Teljes arculati designváltás a Hummusbarban

A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

A Socially gasztromarketing ügynökségre bízta teljes arculati megújulását a Hummusbar. Kezdetben a pandémia időszakra reagálva az online jelenlét koncepcionális felépítése volt az együttműködés fő célja, mára  csomagolásmegújítás mellett egy új üzlethelyiség teljes kialakítását valósították meg - a jövőben pedig 10 étterem redesignja is várható.

Amellett, hogy teljeskörű kommunikációért felel a Socially csapata, Csontos Eszter art director iránymutatásai mentén Varga Luca belsőépítésszel közösen tervezték meg a legújabb éttermet, mely az Allee bevásárlóközpontban nyitott meg, később ez szolgál majd mintául a többi étterem átalakításához is. A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

 

 

“A korábbi együttműködésünk és az eddigi munkáink alapján hatalmas bizalmat szavazott meg nekünk a Hummusbar. Külön öröm számunkra, hogy a marketing feladatok mellett az enteriőr- és arculatfrissítésre is kiter-jed a feladatkörünk, hiszen pontosan ebben hiszünk, hogy egy márkaélmény így tud teljessé válni.” - mondta Varga Sári, a Socially alapítója. 

“Ha a Hummusbar kínálatára gondolok, az első dolog, ami eszembe jut, az a frissesség. Friss alapanyagok, vibráló fűszerek. Ehhez illő arculatfrissítést álmodtunk meg. A korábbi belső terek mind kifejezetten meleg árnyalatúak voltak, alapszíneik pedig nagyon közel álltak egymáshoz, ezért behoztunk egy újat, ami mindezt kiegyensúlyozza. A kortárs érzést erősíti a perforált lemezzel megjelenő új textúra, ami nemcsak az enteriőrben működik jól, de a vizuális anyagok, fotózások alkalmával is előszeretettel használjuk. A belső térben megjelenő új ti-pográfia pedig nemcsak egyszerű dekorációs elem, hanem része az általunk kidolgozott új, egységes arculati rendszernek.” - mondta Csontos Eszter, a Socially art directora.

 

 

Forrás: Kreatív Online


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.