Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével 

A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak.
Kirúgott a Facebook egy budapesti kiállításról szóló hirdetést

Kirúgott a Facebook egy budapesti kiállításról szóló hirdetést 

A kiállítás kapcsán a Kahan Art Space ezt közölte közösségi oldalán: A Facebook elutasította a hirdetést, mert indoklása szerint nem felelt meg a társadalmi kérdésekről, választásokról és politikáról szóló promóciók szabályainak.
A Facebook  blokkolja az orosz propagandát

A Facebook blokkolja az orosz propagandát 

A Facebook és anyavállalata, a Meta is markánsan állást foglalt az orosz-ukrán konfliktusban: kiállnak Ukrajna mellett.
Paradigmaváltás jön a közösségi média marketingben?

Paradigmaváltás jön a közösségi média marketingben? 

Bő fél év tesztelés után, úgy tűnik, elérkezett az idő a Facebook-oldalak átszabására. A következő hetekben-hónapokban az összes oldalnál életbe lépteti a változtatást a közösségi oldal - írja a hvg.hu.
Facebook: a GVH 1,2 milliárdra bírságolná

Facebook: a GVH 1,2 milliárdra bírságolná 

„A GVH megállapította, hogy a Facebook Ireland Ltd. jogsértést követett el, amikor ingyenesként hirdette szolgáltatását nyitóoldalán és Súgóközpontjában: a fogyasztóknak ugyan valóban nem kellett díjat fizetniük a szolgáltatás igénybevételéért, de felhasználói aktivitásukkal és adataikkal üzleti hasznot hajtottak a vállalkozásnak és így fizettek a szolgáltatásért. A GVH történetének legnagyobb, fogyasztóvédelmi ügyben kiszabott bírságát, 1,2 milliárd forintot szabott ki a vállalkozásra" – áll a GVH közleményében.
A magyar utaztatók még a Facebook-botránytól sem félnek!

A magyar utaztatók még a Facebook-botránytól sem félnek! 

Dagad az adatvédelmi botrány. Ennek ellenére úgy tűnik, a Facebook a turizmus szereplői számára is megkerülhetetlen.
Hogyan lehet a céljaink szolgálatába állítani a Facebookot?

Hogyan lehet a céljaink szolgálatába állítani a Facebookot? 

Klausz Melinda közösségi méda szakértő az Utazás kiállításon "Milyen hatékonysággal használják a turisztikai szolgáltatók a social media eszközöket?" címmel tartott előadást. A hallgatóság gyakolati tippekhez jutott a hirdetések és vendégelérések témakörében, és a turizmusonline.hu olvasói is megismerkedhetnek ezekkel.

Szájreklám és márkakövetés a Facebookon - ez jellemző a fiatal fogyasztókra 

Az NRC Marketingkutató exkluzív kutatást készített a Kreatív és a POME közös Youth & Young Family Konferenciájára abból a célból, hogy feltérképezze a két célcsoport vásárlási szokásait és a döntési folyamataikban megfigyelhető hasonlóságokat, illetve különbségeket.

Melyik magyar hotel szerezte a legtöbb új rajongót a nyáron? 

Több mint hatezer Facebook-rajongót gyűjtött idén nyáron a Tisza Balneum Hotel, amely így a hazai szállodák közül a legtöbb új lájkolót szerezte – derül ki a Front Page Communications által készített elemzésből. A tourism&social című e-magazin őszi számában található összefoglaló szerint jelenleg a sümegi Hotel Kaptány Wellness vezeti a magyar hotelek toplistáját 123 ezer rajongóval. 
17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook

17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook 

Szeptember 15-től a Facebook visszavon 17 hirdetési megoldást, amelyek a közösségi kapcsolattartást segítették elő a hirdetők oldalán - írja a Campaign.

Utazásközvetítői érdekvédelmi csoport alakult 

Az utazásközvetítők érdekeinek hangsúlyosabb képviseletét kívánja ellátni egy most szerveződő zárt Facebook-csoport. Amint azt Angyal Enikőtől, miskolci Globus Travel ügyvezetőjétől, a kezdeményezés elindítójától megtudtuk, az utazásközvetítő irodák tulajdonosai számára szeretnének érdekvédelmi fórumot biztosítani, és kezdeményezésük nem a MUISZ ellen irányul.

Nemzetközi díjat nyert a sárvári Spirit 

Ügyesen használja a közösségi médiát márkaépítésre a sárvári ötcsillagos. Teljesítményét két díjjal is elismerték.

Jönnek a reklámok a Facebook-videókba 

Zuckerberg több bevételt remél a műveletből. Ezzel együtt meg is újítva a formát, mert a reklámok nem a videók elejére, hanem a közepére kerülnek majd a tervek szerint.

„Mindenhol jó, de legjobb úton lenni” 

A repülés olcsóbbá válásával, az internet térhódításával és az idegennyelvtudás terjedésével egyre több honfitársunk indul neki a világ felfedezésének. Néhányan blogot vezetnek kalandjaikról. Akad közöttük olyan, aki több helyen megfordult, mint egy utazási tanácsadó vagy egy utazási szaklap szerkesztője.

Megéri a cégeknek a Facebookon hirdetni 

Ötödik alkalommal, közel háromszáz cég bevonásával végzett kutatást a magyar cégek Facebookkal kapcsolatos üzleti tapasztalatairól a Közösségi kalandozások blog üzemeltetője, az RG Stúdió.

Széles vászon, nagy haszon 

Mennyibe kerül és mennyit hoz egy úti cél számára, ha az utcáin filmeket, sorozatokat forgatnak? Budapest egyre népszerűbb a filmes producerek körében, ugyanakkor a filmvásznon leggyakrabban a magyar főváros még Berlint, Párizst vagy Moszkvát „helyettesíti”.

Unjuk a Facebookot? Előretör a Pinterest és a Tumblr 

Tavaly a Facebookot kevesebben használták, mint 2013-ban, a Pinterest és a Tumblr aktív felhasználóinak száma viszont ugrásszerűen megnőtt.

Új facebookfigyelő alkalmazás indult 

Postradar néven indult új alkalmazás a Facebook-tevékenység figyelésére. A kizárólag publikus adatokat vizsgáló alkalmazást segítségével a saját és a versenytársak facebookos teljesítménye egymás viszonylatában elemezhető – áll a Postradartól érkező közleményben.

Németország és Anglia a magyar Facebookozók úti célja 

A magyarországi Facebook felhasználók száma pénteken elérte az 5 milliót, derül ki a Social Daily statisztikájából.

Facebook vagy Google? 

A XXI. században mindenki jó ár-érték arányban hirdethet és lemérheti annak eredményességét, csak éppen nagyon tisztában kell lenni a praktikákkal ahhoz, hogy valóban megérje.

Indul a siófoki fürdőegylet kampánya 

A Siófokkal kapcsolatos információkat ajánló Siófoki Évszakok Facebook-oldal indulásához egy rajzverseny kapcsolódik. A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület a Kabooommal dolgozik együtt. 

Megint fizetős lesz a Facebook 

Megint fizetős lesz a Facebook

Ezek a legnépszerűbb légitársaságok a Facebookon 

Az első helyezett több mint ötmillió rajongóval rendelkezik, de akad olyan szállító is, amely minden fontosabb piacának külön Facebook-oldalt szentel.

Csajé lett az ország legmenőbb melója 

Már most hatalmas érdeklődés övezi az új „TAG” személyét a legnépszerűbb közösségi oldalon. A Rézangyal merészen választott ugyanis, mert egy lányban találta meg azt a fiatalt, aki fél éven keresztül a legnagyobb „partiarcként” terjesztheti a pálinkát. A döntés hatalmas visszhangot váltott ki, a pálinkás cég azonban biztos az új TAG személyében.

Az utazás uralja Facebook bejegyzéseinket 

A téli fagyos időben gyakran álmodozunk melegebb éghajlatról és trópusi úticélokról. Egy új kutatás szerint az utazás témája Facebook bejegyzéseinkben is gyakran megjelenik. 

Utazási irodások nagy bajban vagytok, néhány dolgot rosszul csináltok! 

„ Egyre kevesebb az utas, egyre kevesebbet költünk Marketingre, és amit még is, azt nem jó irányba. Mit lehet tenni? Felejtsük el a hagyományos, már régen elavult hirdetéseket!” - szólít fel Kreatur, az utazási szakma rejtélyes bloggere.

Mindent túlél, de nélküle is meglennének 

A magyarok Facebook-használatáról készített kutatást az ArvaliCom ügynökség. A magyarok többsége minden további nélkül meglenne Facebook nélkül, mégis a hazai 4,7 millió Facebook-felhasználó 90 százaléka napi szinten, sőt többségük naponta többször is használja az oldalt. 

A Facebook mindent visz 

2007 óta a világ internetes populációja megduplázódott. A Google több mint kétszer akkora értékben ad el hirdetéseket, a Facebookon pedig tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt. 

Az ÖRT a Facebook segítségét kérte 

Az Önszabályozó Reklám Testülethez (ÖRT) egy Facebook-reklámmal kapcsolatban érkezett panasz. A szervezet a közösségi oldal segítségét kérte, és meg is kapta. 

Nincs több rejtőzködés a Facebookon 

Míg korábban a Facebook lehetőséget adott arra, hogy a felhasználók beállítsák, hogy ne lehessen megtalálni őket a közösségi oldal keresőjében, mostantól megszűnt ez a lehetőség.

Oda kell adni a Facebooknak az emailcímeket? 

Gmail fülecskék, landing page-ek és spamekre kiszabható bírságtételek is szóba kerültek múlt héten a Kreatív és a Zseron-Protopmail közös konferenciáján. 

