A rendhagyó kutatás lényege, hogy kiderüljön, milyen szavakkal, kifejezésekkel fémjelzik az emberek Budapestet. Lehetőség? Otthon? Levegő? A főváros mindenkiben más érzeteket és gondolatot kelt. Az egyedi kampányt felvezető és gondolatébresztő videóban minden résztvevő más-más szóval lepte meg közönséget.
A Neked mit jelent Budapest? – kampány egyetlen szóban várja a budapestiek gondolatait, érzéseit, a külön ebből a célból létrehozott szógyűjtő felületen, amely a BVA honlapján érhető el. A leggyakrabban előforduló szavakat egy ízig-vérig “Budapest alkotta” kiállítás keretében lehet majd megtekintetni 2016. december elejétől a BVA által működtetett Budapest Projekt Galériában.
Bővebb információ a BVA weboldalán, Facebook-oldalán és a Budapest Projekt Galéria Facebook-oldalán érhető el.
{youtube|id=4XtxLNnnzqw}
Forrás: Turizmus Online