Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Az Elitekraftco, hogy minden a részletekben rejlik, ezért olyan egységes és magas színvonalú vizuális koncepciót kínál, amely méltó módon tükrözi a prémium vendéglátás élményét – online és offline egyaránt.

Az Elitekraftco alapítói szerint az ötlet abból a felismerésből született, hogy bár a szolgáltatások színvonala sokszor kifogástalan, a vizuális megjelenés mégis elmarad a kívánatostól. A vállalkozás mögött álló csapat célja éppen ezért az, hogy többet adjon egy szép fotónál: a márkák teljes arculatát, stílusát és megjelenését támogatja a koncepcióalkotástól a kivitelezésig.

„A szépség, a részletek iránti szenvedély és a stílus iránti érzékenység inspirál minket”, mondja Hajas Orsolya, az Elitekraftco tulajdonosa. „Hiszünk abban, hogy a luxus nem csupán tárgyakban, hanem hangulatokban, benyomásokban és vizuális harmóniában is megnyilvánul.” – vallják az alapítók.


Fotó: Elite Kraftco

Mint elmesélte, csapatuk egyedi, szezonálisan frissülő fotózásokkal, szépségtanácsadással, belsőépítészeti és dekorációs tanácsadással, valamint exkluzív egyenruha-tervezéssel támogatja a prémium vendéglátás szereplőit, mert a cél mindig az, hogy a vendégek minden érintkezési ponton – a lobbytól az Instagram-posztig – egységes, esztétikailag kifinomult élményben részesüljenek.

Egy arculat születése az ötlettől a megvalósításig

A munkafolyamat személyes vagy online konzultációval kezdődik, amely során a csapat feltérképezi a márka értékeit, célközönségét és stílusát, magyarázza Orsi, amikor arról kérdezzük hogyan néz ki egy teljes vizuális, arculati koncepció kialakítása. „A teljes vizuális tervek kialakítása kiterjed a színvilágra, fotózásra, dekorációra és a munkatársak megjelenésére is.” – teszi hozzá.


Fotó: Elite Kraftco

A szállodák esetében nagyobb hangsúlyt kap a térhasználat és a vendégútvonalak vizuális vezérlése, míg éttermeknél az atmoszféra, a menük vizuális világa és az enteriőr-stílus összhangja kerül előtérbe.

A cél mindkét esetben ugyanaz: hiteles, karakteres és azonnal felismerhető arculatot teremteni.

„Számunkra legizgalmasabb kihívások mindig azok, amikor egy jól ismert márkát kell újrapozícionálni, amely időközben veszített vizuális frissességéből vagy aktualitásából. Ezekben az esetekben általában komplex, több szinten zajló megújulásról van szó – az arculattól az enteriőrön át a kommunikációs anyagokig. Az ilyen típusú munkák különösen inspirálóak, mert egyszerre igényelnek stratégiai gondolkodást, vizuális megújulást és azt a fajta érzékenységet, amivel tiszteletben tudjuk tartani a márka múltját és közönségének elvárásait.”  - meséli mosolyogva a tulajdonos.

Az egyenruha sem részletkérdés

A prémium szolgáltatásoknál a személyzet megjelenése kulcsszerepet játszik – emeli ki, majd hozzáteszi, hogy az általuk kínált egyenruha-tervezési folyamat mindig a márka színvilágából, célcsoportjából és pozicionálásából indul ki.


Fotó: Elite Kraftco

A kivitelezés során külön figyelmet fordítanak a praktikumra, a komfortérzetre és az esztétikára is. Így a személyzet nemcsak jól mutat, hanem jól is érzi magát.

 


Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.