Arculat cikkek
Új arculat és a nyár legszerethetőbb bora a Hilltoptól
Borválasztást segítő aromakörök, vadonatúj címkék az üvegeken és egy friss, gyümölcsös, virágillatú gyöngyöző bor. A neszmélyiek idén magasra tették a lécet a többi hazai pincészetnek.
Teljes arculati designváltás a Hummusbarban
A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.
Új arculatot kap Budapest
Budapest már meglévő arculatának továbbfejlesztésére és kiegészítésére írt ki nyílt pályázatot 2020 tavaszán a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft (BVA), melyre több mint 40 pályamű érkezett. A nyertes ernyőarculat karakteres design elemekkel, centrális gridháló alkalmazásával épít a jelenlegi márkára, és biztosít egységes vizuális megjelenést a Budapest Önkormányzat alá tartozó 50 cég és azok aktivitásai számára.
Ilyen lett a gyulai kiállítóterek új arculata
Elkészült a gyulai kiállítóhelyeket és a helyi művelődési központot működtető Erkel Ferenc Kulturális Központ és Múzeum Nonprofit Kft. új arculata - közölte a társaság kommunikációs vezetője.
Új budapesti városkoncepciókat mutattak be
Budapest Design-képletek címmel nyílt kiállítás a belvárosi Budapest Projekt Galériában. A fiatal alkotók által megálmodott tárlat Budapest Főváros Önkormányzata, a BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) együttműködésében valósult meg.
A Szekszárdi borvidék új arca - és ami mögötte van
A Szekszárdi borvidék pályázat keretében választotta ki új arculatát. A friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó terv nyertesét a borvidék képviselői és a pályázatot lebonyolító ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választották ki.
Budapest egy szóban - neked mit jelent a város?
Felmérést indított a Fővárosi Önkormányzat városarculattal foglalkozó cége, a BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.
Szívesen megtervezné a szekszárdi borvidék arculatát? Itt a lehetőség!
Arculat tervezésére írt ki pályázatot a Szekszárdi Borvidék Nonprofit Kft., amely az ArtHungry.com kreatív közösségi oldallal együttműködve keres új megjelenési elemeket.
Országmárka: mi jöhet a szívecskés logó után?
A minap új profilképet kapott a Magyar Turisztikai Ügynökség magyar és angol nyelvű Facebook-oldala. A két kép alapján akár azt is gondolhatnánk, hogy arculatváltásra készül a nemzeti turisztikaimarketing-szervezet. Erről azonban nincs szó, válaszolták kérdésünkre.
Kreatívok, figyelem! Arculati ötletpályázatot hirdetett a MÁV
Ötletpályázat útján frissítené a megújuló állomások belső tereinek arculatát a MÁV-START. A személyszállító vasúttársaság szeptember 7-ig várja a kreatív pályázók egyedi, dinamikus és fiatalos ötleteit a vasútállomási utasterek korszerűsítésére.
Pályázat Szentendre arculatára
Szentendre Város Önkormányzata pályázatot hirdet új városi logó és szlogen tervezésére.
Új arculatot szeretne a Nemzeti Múzeum
Arculatának és logójának megújítására pályázatot írt ki a Magyar Nemzeti Múzeum (MNM). A pályamunkákat november 30-ig lehet benyújtani, a nyertes 250 ezer forint díjazásban részesül.
Jön a III. Országimázs Konferencia!
Melyek a legfontosabb tényezők, amik egy ország vagy egy főváros arculatát befolyásolják? Erre a kérdésre annyi válasz lehetséges, ahány alkalommal felmerül, és ahány ember felel rá. Egy romkocsma tulajdonosa, egy fesztivál igazgatója, egy belvárosi üzlet vezetője, de még az idegeneket útbaigazító járókelő is éppúgy része egy város arculatának, mint a vezető állami szervek.
Borcímke- és arculattervezési pályázat
Idén második alkalommal indul el a fiatal grafikusoknak szóló borcímke- és arculattervezési pályázat. A CÉGÉR - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázaton tavaly 225 grafikus indult. A program sikerességét jelzi, hogy a döntőben párt alkotó 10 borász és 10 grafikus szinte kivétel nélkül folytatja a közös munkát.
Magyarország igazi arca 1.
Már az első, Corvinuson megrendezett „Made in Hungary”, első Országimázs Konferencia is felszínre hozott jó pár alapkérdést, amelyre választ a második rendezvény sem adott igazán 2012. november végén. Mi több, arra indított jó pár turizmusban dolgozó és kreatív szakembert, hogy a minduntalan csak problémákat soroló hivatalos szervezetek képviselői mellett, velük akár együttműködve, mostmár, akár egyéni vállalásokkal és saját eszközökkel is, civilként, összefogva az érintetteket, kész programot alkossanak egy életképes, valódi, ütős és versenyképes Magyarország márka megalkotásáért.
Új dizájnt tervezett a BKV-nak a KREA végzőse
Új arculatot tervezett diplomamunkájában a BKV számára a KREA végzős hallgatója, Seidl Miklós, amely megpróbál rácáfolni a közlekedési céggel szembeni előítéletekre, írja a hg.hu.
Tabán egykor és ma
Várostörténeti könyv jelent meg az egykori budapesti Tabán városrészről a Csbook Kiadó gondozásában.
Székelyföld – A tündérkert kapuja
A Bukarestben a november 3-6. között megrendezésre kerülő Romhotel – szállodaipari és turisztikai vásáron mutatja be hivatalosan először a Hargita Megyei Önkormányzat a Székelyföld új, egységes turisztikai arculatát meghatározni kívánó emblémát és logót.
Budapest rebranding
Budapest új turisztikai arculatának pályázati anyagait bírálta el az a szakmai testület, amelyben neves marketingszakemberek és gyakorló tervezőgrafikusok is képviseltették magukat.