Az előzetes válogatás után, e nemes és sok szempontból rendkívüli kihívást jelentő munkával megbízott grafikus-csapatok mindegyike több tervben is kifejtette az a gondolatiságot, amelyet a BTSZK munkaszlogenként is több fórumon használ: Budapest összeköt, felemel és feltölt. Természetesen, az új arculatban központi elemként jelenik meg a Duna és a víz is, hiszen ha valamiben legelső tud lenni a város, akkor ez mindenképpen az.
Az MT Zrt., illetve a BKD RMI marketing igazgatója, a VAMP és az Activium ügyvezető igazgatói, valamint a FARM tervezőgrafikusa mellett a BTSZK ügyvezetője, kommunikációs és marketing divízióvezetője és építész tervezője alkották azt a döntéshozó testületet, aki a MoireMedia munkáját egyértelműen alkalmasnak tartotta arra, hogy Budapest turisztikai brandje illetve a BTSZK arculati kézikönyvének teljes kidolgozását a jövőben őrá bízza.
Forrás: TurizmusOnline