Melyik magyar hotel szerezte a legtöbb új rajongót a nyáron?

Több mint hatezer Facebook-rajongót gyűjtött idén nyáron a Tisza Balneum Hotel, amely így a hazai szállodák közül a legtöbb új lájkolót szerezte – derül ki a Front Page Communications által készített elemzésből. A tourism&social című e-magazin őszi számában található összefoglaló szerint jelenleg a sümegi Hotel Kaptány Wellness vezeti a magyar hotelek toplistáját 123 ezer rajongóval. 

A hazai szállodák közül idén nyáron a Tisza Balneum Hotel gyűjtötte a legtöbb új Facebook- rajongót, összesen több mint 6,5 ezret, így 74 százalékkal nőtt a rajongótábora. Az aktív és hangulatos tartalom mellett a sikerhez hozzájárult, hogy szelfipadot állítottak fel és így ösztönözték a vendégeket, hogy örökítsék meg élményeiket, és posztoljanak a szálloda oldalára. A Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai alapján összeállított toplistán a nyári hónapok rajongószerzésében a Hotel Visegrád lett a második, 3,2 ezer új lájkolóval, a dobogó harmadik fokára pedig a Gunaras Resort SPA Hotel léphetett fel 2,8 ezer új követővel.

A teljes rajongószámot tekintve a hazai szállodák közül a Hotel Kapitány Wellness vezeti a rangsort 123 ezer rajongóval. Második a Bambara Hotel (74 ezer), harmadik pedig az Oxigén Hotel Family & Spa Noszvaj (54 ezer). A teljes rajongószám alapján összesített toplista, valamint a nyári szállodai közösségi média aktivitásról készült összefoglaló megtalálható a tourism&social e-magazin 2017. őszi számában. A „turizmus a közösségi médiában” alcímmel megjelenő kiadványban a Facebook-oldalak teljesítménye mellett szállodai közösségi média oldalakat üzemeltetők részére találhatóak őszi és téli tartalmi javaslatok, valamint a Front Page Communications szakértőinek hasznos tippjei adminok részére. tourism&social e-magazin: http://www.frontpage.hu/t&s/2017_osz/?ref=53864

Új rajongók – TOP 10 magyar szálloda a Facebookon*

2017. június-augusztus között szerzett új rajongók száma alapján (kerekített számok)

1. Tisza Balneum Hotel 6,5 ezer

2. Hotel Visegrád 3,2 ezer

3. Gunaras Resort SPA Hotel 2,8 ezer

4. Aquaworld Resort Budapest 2,7 ezer

5. Wellness Hotel Gyula 2,5 ezer

6. Castellum Hotel Hollókő 2,4 ezer

7. Hunguest Hotel Forrás 1,9 ezer

8. Aquaticum Debrecen 1,6 ezer

9. Hotel Délibáb - Hajdúszoboszló 1,4 ezer

10. Hotel Lövér 1,3 ezer

Forrás: Front Page Communications

*A lista MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének) tagok szálláshelyet népszerűsítő, hivatalos Facebook-oldalait tartalmazza.

Forrás: Vendég & Hotel


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?