hirdetés
hirdetés

ÚJRANYITÁS: A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket

Mi a reputáció? Milyen a jó reputáció? Miért fontos, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek? Hogyan kezeljük helyesen a vendégvéleményeket? Hogyan függ össze a vendégvélemény és a bevétel? Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

hirdetés

Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a vendégvélemények jelentőségére, valamint az újranyitásig hátralévő teendőkre hívta fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének február 25-i webináriumán.

Egy vendég véleménye számtalan új vendéget befolyásol a döntésében, az újranyitás után pedig még inkább felértékelődik a jelentősége. Nem mindegy hogyan reagálunk, mit reagálunk és mikor reagálunk. Egy negatív vélemény ráadásul könnyen az egész megítélésünket is megváltoztathatja, ezáltal pedig az újranyitás utáni pozíciónkat is veszélybe sodorhatja versenytársainkkal szemben. "A vendégek előbb látnak minket, mint mi őket – ezen a mondaton sokan még mindig meglepődnek, pedig igaz. Igenis számít, hogy milyen a rólunk kialakult kép, hiszen ez a kép befolyásolja a potenciális vendégeket a szállásválasztásban" – mondta el Gondos Kitti, az Everguest reputation menedzsere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének webináriumán.



A szakember külön hangsúlyozta, hogy meg kell ragadni minden lehetőséget arra, hogy kommunikáljunk a vendéggel. A vendégvéleményre adott válasz is kommunikáció, párbeszéd, ami nekünk, mint szállodának, panziónak, étteremnek úgy tűnhet, hogy csak két fél között zajlik, de közben minden egyes éppen szállást keresőhöz szólunk a válasszal. Hogy miért? Mert a válaszadással a biztonságérzetet tudjuk növelni, érzékeltethetjük, hogy törődünk a vendéggel, a gyorsan változó körülményekre és a helyzetre is könnyen és azonnal tudunk reagálni.

Az újranyitásig hátralévő idő egy kitűnő lehetőség arra, hogy elővegyük a múlt véleményeit, értékeléseit, kielemezzük őket, levonjuk a megfelelő következtetéseket és tanuljunk belőlük. Ebben segít most az Everguest személyreszabott újranyitási akcióterve, ami ráadásul most nem kerül semmibe. Ennek keretében többek között:

  •  átfogó képet kaphatunk arról, hogy mit gondolnak rólunk a vendégeink
  • beazonosíthatjuk a leginkább fejlesztendő területeket
  • megtudhatjuk, hogy a vendégvélemények hogyan befolyásolják a bevételünket
  • hasznos tippeket kaphatunk, hogy az újranyitásnál mire kell majd fókuszálnunk az új vendégeinknél.


Az Everguest vendégvélemény analízise nemcsak segít felderíteni a rejtett problémákat, de megoldást is kínál azokra. Tekintsünk a jövőbe, használjuk ki erősségeinket, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassunk neki a vendégek fogadásának! Az Everguest RESTART akciótervéről bővebb infók itt!

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai