hirdetés
hirdetés

Egy város, amely fenntartható arculatot öltött

Lenti városa mostantól új arculattal kerül fenntarthatóbb pozícióba. Alapszíne a zöld.

hirdetés
Június 24-én, a Hotel Balance rendezvényén mutatkozott be először Lenti város megújult arculata és márkája a 24 Cites Cooperation II. Interreg program záróeseményén. Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Kft. vezényelte le Lenti, Letenye és Zalalövő városaiban. 
 
 
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője a rendezvényen elmondta, olyan márka született, amely egyfelől egy világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál, úgy, hogy az egyedülálló, kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában. Lenti arculati alapszíne a zöld. 

 

 
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk