hirdetés
hirdetés

DZT: A turizmus idei digitális trendjei

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) bemutatta a turizmus digitális trendjeit a Knowledge Days 2021 elnevezésű szakmai rendezvényen.

hirdetés

Június 23–24. között mutatták be az aktuális trendeket és technológiai innovációkat, a jövő képét, illetve a digitális eszközök alkalmazását a gyakorlatban.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke: „A németországi turisztikai partnereinkkel közösen a Knowledge Days rendezvényen aktuális trendeket vitatunk meg, amelyek szerintünk meghatározzák majd a beutazó turizmust a koronavírus-járvány utáni fázisban. Ezáltal gyakorlati segítséget nyújtunk tagjainknak és erősítjük az úticél Németország pozícióját a desztinációk egyre fokozódó nemzetközi versenyében.”

 

A Knowledge Days ‚Rethink & Unlock: Digitale Technologien nutzen im Tourismus‘ (A digitális technológiák felhasználása a turizmusban) címmel egyebek mellett a társalgási marketing új fejlesztéseit is tárgyalta, amely a nyelvfelismerő rendszerekkel, a mesterséges intelligenciára épülő chatbot robotokkal vagy az okoshangfalakra kifejlesztett skillek által már fontos része a DZT digitális stratégiájának.

A „The Conscious Traveller of Tomorrow: Miért kell a jövőben az utazást és a fenntarthatóságot közösen kezelni” előadás központi kérdésköre a már kereken egy évtizede kiemelt jövőorientált DZT-tematika a fenntartható turizmus kérdéseiről.

A ‚Recovery & travel data insights‘ tematika pedig a digitális adatforrások használati lehetőségeit taglalta a covid utáni turizmusban.

Kiemelt gyakorlati példákat is bemutattak a rendezvény során.  

A Knowledge Days-t idén virtuális rendezvényként tartották meg.

(forrás: DZT / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai