényszer pihenő után idén végre ismét megrendezésre került a BookDirect MeetUp, az egyetlen olyan hazai szállodai konferencia, ami kizárólag a közvetlen foglalások erősítését célzó marketing, értékesítési és revenue megoldásokkal foglalkozik.
Új kinevezés az Everguestnél

Új kinevezés az Everguestnél 

Gondos Kitti a Reputation Üzletág vezetőjeként folytatja munkáját a Everguest-nél. Kitti több, mint 10 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött veszi át a Reputation üzletág és a csapat irányítását.  
Átlagárat duplázott a La Contessa Kastélyhotel az Everguesttel

Átlagárat duplázott a La Contessa Kastélyhotel az Everguesttel 

A Covid utáni újranyitás viszontagságai, a 2019-es számok “kergetése”, növekvő költségek és a válság kedvezőtlen körülményei. Ezekkel a tényekkel néztek szembe a szilvásváradi kastélyszálló tulajdonosai és vezetői, valamint az Everguest szakemberei, amikor 2021 nyarán megkezdték az együttműködést. Az eredmények most már magukért beszélnek. (X)
Elképesztő eredmények az Everguestnél

Elképesztő eredmények az Everguestnél  

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)
Felmérés született a magyarok utazási kedvéről

Felmérés született a magyarok utazási kedvéről 

Míg két éve a koronavírus-járvány, most az ukrán-orosz háború állítja kihívás elé a magyar szállásadókat. A dráguló energiaárak és a várhatóan elmaradó orosz turisták miatt, ismét kihívásokkal kell szembenéznie a hazai turizmusnak. Akárcsak 2020-ban és 21-ben, úgy idén is a magyar emberek lehetnek a belföldi turizmus megmentői. Az Everguest turisztikai tanácsadó megbízásából a TÁRKI által készített felmérés szerint a belföldi turizmus 2022-ben is rekordokat dönthet. Mindez azt mutatja, hogy a hazai piacban még mindig van tartalék és az elmaradó orosz turisták helyét - megfelelő megoldásokkal - átvehetik a magyarok - tájékoztatta lapunkat a társaság.
Mit gondolnak a vendégeid rólad?

Mit gondolnak a vendégeid rólad? 

És Te mit gondolsz a vendégeidről? Tények, amiket soha nem nevezünk nevén. (A szereplők és a példák fikción alapszanak, minden, ami egyezik a valósággal, csupán a véletlen műve.)   (X)
A Booking.com korábbi vezetője az Everguestnél

A Booking.com korábbi vezetője az Everguestnél 

A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a szállodákkal és éttermekkel való partneri kapcsolatok kiépítését.
Új vezető menedzser az Everguestnél

Új vezető menedzser az Everguestnél 

Misóka Laura vezérigazgatói asszisztensi pozícióból a vállalat mindennapi működéséért felelős vezető menedzseri pozícióba lépett elő.

4. hullám garancia és vendégszerzési tippek az Everguesttől 

Végéhez közeledik a szállodák viszontagságos időszaka, hamarosan itt a nagy ÚJRANYITÁS! Újra fogadhatnak vendégeket, így többen már kihirdették a nyitás dátumát, sokan azonban még mindig csak a fejüket kapkodják, hogy mire és hogy tudnak felkészülni. Az Everguest most ingyenes konzultációval, gyors vendégszerző megoldásokkal, 4. hullám garanciával és továbbra is 90 napos fizetési haladékkal segíti az újranyitásra készülő szállodákat. (X)

Ellephetik a magyarok Budapestet 

A válaszadók 71,7 %-a tervez utazni 2021-ben a TÁRKI és az Everguest felmérése szerint. Háromból két ember belföldön szeretne kikapcsolódni idén: sosem látott népszerűségnek örvend a Balaton és hatalmas lehetőséget kaphat Budapest. Belán Miklós, az Everguest turisztikai tanácsadó cég ügyvezető igazgatójának számításai szerint, akár 1 millió magyar utazhat a fővárosba, ha több kulturális programmal és jó ár-érték aránnyal várják őket.

Felmérés: teljes a megosztottság az újranyitásról a magyarok körében 

A védettséggel rendelkező lakosság indítja újra a gazdaságot – írja keddi közleményében az MKIK. Javaslatuk szerint a kívánt számok elérése esetén a már védettséggel rendelkező lakosság térhessen vissza a mindennapi élethez. Az Everguest megbízásából készített TÁRKI közvélemény kutatás bemutatja, hogy mit gondolnak erről a magyarok.

Akár 25%-kal több bevétel az újranyitás után? Igen, ez kell hozzá! 

A vezetőség korábban úgy ítélte meg, hogy mindent megtesznek a szálláshely bevétel növeléséért, mégsem sikerült a várt eredményeket produkálni? Hallottak már a revenue menedzsmentről és a dinamikus árazásról, de még nem volt idejük vagy bátorságuk belevágni? Most itt a lehetőség!

Gyenes Ákos: Aki nem készül fel időben, az komoly versenyhátrányt szenved 

Mitől lesznek elégedettek a vendégeink? Milyen árazási politikát kövessünk az újranyitáskor, hogy a lehető legmagasabb bevételt érjük el? Milyen marketing kampányokkal hívhatjuk fel magunkra leginkább a figyelmet? Az Everguest személyre szabott „RESTART” újranyitási akciótervéről és egyedi ajánlatáról kérdeztük Gyenes Ákos revenue management üzletág vezetőt. (x)

Személyre szabott újranyitási akciótervvel segíti a szállodákat az Everguest 

2020 tragikus év volt. A vendégektől hemzsegő szállodákat és éttermeket felváltották a megüresedett szobák és asztalok. A vendéglátóhelyek ajtajai bezárultak, az országok lezártak, a turisták otthon maradtak. Az Everguest most egy egyedi ajánlattal és akciótervvel segíti a bajba jutott vendéglátó egységeket, amelyeknek mindez most nem kerül semmibe. (X)

Egyetlen vendégvélemény milliókat hozhat – de akár vihet is 

Szállodai szemüveggel nézve a vendégvisszajelzések sokszor fájdalmasak is tudnak lenni és nem mindig könnyű szembenézni az igazsággal. Ezért lehet az, hogy sokan inkább elutasítják ezek fontosságát és a vendég értékelését, mint hozzá nem értő személy visszajelzését értelmezik. Ez azonban hibás gondolkodás, mivel így pont a célközönségünk véleményét hagynánk figyelmen kívül.

Ez lehet a kitörési pont a budapesti szállodáknak 

A járvány miatt az emberek többsége amellett döntött, hogy idén belföldön nyaral. A legnépszerűbb úti cél egyértelműen a Balaton, a legnagyobb veszteségeket pedig jelenleg Budapest szenvedi el. A főváros pont ezért sosem látott kedvezményekkel várja a turistákat, a szállodák és a szakmai szervezetek összefogásának eredményeként sokkal olcsóbb 2020-ban Budapesten nyaralni, mint a Balatonnál.

Ingyenes webinár: hogyan hódítsunk belföldi vendéget? 

Mások mellett Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke és Bogár Zoltán, a Danubius Zrt. Központi üzletfejlesztési igazgatója is tanácsaival segíti a turizmus és a szállodaipar hazai szereplőit.

Koronavírus-kisokos szállodások számára 

A reputációmenedzsmenttel foglalkozó Everguest ingyenesen letölthető, szakmai felkészítő anyagokat készített a koronavírus-járvány kapcsán szállodavezetők és a vendéglátóiparban dolgozók részére.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!