Teljes arculati designváltás a Hummusbarban

A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

A Socially gasztromarketing ügynökségre bízta teljes arculati megújulását a Hummusbar. Kezdetben a pandémia időszakra reagálva az online jelenlét koncepcionális felépítése volt az együttműködés fő célja, mára  csomagolásmegújítás mellett egy új üzlethelyiség teljes kialakítását valósították meg - a jövőben pedig 10 étterem redesignja is várható.

Amellett, hogy teljeskörű kommunikációért felel a Socially csapata, Csontos Eszter art director iránymutatásai mentén Varga Luca belsőépítésszel közösen tervezték meg a legújabb éttermet, mely az Allee bevásárlóközpontban nyitott meg, később ez szolgál majd mintául a többi étterem átalakításához is. A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

 

 

“A korábbi együttműködésünk és az eddigi munkáink alapján hatalmas bizalmat szavazott meg nekünk a Hummusbar. Külön öröm számunkra, hogy a marketing feladatok mellett az enteriőr- és arculatfrissítésre is kiter-jed a feladatkörünk, hiszen pontosan ebben hiszünk, hogy egy márkaélmény így tud teljessé válni.” - mondta Varga Sári, a Socially alapítója. 

“Ha a Hummusbar kínálatára gondolok, az első dolog, ami eszembe jut, az a frissesség. Friss alapanyagok, vibráló fűszerek. Ehhez illő arculatfrissítést álmodtunk meg. A korábbi belső terek mind kifejezetten meleg árnyalatúak voltak, alapszíneik pedig nagyon közel álltak egymáshoz, ezért behoztunk egy újat, ami mindezt kiegyensúlyozza. A kortárs érzést erősíti a perforált lemezzel megjelenő új textúra, ami nemcsak az enteriőrben működik jól, de a vizuális anyagok, fotózások alkalmával is előszeretettel használjuk. A belső térben megjelenő új ti-pográfia pedig nemcsak egyszerű dekorációs elem, hanem része az általunk kidolgozott új, egységes arculati rendszernek.” - mondta Csontos Eszter, a Socially art directora.

 

 

Forrás: Kreatív Online


Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris

Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris 

A tranzakció értelmében a Culinaris Wholesale Kft. kereskedelmi tevékenységét teljes egészében a Chef Market Zrt. veszi át.
MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának

MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának 

Május 14-én tartották a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) éves Közgyűlését a pesti Vigadó épületében található VígVarjú étteremben.
A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem

A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem 

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a patinás Fővám téri Nagycsarnokban működő Fakanál étterem, amely a napokban ünnepelte 25 éves születésnapját.
Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját

Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját  

Ismét virágzik a Kéknyelű Badacsonyban.
Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten

Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten 

Kína borászati nagyhatalmi címre tör – nem véletlenül.
A lengyel sörgyártás új trendjei

A lengyel sörgyártás új trendjei 

A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el a csökkenő alkoholfogyasztási tendenciák miatt.
Új Michelin-csillagos menü az égben

Új Michelin-csillagos menü az égben 

Az Emirates Business osztályán utazók 18 új ételt kóstolhatnak, amelyeket a Moët & Chandon válogatott pezsgőivel párosítottak.
Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen

Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen 

Az idei Balaton Fagyija versenyen 31 kreáció közül a veszprémi Füge Fagyizó MEKKóstollak nevű kreációját ítélték a legjobbnak.
Borünnep Szegeden

Borünnep Szegeden 

A bortermelőkhöz több mint húsz vendéglátós csatlakozik, akik sajtokat és egyéb specialitásokat is kínálnak majd a borok és pálinkák mellé.
Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból

Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból 

Műanyag fóliadarab lehet benne.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.