Teljes arculati designváltás a Hummusbarban

A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

A Socially gasztromarketing ügynökségre bízta teljes arculati megújulását a Hummusbar. Kezdetben a pandémia időszakra reagálva az online jelenlét koncepcionális felépítése volt az együttműködés fő célja, mára  csomagolásmegújítás mellett egy új üzlethelyiség teljes kialakítását valósították meg - a jövőben pedig 10 étterem redesignja is várható.

Amellett, hogy teljeskörű kommunikációért felel a Socially csapata, Csontos Eszter art director iránymutatásai mentén Varga Luca belsőépítésszel közösen tervezték meg a legújabb éttermet, mely az Allee bevásárlóközpontban nyitott meg, később ez szolgál majd mintául a többi étterem átalakításához is. A megújulás célja elsősorban az volt, hogy a Hummusbar ételeire jellemző frissesség és tradíció mai modern, kortárs elemekkel egészüljön ki a belső térben is.

 

 

“A korábbi együttműködésünk és az eddigi munkáink alapján hatalmas bizalmat szavazott meg nekünk a Hummusbar. Külön öröm számunkra, hogy a marketing feladatok mellett az enteriőr- és arculatfrissítésre is kiter-jed a feladatkörünk, hiszen pontosan ebben hiszünk, hogy egy márkaélmény így tud teljessé válni.” - mondta Varga Sári, a Socially alapítója. 

“Ha a Hummusbar kínálatára gondolok, az első dolog, ami eszembe jut, az a frissesség. Friss alapanyagok, vibráló fűszerek. Ehhez illő arculatfrissítést álmodtunk meg. A korábbi belső terek mind kifejezetten meleg árnyalatúak voltak, alapszíneik pedig nagyon közel álltak egymáshoz, ezért behoztunk egy újat, ami mindezt kiegyensúlyozza. A kortárs érzést erősíti a perforált lemezzel megjelenő új textúra, ami nemcsak az enteriőrben működik jól, de a vizuális anyagok, fotózások alkalmával is előszeretettel használjuk. A belső térben megjelenő új ti-pográfia pedig nemcsak egyszerű dekorációs elem, hanem része az általunk kidolgozott új, egységes arculati rendszernek.” - mondta Csontos Eszter, a Socially art directora.

 

 

Forrás: Kreatív Online


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.