Az ArtHungry honlapján közzétett, 500 ezer forint díjazású pályázat kiírása szerint a borvidék úgy tervezi az arculat megújítását, hogy az tükrözze a szekszárdi borászok dinamikusságát, egyben a tradíciókat is kövesse. A bovidéket nem a divatos, nemzetközi szőlőfajtákra építik, hanem a hagyományos bortípusokat szeretnék közel vinni a fogyasztók széles köréhez - írták.
A nyílt, de regisztrációhoz kötött pályázatra többek között logótervet, tipográfiai és arculati színek meghatározását, borospalack címkék, hirdetőtáblák, citylight poszterek kidolgozását várják.
Az alkotók október 27-től egy napig tölthetik fel a pályamunkákat az ArtHungry oldalára. A terveket hattagú, borászokból, tervező grafikusokból álló zsűri értékeli és a közönség is szavazhat rájuk. A zsűrizés végéig, november 4-ig a legtöbb szavazatot kapott pályaművet közönségdíjban részesítik - olvasható a pályázati felhívásban.
A pályázati felhívás ide kattintva érhető el.
Forrás: MTI / Turizmus Online