Rekordösszegű kampánnyal készül a szezonra Ausztria

Soha nem látott mértékű, 17 millió eurós (6 milliárd HUF) kampánnyal készül az Österreich Werbung a szezonra, hazánk is fontos küldőország az idén - írja a GD Consulting.

Lisa Wedding, az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet  - az Österreich Werbung (ÖW) - június 1-től hivatalban lévő új vezérigazgatójának nyilatkozata szerint biztatóak a kilátások a nyári turisztikai főszezonra. Az osztrák közszolgálati rádiónak és több napilapnak adott interjújában kitért arra: a foglalások alapján Ausztriában augusztus hónapra már most 70 százalékos a foglaltság a kedvelt belföldi nyaralóhelyeken. A városokban ettől a szinttől azonban még elmarad a forgalom.

Ausztria, mint kedvelt nyaralóhely erőteljesebb pozícionálása érdekében soha nem látott mértékű, mintegy 17 millió eurós (6 milliárd HUF) kampánnyal készül az ÖW, amelynek őszig történő felhasználását elsősorban a szomszédos és közeli országokban tervezik. Fókuszban ennek megfelelően Németország, Hollandia, Belgium, Svájc, Csehország, Lengyelország és Magyarország áll, ezen ország-csoportban tovább erősítik promóciós aktivitásukat.

Az interjúkból kiderült az is, hogy a főbb forráspiacokon új struktúrában tervezi a külpiaci munkát a nemzeti turisztikai marketingszervezet: úgynevezett "Ausztria-házakat" állítanak fel. Ennek lényege, hogy „one stop shop” rendszerrel minden Ausztriával kapcsolatos gazdasági- és turisztikai információ egy helyen rendelkezésre álljon, így a "szinergiák érdekében" a turisztikai- és kereskedelmi képviseletek, valamint a nagykövetségek munkáját szorosabban összehangolják ezen a területen.


Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.