Együtt az összes Facebook-profilkép 

A The Faces of Facebook oldalon – illetve egy nagy képben – látható az összes eddig feltöltött Facebook-profilkép. 

A Pöttyöst és a multikat imádják a magyarok 

Márkák rangsorolásával kapcsolatos kutatás eredményeit publikálta a nemzetközi piackutató cég, a Millward Brown. Az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés 1000 magyar megkérdezett véleménye alapján született és külön vizsgálta a férfiak, nők, szinglik vagy épp a „geekek” márkaviszonyulását. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett.

Az ügyvezető elmondja, mit kell tudni a Sólyom Airways-ről 

Felkerült a youtube-ra a Sólyom Airways ügyvezetőjének videóüzenete, amelyben a céggel kapcsolatos nyitott kérdésekre válaszol.

Fizetős lett a Facebook! 

Pénzt kér a Facebook bizonyos esetekben azért, hogy az ismeretleneknek küldött üzeneteink ne a senki által nem nézett "Egyéb" mappába kerüljenek.

150 millió aktív felhasználó az Instagramon 

Az Instagramnak 150 millió, havonta legalább egyszer aktív felhasználója van, ezek 60 százaléka az Egyesült Államokon kívül él - írja a Mashable. 

Hatósági fellépést kértek a Facebook ellen 

Adatvédelmi csoportok levélben arra kérték az amerikai Federal Trade Commissiont (Szövetségi Kereskedelmi Bizottság - FTC), hogy akadályozza meg a Facebook csütörtökön bejelentett adatfelhasználási szabályzatát - írja a Bloomberg. 

Facebook-ízű fagyit csináltak 

Facebook-ízű fagyit csinált egy cukrász testvérpár a horvátországi Murter szigetén található Tisnóban. 

Osztogatja a Facebook az adatainkat 

Megváltoztatta a Facebook az adatvédelmi szabályzatát úgy, hogy mostantól a hirdetők nemcsak a felhasználók nevét, hanem azok publikus adatait is használhatják a Facebook-reklámokban anélkül, hogy bármit is fizetnének azért a felhasználónak - írja a Brand Republic.

Engedi a lájkolós játékokat a Facebook 

A Facebookon eddig csak úgy lehetett a márkáknak promóciókat, akciókat, játékokat szervezniük, hogy harmadik fél által készített alkalmazásokat indítottak. Ez a nehezítés megszűnik, a kritikusok szerint azonban elöntenek majd bennünket a promóciók. 

Facebook-alkalmazás a Jófogás.hu-tól 

Facebook-alkalmazást készített a Jófogás.hu apróhirdetési oldal, amely a közlemény szerint segít építeni az eladó-vásárló közötti bizalmat, könnyíti a böngészést, valamint új célcsoportokat is megszólít az oldal számára.

24 facebookozó után érdeklődtek a magyar hatóságok 

Az első fél évben 38 ezer felhasználó adatai iránt érdeklődtek 74 ország nyomozati szervei, a Facebook a kérések 60 százalékát teljesítette - derül ki a Facebook kedden közzétett Global Government Requests Report jelentéséből. A magyar hatóságok 24 felhasználóval kapcsolatban 25 megkereséssel fordultak a Facebookhoz az idei első fél évben, és 36 százalékban kaptak választ.

A Facebook 20 milliót fizet peren kívül 

Egy szövetségi bíróság jóváhagyta a Facebook ajánlatát, amely szerint a közösségi oldal összesen 20 millió dollárt fizetne amerikai magánszemélyeknek és jótékonysági alapítványoknak, amiért 150 millió felhasználó nevét jelenítették meg szponzorált sztorikban.

Rió de Zsamárdi, BaMakó és Sharm El Lék 

Sajnos a pontos forrását nem tudjuk annak a Facebookon keringő képnek, ami Magyarország településeit hasonlóan hangzó trópusi városok neveire költötte át. 

Megállt a Facebook növekedése 

Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant – derült ki a KutatóCentrum júniusi felméréséből. A válaszadók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi portált, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez képest.

Szpotokkal bombázna a Facebook 

A Facebook azt tervezi, hogy legfeljebb 15 másodperces szpotokat jelenítene meg a felhasználók hírfolyamában. A hirdetőknek napi 2,4 millió dollárt kell fizetniük, cserébe a reklám megjelenne az összes amerikai felhasználónál.

A Facebookig terjed a hazai szállodák közösségi marketingje 

Vajon hogy teljesítenek a magyar szállodák a közösségi médiában? - ezt elemzi a Facebooktippek.hu oldalon megjelent cikkében Lévai Richárd, online marketing tanácsadó.

Ölelő szék a születésnaposnak 

Az Outback Steakhouse és a brazil Lew'LaraTBWA egy interaktív széket fejlesztett ki, ami a virtuális születésnapi üzeneteket valóságos ölelésben fejezi ki. A Facebook-account-tal kell összekötni. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!