A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába

A Heineken két másik céggel együttműködve megalkotta a The Boring Phone “butatelefont”, amit úgy terveztek, hogy csak telefonálásra és üzenetküldésre alkalmas, tudható meg a Store Insider oldalán.

Miután egy kutatásból kiderült, hogy az emberek 90 százaléka még bulizás közben is a telefonját nyomkodja,

a Heineken válaszolt azon fiatal felnőttek kihívására, akik szeretnének elszakadni a technológiától. 

A HMD (Human Mobile Devices) cég által gyártott Heineken® x Bodega Boring Phone lejjebb csavarja a telefonok figyelemelterelő funkcióit: úgy tervezték, hogy az alapok meglegyenek, tehát

csak telefonálni és üzeneteket lehet küldeni rajta.   

Forrás: Heineken
Forrás: Heineken

Április 18-án, csütörtökön a milánói Design Week-en mutatták be a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott 

"The Boring Phone" készüléket. A limitált darabszámú “butatelefonokból” szándékosan kihagyták az extrákat, hogy arra ösztönözzék az embereket, szakadjanak el egy kicsit az okostelefonjuktól, és bulizás közben inkább a valódi, személyes, face-to-face kapcsolataikra koncentráljanak. 

A “modernizált retró” jegyében a telefon a 2000-es éveket megidéző átlátszó tokot és hologramos matricákat kapott. 

Kiszedtünk belőle mindent, ami elterelheti a figyelmet: nem lehet vele letölteni social media appokat, és semmi olyat, ami kiszakít a pillanatból. Ráadásul akár egy héten át is kibírja egyetlen töltéssel – ez nagyjából 20 órányi telefonálással egyenlő 

- mondták a bemutatás alkalmával az alkotók.

A Heineken kutatásának meglepő eredménye

Mint a Store Insiderben írják, egy, a Heineken által megrendelt kutatásból kiderült, hogy a figyelemért folytatott versenyt továbbra is az okostelefonok uralják: az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban az emberek 90 százaléka még egy szórakozással töltött este alatt is átlagosan hétszer csekkolják a telefonjukat, és a barátaikkal vagy családjukkal töltött idő során is pörgetik a híreket az okostelefonjukon.

Mivel azonban a válaszadók több mint egyharmada (37%) elmondta, hogy a kelleténél gyakrabban néz rá a telefonjára, a tendencia kezd megfordulni: 32 százalékuk elismeri, hogy legszívesebben kikapcsolná a telefonját, amíg szórakozik.

Az unalmas telefonoké a jövő?

Biztató jel az is, hogy minden ötödik ember (22%) már eleve kikapcsolja vagy otthon hagyja a telefonját a társasági események előtt, és további kétötödük (38%) azt állítja, hogy fontolóra venné ezt a megoldást. 

Mindannyiunknak jól jönne egy kis szünet a smart technológia állandó zavaró tényezőitől – és ez a kutatásaink szerint különösen fontos a Z és Y generáció számára

- nyilatkozta Nabil Nasser, a Heineken globális vezetője. 

Hozzátette azt is, a Heinekennél szeretnénk elősegíteni a valódi kapcsolatokat és a valódi pillanatokat – segíteni az embereknek megtapasztalni az igazi együttlét örömét.

További információk a Boring Phone-ról: www.heineken.com/theboringphone


Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.
Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai

Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai 

Az első tíz legnépszerűbb csehországi idegenforgalmi célpont az utóbbi években nem nagyon módosul.
Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel

Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel 

Az utazásszervező először 2023-ban, első magyarországi székhelyű utazási irodaként kapta meg a minősítést, amelyet idén, 2025-ben sikeresen megújított.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Hőségriadó Olaszországban

Hőségriadó Olaszországban 

A szerdai napra tizenhárom városban közepes szintű, úgynevezett narancssárga riasztást rendeltek el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.