hirdetés

Nyárra teljesen megújul a Budapest Marriott Hotel

Jelentős, kétszámjegyű növekedés jellemezte a Budapest Marriott Hotelbe érkező közel- és távol-keleti vendégek számát, emellett egyre nagyobb az igény a rendezvény jellegű szolgáltatásokra. A nagypresztízsű szálloda adatai megfelelnek a hazai trendeknek.

hirdetés

A magyarországi trendekkel összhangban jelentősen növekedett a Budapest Marriott Hotel közel- és távol-keleti vendégeinek száma az elmúlt hónapokban. A nemzetközi lánc nagynevű szállodája különösen népszerű az Egyesült Arab Emírségekből, Kínából, Malajziából és Indonéziából érkező látogatók körében. A legnagyobb számban továbbra is az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából foglalnak a budapesti szállodába. A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába. 65 százalék önállóan utazik és csak 35 százalék látogatja meg csoportos foglalás keretében a fővárost.

A Budapest Marriott Hotel kiemelkedően népszerű fővárosi találkozóhely: évente csaknem 900 eseményt rendeznek a pár fős ebédektől a nagyszabású konferenciákig. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos igények maximális kiszolgálása érdekében a rendezvényszintet is megújítja a Budapest Marriott Hotel. A szálloda másfél éve tartó teljes körű felújítási munkálatai az átalakított terek nyári átadásával érnek véget. Az elmúlt időszak tapasztalatai szerint a vendégek számára már nem a lehető legkedvezőbb árú foglalás az elsőszámú szempont, hanem a hozzáadott érték: döntésüket nagyban befolyásolják az extra szolgáltatások és exkluzív ajánlatok, amelyeket immár harmaduk keres. Ennek köszönhetően egyre népszerűbbek a szálloda közösségi terei az üzleti célú látogatók körében is.

A Marriott tapasztalatai szerint közönségkedvenc az executive szobák és lakosztályok foglalása mellé kínált M Club Lounge, amelynek Gellért-hegyre és Budai várra néző, egyedi panorámás tetőteraszán nyugodt, csendes környezetben egész nap élvezhetjük az ízletes fogásokat. A Budapest Marriott Hotel másik közkedvelt szolgáltatása, a DNB Budapest júliusban mutatja be új szezonális menüjét. A márciusban újranyitott étterem a legújabb, farm to table koncepciót és bisztró trendeket követi. A Bauhaus stílusjegyeit viselő belső tér és az izgalmas, magyaros ízeket is felvonultató nemzetközi konyha nem csak a külföldi vendégeknek, de az ízek hazai szerelmeseinek is kedveznek.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol, hogy lehetne Budapest turizmusát fellendíteni?

Partnerünk