„A 2015-ös átalakítás óta a Csoport csaknem megduplázta a szállodáinak és vendégeinek a számát, illetve a bevételét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis elnök-vezérigazgatója.
A 2018-as év újabb rekordév volt a cég összes stratégiai célkitűzéseiben: pénzügyi teljesítmény, portfolió-fejlesztés és tehetség-gondozás terén. 2018 végére az Accor megerősítette a pozícióját az Orbis tulajdonosi szerkezetében 85.8 százalékos részesedéssel.
A tavaly elért eredmények a portfolió-fejlesztésben erősebbé és diverzifikáltabbá tették a vállalatot. 2018-ban az Orbis sikeresen megnyitott három saját-tulajdonú szállodát: ibis Vilnius Center (161 szoba), ibis Styles Warsaw Center (179 szoba) és felújítás utáni ibis Poznan Centrum (190 szoba). Emellett további 9 szállodát nyitottak, több mint 1000 szobával franchise együttműködés keretében, illetve a vállalat további 20 új megállapodást írt alá (ez több, mint 2700 szobát jelent) a kelet-európai régióban. Így a brand átfogó, 133 szállodából (21600 szoba) álló portfoliót fejlesztett és 47 újonnan nyíló szállodával (csaknem 6400 szoba) biztos piaci szereplőnek számít.
A Csoport sikerének egyik magyarázata, hogy csaknem a szállodák fele franchise megállapodás keretében működik. „Meggyőződésem, hogy az Orbis Group erős és felkészült mind a kompetitív kihívásokra, mind a strukturális változásokra, és ez az Accor jelenlétét is erősíti. Prioritásunk továbbra is az, hogy vendégeink otthon érezzék magukat és a munkatársainkat is kellően megbecsüljük” – foglalta össze sikerük titkát Gilles Clavie.
Forrás: AccorHotels / Orbis PR