hirdetés
hirdetés

Ausztria egyre többet szán turizmusmarketingre

Az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet, az Österreich Werbung (ÖW) költségvetése az eddigi 32 millió euróról jövőre 36, majd 2023-tól évi 38 millió euróra emelkedik - írja a GD Consulting

hirdetés

Az emelések négy esztendő alatt összesen 20 millió eurós pótlólagos marketingforrást jelentenek az ausztriai turizmus számára. A forrásbővítést a szövetségi kormány döntése alapján a turizmusért felelős minisztérium büdzséjéből biztosítják. Az ÖW éves költségvetése az állam és a gazdasági kamara (WKO) által fizetett tagdíjakból áll össze. A kamarai hozzájárulás jelenlegi 8 millió eurós összege ugyanakkor változatlan marad a jövőben, így a mostani - 25 százalékos - részesedése a teljes hozzájárulásból fokozatosan csökken.

Lisa Weddig, az ÖW ügyvezetője üdvözölte a kormányzati döntést, amely lehetővé teszi, hogy a „jövőben is erős aktivitást fejtsünk ki a külpiaci kommunikációban és a digitális megoldások kiépítése terén” – olvasható az ÖW aktuális közleményében ITT.

A különböző jogcímeken kapott egyszeri és célzott támogatásokat nem számítva, utoljára 2002-ben történt átfogó emelés az osztrák turisztikai marketingszervezet költségvetésében.

(forrás: GD Consulting)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai