Teljes arculati designváltás a Hummusbarban

A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

A Socially gasztromarketing ügynökségre bízta teljes arculati megújulását a Hummusbar. Kezdetben a pandémia időszakra reagálva az online jelenlét koncepcionális felépítése volt az együttműködés fő célja, mára  csomagolásmegújítás mellett egy új üzlethelyiség teljes kialakítását valósították meg - a jövőben pedig 10 étterem redesignja is várható.

Amellett, hogy teljeskörű kommunikációért felel a Socially csapata, Csontos Eszter art director iránymutatásai mentén Varga Luca belsőépítésszel közösen tervezték meg a legújabb éttermet, mely az Allee bevásárlóközpontban nyitott meg, később ez szolgál majd mintául a többi étterem átalakításához is. A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

 

 

“A korábbi együttműködésünk és az eddigi munkáink alapján hatalmas bizalmat szavazott meg nekünk a Hummusbar. Külön öröm számunkra, hogy a marketing feladatok mellett az enteriőr- és arculatfrissítésre is kiter-jed a feladatkörünk, hiszen pontosan ebben hiszünk, hogy egy márkaélmény így tud teljessé válni.” - mondta Varga Sári, a Socially alapítója. 

“Ha a Hummusbar kínálatára gondolok, az első dolog, ami eszembe jut, az a frissesség. Friss alapanyagok, vibráló fűszerek. Ehhez illő arculatfrissítést álmodtunk meg. A korábbi belső terek mind kifejezetten meleg árnyalatúak voltak, alapszíneik pedig nagyon közel álltak egymáshoz, ezért behoztunk egy újat, ami mindezt kiegyensúlyozza. A kortárs érzést erősíti a perforált lemezzel megjelenő új textúra, ami nemcsak az enteriőrben működik jól, de a vizuális anyagok, fotózások alkalmával is előszeretettel használjuk. A belső térben megjelenő új ti-pográfia pedig nemcsak egyszerű dekorációs elem, hanem része az általunk kidolgozott új, egységes arculati rendszernek.” - mondta Csontos Eszter, a Socially art directora.

 

 

Forrás: Kreatív Online


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.